Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin.
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle, mies.
Mikä mietityttää?
No se, oletko naimisissa vai onko sormus merkki menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Opettajat on monesti karismaattisia. Jokin aura ympärillään. Ei tosin kaikki todellakaan.
No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kirjoittaisi epäkunnioittavasti hänestä jota kaipaan ja silti..
Sen lisäksi, että minusta ei pidetä irl, olen myös palstainhokki.
Minua on haukuttu joskus niin selvin tunnistein jonkun toimesta, että en ole ollut uskoa silmiäni.Emme kohtaa enää.
Vaikka se särkeekin sydämeni, tein todella järkevän siirron.
Ikävä kuulla saamastasi asiattomasta kohtelusta. Kaikkea hyvää sulle!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä elämää.
Ja sen suunnanmuutoksia, ohjailuja.
Ravistuksia.
Mutta ikikiitollinen olen sinusta.
Vaikka en ymmärräkään,
miksi minua rakastat.
Kenelle?
Haluan ihmisen joka osaa itse kantaa vastuun omista tunteistaan, ei jatkuvasti aja omaa etuaan vaan haluaa toisenkin hyvää. Riitelee reilusti, ei anna huonoa kuvaa seläntakana muille, ottaa mun tunteet, epävarmuudet ja pelot tosissaan, kantaa oman osansa vastuusta ilman käskyttämistä ja luistoyrityksiä. Ihmisen joka on niin ehjä, että tiedostaa oman taustansa, sen hyvät ja huonot puolet, vaikutuksen hänen tämän päivän persoonaan, omat puutteensa ja vahvuutensa. Hyväksyy menneisyytensä ja pitää itseään hyvänä tyyppinä. Osaa antaa rakkautta ja ottaa sitä vastaan. Uskon, että oot tällainen. Siksi sua kaipaan.
Terveinen naiselle, jolla Oli Nimipäivä noin neljä KK sitten, ja synttäri lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin töissä susta. Eikö sua yhtään hävetä, ku oot yrittäny meistä niin monia eikä kukaan susta kiinnostu.
Yrittänyt miten? Pyytänyt jokaista kahville?
Yhdessä paikassa yksi opettaja aina hullaantui kun tiesi huoltomiehen saapuvan taloon 😁.
Hän mainitsi siitä minulle. Olihan hän mukava mies.
Hei sinä söpöliini naapurista!
Odotan tilaisuutta päästä edes moikkaamaan sinulle. Miksi me aina kuljemme pihalla/parkkipaikalla eri aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä herrasmiehelle 😘. T. Se nainen, jolle ei vittuilla
Ooh! Naispuolinen Otso Kontio 😘 T. Auni
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten olen jäänyt jumiin jopa kahteen eri mieheen, jotka eivät minusta perusta samalla, kun sinä olet ainoa katsonut minuun pehmeästi, lämpimästi. Sinä aina huomasit minut, huomioit minua alusta asti. Olet todella söpö, miellyttävä ja taitava mies. Näen katseestasi, että välität minusta. Annat minulle aina huomiotasi. Haet kontaktia, kanssasi on helppo olla, puhua. Olin rakastumassa sinuun jo vuosi sitten, kun eräs keskeneräinen asia menneisyydestäni paukahti takaisin elämääni ja veti sydämeni yli katujyrällä koko edellisen kesän pituudelta.
Ongelma on ehkä se, etten usko olevani rakkauden arvoinen. Olen tottunut epätoivoiseen kaipaukseen enkä siksi luota siihen, että joku voisi oikeasti minusta pitää. Voisinpa uskaltaa.
Matti.
(Ja siis sinähän et asiaa tiedä, mutta olet kerran tavannutkin katujyrämiehen. Ja se ehkä kertoo myös omaa tarinaansa, että hän käyttäytyi silloin omituisen omistavasti ja kilpailullisesti, vaikka oli silloin "virallisesti" jutuissa kaverini kanssa. Ehkä hän näki jo silloin jotain, mitä minä/me emme).
Vierailija kirjoitti:
Odotan tilaisuutta päästä edes moikkaamaan sinulle. Miksi me aina kuljemme pihalla/parkkipaikalla eri aikaan?
Voin tulla moikkaamaan sua nyt, jos kerrot miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Ei jälkeäkään sinusta.
🐾
👣
Älä luovuta vaikka en koskaan täällä käynytkään.
🐧
🐾
🦆
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kaveerata naapureiden kanssa 😊
Vierailija kirjoitti:
Opettajat on monesti karismaattisia. Jokin aura ympärillään. Ei tosin kaikki todellakaan.
Karismaattisia kenen silmissä? Itselleni opettajat eivät edusta karismaattisuutta. Kumppania ollut monenmoista.. biologi, lääkäri, insinööri, pankkivirkailija. Nämä olivat karismaattisia, muunlaisia en katsokaan. T. Päätohtori