Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan kauan sulta kestää kuulla juorut?
Kerro ne tässä, kun niin kovasti näytät haluavan tietoa jakaa.
Ei kyl ne on parempi saada mieskavereilta ne juorut.
Kivaa päivää eräälle hauskalle tyypille,
Vierailija kirjoitti:
Huomenta naapuri 🤗
Huomenta naapuri 😊
On se kumma että mun ei anneta nähdä sua mies. Riistetään viimeisetkin mahdollisuudet sun näkemiseen 😡 olen huonolla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että mun ei anneta nähdä sua mies. Riistetään viimeisetkin mahdollisuudet sun näkemiseen 😡 olen huonolla tuulella.
Tää sopis hyvin meidän tilanteeseen paitsi, että meistä molemmat on aika lailla aina hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sopis hyvin meidän tilanteeseen paitsi, että meistä molemmat on aika lailla aina hyvällä tuulella.
Näytän kyllä ulkoisesti ihan iloiselta, se on perusluonteeni, mutta sisällä kiehuu. Olin odottanut näkeväni hänet tänään. Ei voi mitään. Ensi viikkoon.
Mitä ajattelit seuraavaksi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
💕💕💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi suotavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi suotavaa?
Minä haluaisin anteeksipyynnön ja entisen elämän takaisin. Turhia haaveita.
-sivusta, reunalta, takaa, edestä, pohjalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi suotavaa?
Minä haluaisin anteeksipyynnön ja entisen elämän takaisin. Turhia haaveita.
-sivusta, reunalta, takaa, edestä, pohjalta
En ole kaipaamasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen paljon asioita. Tiedän, kuka pani ketä, kenellä oli millaiset kotibileet, kuka loukkasi ketä jne. Ihmiset eivät tiedä, että kertovat ristiin toisistaan. Minä vain kuuntelen ja hymyilen sisäänpäin.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele ilkeitä juoruja. Enkä puhu sellaisia itse. Pyrin positiiviseen keskusteluun ja ilmapiirin luomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele ilkeitä juoruja. Enkä puhu sellaisia itse. Pyrin positiiviseen keskusteluun ja ilmapiirin luomiseen.
Ei juorut aina mitään ilkeitä ole... sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen paljon asioita. Tiedän, kuka pani ketä, kenellä oli millaiset kotibileet, kuka loukkasi ketä jne. Ihmiset eivät tiedä, että kertovat ristiin toisistaan. Minä vain kuuntelen ja hymyilen sisäänpäin.
Juoruista elävät ovat jotenkin tyhjiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni epätyypillisesti saat minulta aivan pasmat sekaisin. Ei heru ymmärrystä tällaiselle käytökselle.
Mikä saa pasmat sekaisin?
En tiedä. Ehkä se, että kuvittelen aina, että ko. henkilö ei tunnu enää missään ja sitten olen kuitenkin ihan sekaisin. Kunpa tämä jo loppuisi.
Oletko koettanut tehdä asialle jotain?
Kirjoitustyylistä päätellen tuo on se yks varattu n-n kirjoittaja. Tuskin siis koittaa tehdä mitään.
Sivusta
Ristiriitaista viestintää. Haluaisit nähdä vai et?