Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14761/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisikö aisoissa, jos tapailtaisiin? Ei taatusti.

Vierailija
14762/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välititkö ees koskaan musta? nollaneljä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14763/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisikö aisoissa, jos tapailtaisiin? Ei taatusti.

Varmasti, koska hänellä on vähän liiankin hyvä itsehillintä. Meikästä ei voisi sanoa samaa..

Vierailija
14764/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa rukouksii jumala?

Vierailija
14765/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa rukouksii jumala?

Mitä rukoilet?

Vierailija
14766/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan kauan sulta kestää kuulla juorut?

Kuulen paljon asioita. Tiedän, kuka pani ketä, kenellä oli millaiset kotibileet, kuka loukkasi ketä jne. Ihmiset eivät tiedä, että kertovat ristiin toisistaan. Minä vain kuuntelen ja hymyilen sisäänpäin.

Ap ei pyöri missään kotibileporukoissa, joten tuskin juorujani kuulet.

Vierailija
14767/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan kauan sulta kestää kuulla juorut?

En kuuntele ilkeitä juoruja. Enkä puhu sellaisia itse. Pyrin positiiviseen keskusteluun ja ilmapiirin luomiseen.

Kyse ei ole ilkeästä juorusta.

Vierailija
14768/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?

Ystävyyssuhteen

Haluaisin romanttisen sivusuhteen, jossa ei olisi seksiä. Vain pussailua, halailua, juttelua ja yhteisen ajan viettoa silloin tällöin.

Miten voit pitää pussailun ja halailun vain sillä tasolla?

Siinähän alkaa herkästi alavatsassa kutkuttaan ja genitaaleilla kuumottaan siihen malliin, että en lähtisi kiusaamaan itseäni tuollaiseen…

Paitsi tietty jos on aseksuaali, niin ymmärrettävää että pystyy tuollaiseen.

Toisilla on hyvä itsekuri 👌. Minun ei tarvitse ryhtyä tuollaseen, koska saan hyvää seksiä ja läheisyyttä omalta kumppaniltani. Varatut pitäköön puolisonsa tyytyväisenä. Ihailla ihmisenä saa toki muitakin ❤️

Aivan sivusta

Oon kateellinen. Me muut joudutaan hankkimaan sivusuhteita, kun mitään fyysistä puolison kanssa ei ole.

Ketkä muut? Ensimmäisenä vastannut ei ole varattu kyllä kenellekään

Vierailija
14769/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?

Ystävyyssuhteen

Haluaisin romanttisen sivusuhteen, jossa ei olisi seksiä. Vain pussailua, halailua, juttelua ja yhteisen ajan viettoa silloin tällöin.

Siinähän alkaa herkästi alavatsassa kutkuttaan ja genitaaleilla kuumottaan siihen malliin, että en lähtisi kiusaamaan itseäni tuollaiseen…

Toisilla on hyvä itsekuri 👌. Minun ei tarvitse ryhtyä tuollaseen, koska saan hyvää seksiä ja läheisyyttä omalta kumppaniltani. Varatut pitäköön puolisonsa tyytyväisenä. Ihailla ihmisenä saa toki muitakin ❤️

Aivan sivusta

Oon kateellinen. Me muut joudutaan hankkimaan sivusuhteita, kun mitään fyysistä puolison kanssa ei ole.

Niin joo sivusta. Siis me muut, jotka ei saada puolisoiltamme.

Vierailija
14770/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävyyssuhteen

Aivan sivusta

Niin joo sivusta. Siis me muut, jotka ei saada puolisoiltamme.

Miksiköhän muuten roikutte tämän ystävyyttä koskeneen langan jatkona noin ylipäänsä? 🤔

Vierailija
14771/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pitää siitä, että heistä puhutaan takanapäin riippumatta siitä, onko asia positiivinen vai negatiivinen. Täysin neutraaleja asioita tietysti voi todeta, tyyliin "Pirkko on lomalla pääsiäisen jälkeen" tms. Sivusta taas kerran.

Vierailija
14772/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua lemmin omanani, armaamani lemmin.

Vierailija
14773/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt käytökseesi, koulutus ja perhetausta eivät näköjään ole tae käytöstavoista.

Odotin sinulta enemmän.

Vierailija
14774/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva pitää siitä, että heistä puhutaan takanapäin riippumatta siitä, onko asia positiivinen vai negatiivinen. Täysin neutraaleja asioita tietysti voi todeta, tyyliin "Pirkko on lomalla pääsiäisen jälkeen" tms. Sivusta taas kerran.

Ai? Kyllä kaikki, joille olen köynyt kertomassa että joku on kehunut heitä mulle, on olleet ihan iloisia vaan. Neutraalit uutisluontoiset asiat taas on ihan tavallista tiedonvälitystä.

Täällä vaan jengillä on joku oma negatiivinen asenne ja pakko kääntää kaikki puhe pahaksi. Omituista

Vierailija
14775/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt käytökseesi, koulutus ja perhetausta eivät näköjään ole tae käytöstavoista.

Odotin sinulta enemmän.

😧 Mikä meni väärin?

Vierailija
14776/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän minusta puhuttavan aika paljonkin p%skaa ja juoruissaan kuvittelevat asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Nämä on siis aika hurjia juttuja ja kyseessä ihmiset jotka kyllä tiedän, mutta eivät tunne minua. Eipä siinä. Nuo asiat tuntuvat korpeavan heitä suunnattomasti, mutta enpähän viitsi oikaista, koska jos totuus selviäisi niin sitten se p&skan puhuminen siitä alkaisi ja uudet omituiset kuvitelmat. Antaa heidän vaan kimpoilla noiden asioiden parissa, jotka eivät ollenkaan kuulu minulle. Nuo ihmiset on sellaisia, ettei ne puhuisi hyvää vaan aina kadehtitaan toisia. Minua lytätään, koska kuvitellaan elämäntilanteeni aivan erilaiseksi, mutta menisivät kateudesta mustaksi, jos tietäisivät totuuden. Sivusta. 

Vierailija
14777/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä tulkinta

Mistä?

Vierailija
14778/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin sinulta enemmän.

😧 Mikä meni väärin?

Kyllä jokainen osaa omaa käytöstänsä tulkita.

Mukavaa pääsiäistä kaikille. 😊

-ap

Vierailija
14779/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten kirjoittele hävyttömyyksiä, tiedä se.

Vierailija
14780/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin sinulta enemmän.

Irl?

Ketju on lukittu.