Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että pieni mustasukkaisuuden tunne kalvaa nyt sisintä, joka saa miettimään kaikenlaista.
Mistä moinen?
Koska mitään ei edelleenkään tapahdu. Epätoivo valtaa mieltä. Hänellä ei varmaan ole tarvetta lähentyä. Kait hän muuten tekisi jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit vaimon, jonka ulkonäkö ei viehätä?
Toki menin naimisiin naisen kanssa, jonka ulkonäkö viehätti. Mutta naiset nyt vaan ovat kauneimmillaan nuorina, eikä tässä enää nuoria olla. Eivätkä vanheneminen ja ulkonäkö olekaan syy vaihtaa vaimoa, vaan ainoastaan syy vilkuilla toisiin pöytiin etäältä... Kaipaan täällä nuoruuttani!
Kuinka vanhoja te sit oikein jo olette, jos nainen on pelkän iän takia rumentunut? Kaivattuni lähenee nelikymppisiään ja vain paranee vuosi vuodelta.
SivustaEi helvetttti alle 40v ole mikään vanha, lollista taas näille jutuille!
Eiköhän tuo ole reilusti kaivattuasi vanhempi, ja korjaisin hänen tekstiään sen verran, että IHMISET ovat kauneimmillaan nuorena - ei pelkästään naiset.
Sellaista se on, jopa Kalle Palander ja Vesa-Matti Loirikin olivat parikymppisenä ihan peruskomeita.Myös sivusta
Mun silmiin kumpikaan noista mainituista ei ole ollut ikinä komeita…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat pitää vapaapäivää kaipauksesta.
Ei valitettavasti ole yhtäkään päivää, että saisin olla ilman tätä kuristavaa tunnetta. Rakastuminen saa esiin monenlaisia tunteita.
❤️
Kuristava ei kuulosta hyvältä. Ei sillä, piinalliselta tämä välillä todella tuntuu kaiken muun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Näkisin sinusta edes vilauksen. Yritän pysyä poissa. Sekoan
Poissa mistä? Ei ole mitään syytä pysyä poissa. Haluan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen pitäisi aiheuttaa mielihyvää ja itsetunnon kohoamista. Aluksi se olikin niin. Nyt olen vain masentunut ja tunnen itseni tyhmäksi ja rumaksi. Kunpa en olisi koskaan sinuun katsonutkaan. Syy ei ole sinussa mies, olen vain ymmärtänyt että en ole sellainen josta voisit kiinnostua. Yritän kerätä itsetuntoni takaisin, sillä kesä on tulossa enkä halua kieriä itsesäälissä enää. Sinuun oli vain liian helppo ihastua. Ehkä kun vaikutat niin päinvastaiselta persoonalta mitä itse olen.
Kertoisitko lisää joko itsestäsi tai tästä sua jymäyttäneestä miekkosesta? Että voisi rajata pois vaihtoehtoja.
En nyt puhuisi mistään jymäyttämisestä. Hän vain tuntuu olevan sellainen, joka on aktiivisesti monessa mukana mikä on toki ihailtavaa sekä avoin ja puhelias ( toki työ sitä vaatiikin ) . On myös nuorempi. En näe realistisia mahdollisuuksia häneen.
Kaikkea hyvää sulle, pääsiäistäkin.
Hyvii unii ja toivottavasti nähää viel asap. Ikävän tapainen tunne tää, ei rauhaa anna ollenkaan. Haaveilen sun käsistä ympäri mun vartaloo.
Sinussa pysyn. Hyviä unia, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Saitko pääsiäistervehdyksen kaivatultasi?
⬆️ jep
⬇️ en
Viime vuonna sain, pääsiäisen loppupuolella. Mitenkähän tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun. Turku ja Salo on paskakaupunneja. Upotkaa saveen. Molempia vaivaa samaa perää oleva tauti. Salossa salontauti ja Turussa se mistä kaikki alkoi eli Turun tauti.
Justiinsa opin viikolla, että Salo ja Oulu on niitä p-kaupunneja.
Virallisesti ne ovatkin. Turku voi olla varauksella. Riippuu miten ja mistä asiaa tarkastellaan.
Siinäpä sitä tälle illalle. Ei ole aina ruusuilla tanssimista tämä kaipaaminen. Silti rakastan sua ihan järjettömästi. Tarvis tehdä jo jotain tälle asialle, ennen kuin hermostun. Vai väitätkö etten ole ollut kärsivällinen? Mul on kauhea ikävä sua.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että pieni mustasukkaisuuden tunne kalvaa nyt sisintä, joka saa miettimään kaikenlaista.
Mistä moinen?
Koska mitään ei edelleenkään tapahdu. Epätoivo valtaa mieltä. Hänellä ei varmaan ole tarvetta lähentyä. Kait hän muuten tekisi jotain
Riippuu varmaan näettekö paikassa missä olisi mahdollista luonnollisesti lähestyä.
Kiinnostuispa jostakusta. Kaipaan kaipausta – sitä säkenöivää, kutkuttelevaa ihastuksen tunnetta, joka todella saa tuntemaan olevansa joka hetki elossa. Kun kemian tuntee sormenpäissä, varpaissa ja vatsanpohjassa asti.
Aiempi kaipaukseni on jotakuinkin kuollut omaan mahdottomuuteensa. Tosiasiat söivät sen pois, eikä vaan tunnu enää yhtään miltään. Käytännön elämän kannalta parasta näin, mutta kuten sanottu, kaipaan kaipausta.
(En ole trolli, ihan aidosti mietin näin. Nainenkin olen, joten huoli pois.)
Oot rakas Matti. Tietäisitpä vaan miten tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono hetki masentua, mutta nyt meinaa niin käydä. Pitkään olikin hyvä kausi.
Täällä myös. Pahin kevät moneen vuoteen.
Meitä on monta. Itseäni masentaa ihmissuhdealamäki ja tuleva kesä siinä sivussa.
EriKohtuuttomat odotukset aiheuttavat paineita ja epäonnistumisia.
Kohtuuttomat? Mikä sinusta on kohtuutonta? Sivusta
Sellainen mihin paukut ei riitä tai mikä on vaikeasti saavutettavissa, suurilla uhrauksilla. Tehä 60 tuntisia viikkoja että pääsisi hyvällä työeläkkeellä eläkkeelle 60- vuotiaana. Uhrata nuoruutensa että pääsisi lekottelemaan vanhana. Noin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkävärinen pyörä sinulla on? Korilla vai ilman?
Hopee & korilla.
Onko mökillä lämmintä rakas? 😘