Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun ei ole tarvinnut nähdä.... en edes muista kuinka monta vuotta siitä on.
On siitä ainakin 15 kuukautta. Eli ainakin yhteen vuoteen ja kolmeen kuukauteen olen välttynyt kohtaamiselta. Onneksi olen vaihtanut myös maisemaa niin ei ole niin suuria mahdollisuuksia nähdäkään enää.
Mut kaipaat vielä?
Vierailija kirjoitti:
Taidat pitää vapaapäivää kaipauksesta.
Eilen heräsin epätavallisen aikaisin, väsytin itteni liikenteessä, join, harvinaista kyllä, pitkästä aikaa tölkillisen voltillista kaljaa, hartwallin pääsiäiskaljaa. Nukuin enemmän kuin kellonympäri ja päätä särkee. Väsyttää, kaupassa ois pitänyt käydä vaan en jaksanut, en jaksanut edes peseytyä. Mutta ikävä on ja kaipaan sinua nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mites me 46- vuotiaat miehet? Ollaanko mekin naisten mielestä rumia, lihavia ja tyhmiä? Onko se vain tämä tietty ikä, mikä ei kelpaa kenellekään? Kaikki muut ovat niitä komeita prinssejä?
Pidän oman ikäisistä. Tai vanhemmista. Olemme suunnilleen samanikäisiä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun ei ole tarvinnut nähdä.... en edes muista kuinka monta vuotta siitä on.
On siitä ainakin 15 kuukautta. Eli ainakin yhteen vuoteen ja kolmeen kuukauteen olen välttynyt kohtaamiselta. Onneksi olen vaihtanut myös maisemaa niin ei ole niin suuria mahdollisuuksia nähdäkään enää.
Kaipaan sinua. Kunpa näkisimmekin. Oikeasti.
Olet rutistettavan rakas. Saisinkin joskus rutistaa sinua niin, että tietäisit, miten rakas oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu tanssimaan?
En osaa muuta kuin polkea varpaitasi
Lähtökohta tuokin, jostaihan sitä pitää alottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mahdollisimman monta tuntomerkkiä ihastuksestasi, jäämättä kiinni.
Tumma
Parrakas (yleensä)
Hoikka
noin 175 cm
Ihana
Melkein vois olla mulle mutta oon 3 senttiä pidempi eikä ihanuudestakaan ole takeita. Siis jos tuossa nyt miesoletettuun viitataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kaipaat vielä?
En todellakaan. Ole ikinä siinä mielessä kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma
Parrakas (yleensä)
Hoikka
noin 175 cm
IhanaKuvailit juuri minun kaivatun! Onko hän myös eläinrakas ja on sellaiset nallen nappisilmät?
Aivan ihana mies.
Nuo AP:n tuntomerkit sopii moneen. Yhteen mun entiseen mieheen myös, ja hänellä on suuret kirkkaansiniset silmät, ei nappisilmät.
Oi rakkain, kun sylissäni oisit, niin sinut aivan piloille hellisin. Helliä suudelmia ja silityksiä sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haleja kynsisienipotilaille ja syylällisille.
Sangen silsamaisen kuppaista menoa. Kyllä lähtee!
Lähinnä väsynyttä. Yrittäkää lääkitä nuo pois edes itseltänne, ettette niin kovin tartuta.
Koita kestää. Onhan se ymmärrettävää että jos on rautakanki persiissä tarpeeksi kauan, se muodostuu tukirangaksi. Vähemmästäkin tulee happamaksi.
Kollaa kestää. Sinusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 50+ mies. ❤
Arvostat laatua. Se on hyvä se.😍
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 50+ mies. ❤
Mullekin. Vielä kun itse kelpaisi hänelle.
Naiselle kirjoitti:
Oi rakkain, kun sylissäni oisit, niin sinut aivan piloille hellisin. Helliä suudelmia ja silityksiä sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Niin minäkin sinua rakas T 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma
Parrakas (yleensä)
Hoikka
noin 175 cm
IhanaMelkein vois olla mulle mutta oon 3 senttiä pidempi eikä ihanuudestakaan ole takeita. Siis jos tuossa nyt miesoletettuun viitataan
No saatat olla 178 yhtä lailla :)
Jaahas. Ei mitään mulle.
Sulle hyvää yötä ja kauniita unia.
Ehkä irl...?
Kunpa saisin sinua halata vielä naapuri. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 50+ mies. ❤
Mullekin. Vielä kun itse kelpaisi hänelle.
Mulle 30+ 😉
Kuvailit juuri minun kaivatun! Onko hän myös eläinrakas ja on sellaiset nallen nappisilmät?
Aivan ihana mies.