Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan kauan sulta kestää kuulla juorut?
En kuuntele ilkeitä juoruja. Enkä puhu sellaisia itse. Pyrin positiiviseen keskusteluun ja ilmapiirin luomiseen.
Ei juorut aina mitään ilkeitä ole... sivusta
Minulla on omassa elämässä tapahtunut niin paljon kaikkea. Ei kiinnosta muiden asiat. Omissa ja läheisteni asioissa on ihan riittävästi.
Asia selvä. Siltikään juorut eivät aina mitään ilkeitä ole
Olen liian avoin lammas, puhun liikaa ja kärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan kauan sulta kestää kuulla juorut?
En kuuntele ilkeitä juoruja. Enkä puhu sellaisia itse. Pyrin positiiviseen keskusteluun ja ilmapiirin luomiseen.
Ei juorut aina mitään ilkeitä ole... sivusta
Minulla on omassa elämässä tapahtunut niin paljon kaikkea. Ei kiinnosta muiden asiat. Omissa ja läheisteni asioissa on ihan riittävästi.
Asia selvä. Siltikään juorut eivät aina mitään ilkeitä ole
Jep. Ihmisten oma asenne asioihin paistaa usein läpi siitä, millä tavalla täällä sanottua tulkitsevat.
Esim. ”Maija sai ylennyksen töissä” kerrottuna jollekulle kolmannelle osapuolelle on juoru. Ilkeää? No ei kyllä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Ystävyyssuhteen
Haluaisin romanttisen sivusuhteen, jossa ei olisi seksiä. Vain pussailua, halailua, juttelua ja yhteisen ajan viettoa silloin tällöin.
Ei siis ollut sinulle. Haluaisin ihan puhtaan ystävyyssuhteen, en muuta.
Edellinen
Kerro vähän itsestäsi.
Sinulle ihastukseni ja kollegani🧑🏫:Hyvää pääsiäistä🧡💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Ystävyyssuhteen
Haluaisin romanttisen sivusuhteen, jossa ei olisi seksiä. Vain pussailua, halailua, juttelua ja yhteisen ajan viettoa silloin tällöin.
Ei siis ollut sinulle. Haluaisin ihan puhtaan ystävyyssuhteen, en muuta.
EdellinenKerro vähän itsestäsi.
Miksi?
Anteeksi että olen epäluuloinen ja ilkeä. Ajattelen aina pahinta vaihtoehtoa ja pelkään että pidät minua vaan pilkkanasi. Ymmärrän oikein hyvin ettet halua olla kanssani missään tekemisissä ja yritän jatkossa unohtaa sinut. Just nyt sattuu aika kipeästi tosiasioien tajuaminen, mutta selviän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän juteltais nyt
Onko maapallo litteä vai pallo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan
Ketä?
Sua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän juteltais nyt
Onko maapallo litteä vai pallo?
Varmaan banaani
Vierailija kirjoitti:
Mistähän juteltais nyt
Varmaan siitä että pitääkö tässä vielä kauankin odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan
Ketä?
Sua..
Minäkin sinua. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyssuhteen
Miten voit pitää pussailun ja halailun vain sillä tasolla?
Siinähän alkaa herkästi alavatsassa kutkuttaan ja genitaaleilla kuumottaan siihen malliin, että en lähtisi kiusaamaan itseäni tuollaiseen…
Paitsi tietty jos on aseksuaali, niin ymmärrettävää että pystyy tuollaiseen.
T. Sivusta
Elämäni loppuun asti? En ole tekemisissä kenenkään kanssa perheeni ulkopuolelta. He taas ei tunne ketään jonka minä tunnen.