Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mistään mitään ymmärrä, mutta sen minä ymmärrän, että ilmeisesti pidät minua loputtoman tyhmänä.
Minä en pidä kaivattuani tyhmänä vaan päinvastoin äärimmäisen älykkäänä, taitavana ja ovelanakin. Itse olen tässä se hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo pettyneet viestit eivät ole sinulta mies, jonka näin tänään. Tunnen sinua kohtaan ihan samalla tavalla tai enemmänkin kuin ennen, mutta tiedät, miksi en uskalla sitä näyttää.
Voi, kun se olisitkin juuri sinä, jonka kanssa juttelin eilen, ja töistä lähtiessä vielä moikkasin sinulle. Et taida kuitenkaan olla hän. Turhaa toivoa, mutta en voi muutakaan, kun ajattelen sinua koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mistään mitään ymmärrä, mutta sen minä ymmärrän, että ilmeisesti pidät minua loputtoman tyhmänä.
Mitä on tapahtunut? Miksi olet tuollaisessa käsityksessä kaivattusi suhteen? 😕
-Sivusta todellakin
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit seuraavaksi tehdä?
Töitä sen verran, ettei tarvitsisi enää sitä puolta miettiä.
Herkät ihmiset kärsivät eivätkä kaikki ymmärrä että tekevät vahinkoa sanoillansa.
Vääryys.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit seuraavaksi tehdä?
Syön. Nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Väärä tulkinta
Yllätys. No mikä on oikea tulkinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä tulkinta
Sellainen joka tuntee ihmiset paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä tulkinta
Sellainen joka tuntee ihmiset paremmin.
No ei tuokaan nyt kauhean täsmällistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Ystävyyssuhteen
Haluaisin romanttisen sivusuhteen, jossa ei olisi seksiä. Vain pussailua, halailua, juttelua ja yhteisen ajan viettoa silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä kaivattuani tyhmänä vaan päinvastoin äärimmäisen älykkäänä, taitavana ja ovelanakin. Itse olen tässä se hölmö.
Mun sydämmennurkkaan muodustuisi pieni kuolio, jos kaivattuni ajattelisi mun olevan ovela.
Sivusta sohvannurkasta
Vierailija kirjoitti:
Herkät ihmiset kärsivät eivätkä kaikki ymmärrä että tekevät vahinkoa sanoillansa.
Vääryys.
Jotkut elävät koloissaan täysin rauhassa ja joillakin on läheisissä ihmisiä jotka eivät tajua mitä vahinkoa tekevät toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Ystävyyssuhteen
Haluaisin romanttisen sivusuhteen, jossa ei olisi seksiä. Vain pussailua, halailua, juttelua ja yhteisen ajan viettoa silloin tällöin.
Ei siis ollut sinulle. Haluaisin ihan puhtaan ystävyyssuhteen, en muuta.
Edellinen
Aina tämä hemmetin pääsiäinen. Surua surun perään.
Hyvää pääsiäistä kaikille ihanille ihmisille, joita olen elämäni aikana kohdannut ❤️. Ja, jotka ovat persoonallaan koskettanut sieluani.
T. Nainen, joka kulkee omia polkujaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan kauan sulta kestää kuulla juorut?
En kuuntele ilkeitä juoruja. Enkä puhu sellaisia itse. Pyrin positiiviseen keskusteluun ja ilmapiirin luomiseen.
Ei juorut aina mitään ilkeitä ole... sivusta
Minulla on omassa elämässä tapahtunut niin paljon kaikkea. Ei kiinnosta muiden asiat. Omissa ja läheisteni asioissa on ihan riittävästi.