Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
1481/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huutele mua täällä, jos et voi olla olemassa mulle tuolla. Oikeassa elämässä. Elävänä, kokonaisena, kaikkinesi.

Vierailija
1482/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajat on monesti karismaattisia. Jokin aura ympärillään. Ei tosin kaikki todellakaan.

Karismaattisia kenen silmissä? Itselleni opettajat eivät edusta karismaattisuutta. Kumppania ollut monenmoista.. biologi, lääkäri, insinööri, pankkivirkailija. Nämä olivat karismaattisia, muunlaisia en katsokaan. T. Päätohtori

Tarkoitin siis, että karismaattisia katson ja nuo mainitsemani sattuivat sellaisia olemaan riippumatta ammateistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia on varma.

Mikä?

Vierailija
1484/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huutele mua täällä, jos et voi olla olemassa mulle tuolla. Oikeassa elämässä. Elävänä, kokonaisena, kaikkinesi.

Huutelin tuuleen takiasi, takiaiseni. Et kuullut.

Vierailija
1485/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itselleni enää ensi viikon aikaa. Jos en saa mitään selkeyttä siihen, että oletko sinä minusta kiinnostunut, niin minun on vain pakko unohtaa ja yrittää pysyä pois etten näe sinua. Näin voisin ehkä unohtaa typerät tuntemukseni.

Vierailija
1486/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei sydämeni jo päästä sinusta irti. Se elättelee yhä toiveita, vaikka aivot ovat aikoja sitten sisäistäneet ettei tästä tule mitään ikinä, ja vaikka todellisuuskin on todistanut että niin on. Silti typerä sydämeni ottaa välillä ohjat ja lopputulos on aina sama. Turhia toiveita ja idioottista toimintaa, lisää kipua ja haavoja. Miksi en osaa antaa olla jo? En halua enää olla rakastunut sinuun, en halua tuntea näitä tunteita enkä halua miettiä että entä jos. Ahdistaa niin paljon, etten tiedä enää mitä teen, en pääse sinusta yli enkä ympäri ja sydän on takiasi jo miljoonaa kertaa särkynyt. Ja silti yhä vain sun.

Kuuntele sydäntäsi se sinulle kertoo. Rakkaus ei koskaan häviä anna sille vielä mahdollisuus.

Jos tunteesi vielä haluavat häntä ota riski ja heittäydy hetkeen. Älä muistele menneitä, elä tässä ja nyt ,ajattele yhteistä tulevaisuutta♥️

Sä rakastat häntä,ja hän sinua. Teidät on tarkoitettu toisillemme,ole oma itsesi hänkin on💞

Vierailija
1487/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatun pyörä on musta tai harmaa(?) sähköpyörä.

Vierailija
1488/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ihmisen joka osaa itse kantaa vastuun omista tunteistaan, ei jatkuvasti aja omaa etuaan vaan haluaa toisenkin hyvää. Riitelee reilusti, ei anna huonoa kuvaa seläntakana muille, ottaa mun tunteet, epävarmuudet ja pelot tosissaan, kantaa oman osansa vastuusta ilman käskyttämistä ja luistoyrityksiä. Ihmisen joka on niin ehjä, että tiedostaa oman taustansa, sen hyvät ja huonot puolet, vaikutuksen hänen tämän päivän persoonaan, omat puutteensa ja vahvuutensa. Hyväksyy menneisyytensä ja pitää itseään hyvänä tyyppinä. Osaa antaa rakkautta ja ottaa sitä vastaan. Uskon, että oot tällainen. Siksi sua kaipaan.

Tällainen ihminen taitaa olla jo varattu?

Vierailija
1489/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajat on monesti karismaattisia. Jokin aura ympärillään. Ei tosin kaikki todellakaan.

Karismaattisia kenen silmissä? Itselleni opettajat eivät edusta karismaattisuutta. Kumppania ollut monenmoista.. biologi, lääkäri, insinööri, pankkivirkailija. Nämä olivat karismaattisia, muunlaisia en katsokaan. T. Päätohtori

Minun mielestä taas harvat insinöörit täyttävät karismaattisen kriteerit. Olen tasan yhden mukavan ja oikeasti karismaattisen insinöörin tavannut. Suht nuori mies. Toinen insinööri jonka tunnen (nainen) on karismaattisesta kaukana. On todella ärsyttävä ja vittumainen kun tutustuu paremmin. Jokaisesta ryhmästä löytyy ne omat NS. inhokit.

Vierailija
1490/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana! Taas viikon päästä.

Ikävä jo nyt.

🍑❣️🍑

Vierailija
1491/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kannattaa istua, kun puhelimesi piippaa, kun viestini saapuu 😊

Tikkarinkuvia vai kosinta?

Ultraäänikuva 😘 🤰

Vierailija
1492/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jälkeäkään sinusta.

🐾

👣

Älä luovuta vaikka en koskaan täällä käynytkään.

🐧

🐾

🦆

Silti tepastelit niin, että räpylänjälket johtavat ovelle. Siitä olet kääntynyt näköjään takaisin.

Vierailija
1493/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä herrasmiehelle 😘. T. Se nainen, jolle ei vittuilla

Hyvää yötä kaunis😘

Mä en vittuile ja tiiät sen 😉

Vierailija
1494/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kiinnosta. Ei sitten.

Vierailija
1495/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä söpöliini naapurista!

Odotan tilaisuutta päästä edes moikkaamaan sinulle. Miksi me aina kuljemme pihalla/parkkipaikalla eri aikaan?

Laattamies? 🤔

Vierailija
1496/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minulle tärkeä ❤️😊

Vierailija
1497/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sua kiinnosta. Ei sitten.

Meinaatko?

Vierailija
1498/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä elämää.

Ja sen suunnanmuutoksia, ohjailuja.

Ravistuksia.

Mutta ikikiitollinen olen sinusta.

Vaikka en ymmärräkään,

miksi minua rakastat.

Miten olet tullut ohjailluksi? Entä miksi rakkaus sinua kohtaan ihmetyttää?

Vierailija
1499/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä. Sitten ei punastella. Eikä juosta karkuun, kun avaudun irl.

Vierailija
1500/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä. Sitten ei punastella. Eikä juosta karkuun, kun avaudun irl.

Punastelu on tahdosta riippumatonta toimintaa. Sivusta täytyi heittää.

Ketju on lukittu.