Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Siis veit mun varastetun sydämen sinne Itämeren itälaidalle? Ok. Paree palauttaa. Osoitteen taisit jossain lomakkeessa nähäkin…
Sen kun tulet noutamaan. Osoitteen varmaan ympäripyöreästi tiedätkin.
Lähetän sinulle halauksen, joka on toiveajattelua ja jota en koskaan saa. Mutta virtuaalisesti sinulle tässä
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päivän tappelut taas käynnissä. Ois ollut parempi se keskustelun jatkaminen netin ilkeilystä ja kiusaamisesta. Ehkä nuokin ois oppineet jotain.
Tässä ei ole kukaan kyllä nyt ilkeillyt tai kiusannut.
On tossa yritystä. Äänessä on se sama 46-vuotias ärripurri kuin ennenkin, se joka ei vieläkään ole löytänyt tietään aikuisten suomikaksneloselle.
EriAikuisten suomi24?
Minkähän ikäinen sitten itse olet?
Veikkaan, että minua vanhempi.
Olen vanhempi kaikkia 70-luvulla syntyneitä. Sivusta, en siis ole jankutuksen ap.
Vierailija kirjoitti:
Minkävärinen pyörä sinulla on? Korilla vai ilman?
🟩🗑️
Saattaa olla että pieni mustasukkaisuuden tunne kalvaa nyt sisintä, joka saa miettimään kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Minkävärinen pyörä sinulla on? Korilla vai ilman?
Minulla on kaksi. Toinen korilla ja toinen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo numerosarja on?
Vastaanottaja ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päivän tappelut taas käynnissä. Ois ollut parempi se keskustelun jatkaminen netin ilkeilystä ja kiusaamisesta. Ehkä nuokin ois oppineet jotain.
On tossa yritystä. Äänessä on se sama 46-vuotias ärripurri kuin ennenkin, se joka ei vieläkään ole löytänyt tietään aikuisten suomikaksneloselle.
EriAikuisten suomi24?
Veikkaan, että minua vanhempi.Olen vanhempi kaikkia 70-luvulla syntyneitä. Sivusta, en siis ole jankutuksen ap.
Miltä tuntuu olla ärtsykäpy? T. Milleniaali
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että pieni mustasukkaisuuden tunne kalvaa nyt sisintä, joka saa miettimään kaikenlaista.
Miksi? Olen uskollinen.
Hyvän yön etähalaukset koronapotilaalta toivottavasti terveelle. Nuku hyvin. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriAikuisten suomi24?
Veikkaan, että minua vanhempi.Olen vanhempi kaikkia 70-luvulla syntyneitä. Sivusta, en siis ole jankutuksen ap.
Miltä tuntuu olla ärtsykäpy? T. Milleniaali
Onko siinä taas joku 30+ milleniaali luulemassa itseään nuoreksi?
Nykynuoret on Z-sukupolvea, milleniaalit meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono hetki masentua, mutta nyt meinaa niin käydä. Pitkään olikin hyvä kausi.
Täällä myös. Pahin kevät moneen vuoteen.
Meitä on monta. Itseäni masentaa ihmissuhdealamäki ja tuleva kesä siinä sivussa.
EriKohtuuttomat odotukset aiheuttavat paineita ja epäonnistumisia.
Kohtuuttomat? Mikä sinusta on kohtuutonta? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen pitäisi aiheuttaa mielihyvää ja itsetunnon kohoamista. Aluksi se olikin niin. Nyt olen vain masentunut ja tunnen itseni tyhmäksi ja rumaksi. Kunpa en olisi koskaan sinuun katsonutkaan. Syy ei ole sinussa mies, olen vain ymmärtänyt että en ole sellainen josta voisit kiinnostua. Yritän kerätä itsetuntoni takaisin, sillä kesä on tulossa enkä halua kieriä itsesäälissä enää. Sinuun oli vain liian helppo ihastua. Ehkä kun vaikutat niin päinvastaiselta persoonalta mitä itse olen.
Kertoisitko lisää joko itsestäsi tai tästä sua jymäyttäneestä miekkosesta? Että voisi rajata pois vaihtoehtoja.
En nyt puhuisi mistään jymäyttämisestä. Hän vain tuntuu olevan sellainen, joka on aktiivisesti monessa mukana mikä on toki ihailtavaa sekä avoin ja puhelias ( toki työ sitä vaatiikin ) . On myös nuorempi. En näe realistisia mahdollisuuksia häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriAikuisten suomi24?
Jankutuksen ap on jankutuksen satavarma maailmanmestari. Sivusta myös
Millo nähää? 😑❤️ Nyt haluan heti!
Vierailija kirjoitti:
Taidat pitää vapaapäivää kaipauksesta.
Ei valitettavasti ole yhtäkään päivää, että saisin olla ilman tätä kuristavaa tunnetta. Rakastuminen saa esiin monenlaisia tunteita.
Ei kontaktia, ei kaipausta. Ei sitten. Huomiseen.
Näkisin sinusta edes vilauksen. Yritän pysyä poissa. Sekoan