Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen pitäisi aiheuttaa mielihyvää ja itsetunnon kohoamista. Aluksi se olikin niin. Nyt olen vain masentunut ja tunnen itseni tyhmäksi ja rumaksi. Kunpa en olisi koskaan sinuun katsonutkaan. Syy ei ole sinussa mies, olen vain ymmärtänyt että en ole sellainen josta voisit kiinnostua. Yritän kerätä itsetuntoni takaisin, sillä kesä on tulossa enkä halua kieriä itsesäälissä enää. Sinuun oli vain liian helppo ihastua. Ehkä kun vaikutat niin päinvastaiselta persoonalta mitä itse olen.
Kertoisitko lisää joko itsestäsi tai tästä sua jymäyttäneestä miekkosesta? Että voisi rajata pois vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi salata sellainen asia minkä tarvittaessa saa kuka tahansa selville? Sitä oon monesti miettinyt.
Salaako hän jotain aktiivisesti, vai jättääkö vaan mainitsematta asiasta, joka ei tule keskusteluissa esiin? Näissä on ero.
Vierailija kirjoitti:
Luulen olevani juuri sellainen, joka on ihmisten mielestä 'parantunut vanhetessaan'. Olen hoikistunut, laittanut leegot kuntoon, käynyt poistamassa muutamia näkyviä luomia kasvoistani. Lähestyvätkö miehet? No eivät lähesty.
Noh, olen vanhetessani lihonut reippaasti ja pitäisi poistaa pian toinen hammas(ei viisaudenhammas vaan muita) ja muitakin vikoja löytyy arpineen kaikkineen. Lähestyvätkö miehet? Jostain ihme syystä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitkeästi haluan uskoa, että olet kaipaillut mua täällä.
Kuka ketä?
turkulainen
Mistä päin Turkua hän on?
Tält pualt.
No just.
T. tois pualt.
Oleks kauempaa siltojen takaa siält tois pualt. Semmone valeturkulaine? T-miäs?
Mää oon valesturkkulaine uueltamaalt nääs.
Kai tiedät että te turkulaiset ja salolaiset olette persiistä. T. Stadilainen.
Happamia...
Bonjas savikenkä skutsista.
Ei olis teilläkän sivistyst, jollei me oltasis teill yliopistoo annettu. Auran mailta lähti onni jne...
Ei sun hampaat ole varmasti huonot, jos ne ovat pestyt ja langatut eivätkä ihan mahdottoman pitkät.
Siis veit mun varastetun sydämen sinne Itämeren itälaidalle? Ok. Paree palauttaa. Osoitteen taisit jossain lomakkeessa nähäkin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salata sellainen asia minkä tarvittaessa saa kuka tahansa selville? Sitä oon monesti miettinyt.
Miksi kirjoittaa tarkoituksella asioita niin, että niistä ei tajua kukaan yhtään mitään. Olen sitä monesti miettinyt.
Kunhan päästin ilmoille. En halua tarkemmin avata. Kunhan kummastelen koska itse en jaksa edes esittää että kaikki on hyvin ja on mahtavan huikea parisuhde. Jos ei ole niin miksi esittää muuta. En sano tätä mitenkään pahalla tai katkeruudella
Taidat pitää vapaapäivää kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen olevani juuri sellainen, joka on ihmisten mielestä 'parantunut vanhetessaan'. Olen hoikistunut, laittanut leegot kuntoon, käynyt poistamassa muutamia näkyviä luomia kasvoistani. Lähestyvätkö miehet? No eivät lähesty.
Noh, olen vanhetessani lihonut reippaasti ja pitäisi poistaa pian toinen hammas(ei viisaudenhammas vaan muita) ja muitakin vikoja löytyy arpineen kaikkineen. Lähestyvätkö miehet? Jostain ihme syystä kyllä.
Karisma. Ja ehkä nätit kasvot.
Noilla jo pääsee pitkälle. Toisilla on sellainen karismaton, jotenkin olematon olemus jota hoikkuus ja muu kauneusihanteiden mukainen ulkonäkö ei pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool. Ainoa oma muutos elämässäni on se, että naisten kyräily on lisääntynyt.
Minä haluaisin kaipausvapaan elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit vaimon, jonka ulkonäkö ei viehätä?
Toki menin naimisiin naisen kanssa, jonka ulkonäkö viehätti. Mutta naiset nyt vaan ovat kauneimmillaan nuorina, eikä tässä enää nuoria olla. Eivätkä vanheneminen ja ulkonäkö olekaan syy vaihtaa vaimoa, vaan ainoastaan syy vilkuilla toisiin pöytiin etäältä... Kaipaan täällä nuoruuttani!
Kuinka vanhoja te sit oikein jo olette, jos nainen on pelkän iän takia rumentunut? Kaivattuni lähenee nelikymppisiään ja vain paranee vuosi vuodelta.
SivustaEi helvetttti alle 40v ole mikään vanha, lollista taas näille jutuille!
Eiköhän tuo ole reilusti kaivattuasi vanhempi, ja korjaisin hänen tekstiään sen verran, että IHMISET ovat kauneimmillaan nuorena - ei pelkästään naiset.
Sellaista se on, jopa Kalle Palander ja Vesa-Matti Loirikin olivat parikymppisenä ihan peruskomeita.Myös sivusta
En sanonutkaan kaivattuni olevan vanha, vaan sanoin hänen paranevan vuosi vuodelta. Sitten kun hän joskus on vanha, hän on siis moninkertaisesti niin upea kuin nyt.
Että lollista itselles.
Siltä tuo vähän kuulosti, kun vertasit alle 40-vuotiasta kaivattuasi tuohon tilanteeseen, jossa ollaan ”ei enää niin nuoria” ja jo ulkoisesti iän myötä rapistuttu 😂
Opettele edelleenkin lukemaan vaan 👍
Taisit itsekin tajuta miten noloa on tuoda alle 40v ihminen tuollaiseen keskusteluun 😂
Turhaan yrität jotain provoa tässä, tajusit jo itsekin mitä tarkoitettiin. Tai ainakin se on sulle selitetty moneen kertaan, enempää ei voi auttaa
Tässä on itse asiassa aika hyvä esimerkki miten keskustelu etenee narsistin kanssa. Kehuit naista jonka kerrot lähestyvän neljääkymmentä. Kysyit alkuperäisen pariskunnan ikää ja tämä tai joku muu vetää sivuraiteille keskustelun ja alkaa jankkaamaan turhasta asiasta ja esittää samalla niin typerää ettei tajua vaikka selkokielellä asiaa selittää. Samalla syyttää sun sanoneen jotain mitä et ole. Parhaiten toimii kun tämmöisessä tilanteessa heittää jotain ympäripyöreää ja esittää itsekin tyhmää. Jotain oppinut narskun kanssa eläessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitkeästi haluan uskoa, että olet kaipaillut mua täällä.
Kuka ketä?
turkulainen
Mistä päin Turkua hän on?
Tält pualt.
No just.
T. tois pualt.
Oleks kauempaa siltojen takaa siält tois pualt. Semmone valeturkulaine? T-miäs?
Mää oon valesturkkulaine uueltamaalt nääs.
Kai tiedät että te turkulaiset ja salolaiset olette persiistä. T. Stadilainen.
Happamia...
Bonjas savikenkä skutsista.
Ei olis teilläkän sivistyst, jollei me oltasis teill yliopistoo annettu. Auran mailta lähti onni jne...
Tsennaatko sä että kuningaallinen Turun Akatemia sijaitsi Turussa joka ei ole sama Turku kuin mitä sinä asutat. Toisekseen mitä te olette antaneet kun Turun palon seurauksena oli aivan loogista siirtää Turun akatemia Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaako hän jotain aktiivisesti, vai jättääkö vaan mainitsematta asiasta, joka ei tule keskusteluissa esiin? Näissä on ero.
Emme ole jutelleet asiasta mutta olen vaistonnut sen olevan vaiettu aihe. Kunnioitan yleensäkin ihmisten yksityisasioita enkä utele henkilökohtaisuuksia elleivät itse halua kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo numerosarja on?
Koodi.
Vierailija kirjoitti:
Minkävärinen pyörä sinulla on? Korilla vai ilman?
Vihreän sävyinen . Ilman koria.
Ei näy ei kuulu naapuria. Ei hyvä.
No tuolla perusteella en ihmettele, että näette kaikkialla kiusaamista.