Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Oot rakas Matti. Tietäisitpä vaan miten tärkeä.
Tunnen kuinka vauhti kiihtyy, Tule mukanani juhlimaan
Tää on paikka, jossa kansa viihtyy
Tänään tunnelmasta kunnolla kiinni saan
Lennän aurinkoon....
Vierailija kirjoitti:
Ei näy ei kuulu naapuria. Ei hyvä.
Juopottelemaan lähti, kamala jytke kuului sitä ennen asunnosta. Pistä naapuri aisoihin. Naapurusto kiittää.
Juot ja katselet viereisiin pöytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että pieni mustasukkaisuuden tunne kalvaa nyt sisintä, joka saa miettimään kaikenlaista.
Mistä moinen?
Koska mitään ei edelleenkään tapahdu. Epätoivo valtaa mieltä. Hänellä ei varmaan ole tarvetta lähentyä. Kait hän muuten tekisi jotain
Riippuu varmaan näettekö paikassa missä olisi mahdollista luonnollisesti lähestyä.
Juu ei ole mahdollista töissä mutta puhelinyhteydet ovat olemassa
🌈 Ok. 🥺Mene vaan, jos siltä tuntuu..mene vaan.
.
Päivällä nähtiin naapurin kaa.
Tää menee nyt siihen lokeroon et ei kannata lukee, mut halusin vaan sanoa että ne kaikki maratonhuuhahöpöhöpöt on kyllä tehny sulle ihan kauheen kivan 🍑.
Enkä ole edes sellanen ihminen joka normaalisti kiinnittää huomiota tollaseen mut eipä tässä mikään muukaan ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mahdollisimman monta tuntomerkkiä ihastuksestasi, jäämättä kiinni.
Tumma
Parrakas (yleensä)
Hoikka
noin 175 cm
Ihana
Taas tämä sama homma, että kun mun piti päästä täältä kokonaan eroon, niin luenkin tätä entistä enemmän vain. En näköjään pääse täältä pois, vaikka kuinka yritän. Enkä keskittymiskykyäkään saanut. Nyt mua on vaan harmittanut kun olin ilkeä, että jos oikeasti kuitenkin oot mukava. En tiedä miksi siitä tulee aina näin huono omatunto, jos koittaa vain pitää puolensa eikä olla höynäytettävä.
Miksi et ottaisi jotain nuorempaa? 🪁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisin sinusta edes vilauksen. Yritän pysyä poissa. Sekoan
Poissa mistä? Ei ole mitään syytä pysyä poissa. Haluan nähdä.
Ei ollut sinulle. Poissa sieltä, missä nähdään. Saan voimaa viikoksi pelkästä näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että pieni mustasukkaisuuden tunne kalvaa nyt sisintä, joka saa miettimään kaikenlaista.
Mistä moinen?
Koska mitään ei edelleenkään tapahdu. Epätoivo valtaa mieltä. Hänellä ei varmaan ole tarvetta lähentyä. Kait hän muuten tekisi jotain
Riippuu varmaan näettekö paikassa missä olisi mahdollista luonnollisesti lähestyä.
Tekniikka on silleen kehittynyt, että nykyään suurin osa puhelinyhteyksistä on hämmentävän kaksisuuntaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen?
Tekniikka on silleen kehittynyt, että nykyään suurin osa puhelinyhteyksistä on hämmentävän kaksisuuntaisia
Yleensä viestiliikenne on kulkenutkin täältä siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tanssimaan?
En osaa muuta kuin polkea varpaitasi
Onneksi minun ei ole tarvinnut nähdä.... en edes muista kuinka monta vuotta siitä on.
On siitä ainakin 15 kuukautta. Eli ainakin yhteen vuoteen ja kolmeen kuukauteen olen välttynyt kohtaamiselta. Onneksi olen vaihtanut myös maisemaa niin ei ole niin suuria mahdollisuuksia nähdäkään enää.
Vierailija kirjoitti:
💛🧡
Tuttu kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama homma, että kun mun piti päästä täältä kokonaan eroon, niin luenkin tätä entistä enemmän vain. En näköjään pääse täältä pois, vaikka kuinka yritän. Enkä keskittymiskykyäkään saanut. Nyt mua on vaan harmittanut kun olin ilkeä, että jos oikeasti kuitenkin oot mukava. En tiedä miksi siitä tulee aina näin huono omatunto, jos koittaa vain pitää puolensa eikä olla höynäytettävä.
Totuus tulee lopulta aina julki. Ei mulla muuta.
Haluaisin niin katsoa ton sun storyn 😍😍😍
Omin tämän!