Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoo miks aina toi kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen? Alkaa ärsyttää
Kirjoitat jotain kullipillu-juttuja?
Always
Lähen menee mikamika-landista koska et tykkääkään musta. Adios.
Odotan, kesän aikana kaikki järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana nähdä. Näytit todella komealta ja myös urheilulliselta. Rakastan sua varmaan aina, mutten voi sitä sulle sanoa..
Mikset voi sanoa?
Hän on (ymmärtääkseni onnellisesti) varattu.
Hyvää syntymäpäivää Brigitte Macron 69 vuotta. Laatunaisilla on varaa valita kaiken ikää.
Mun pitäis varmaan olla joku heikki tai Antti. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoo miks aina toi kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen? Alkaa ärsyttää
Kirjoitat jotain kullipillu-juttuja?
No ei kyllä yhen yhtä kiellettyä sanaa tai edes vihjaista. Kysyin ”no kenelle”.
Ite oon huomannut kans, että se tulee usein kun lainaa jotain ja kirjoittaa vastauksen. Esim. unohdan laittaa aina tuon sivusta oman viestin loppuun ja lainaan sitten viestiketjun ja lisään siihen että "Siis sivusta edellinen viesti " tms. niin heti tulee tuo "kommentti julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen". Palstalla on vissiin aika paljon näitä outoja bugeja ja muita ongelmia.
sivusta (kato muistin!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10.4. kirjoitin meistä näin. Se vääntää sydäntä ja saa mielen apeaksi.
"Olen huomannut että itseluottamus ja oikeastaan jonkin verran itsetuntokin sun suhteen on romuttunut. Jos mietin tapaamista, olo on lisäksi henkisesti turvaton, tosi typerä, hutera ja jotenkin pieni. Tämä asia itkettää kamalasti. En arvannut, että tässä tulleet arvet vaikuttaisivat näin huonosti tai syvään.
Ihan epätoivoinen olo. Näinkö sitten pilaan loputkin?"
: (
Olisipa kiva ajatella iloisia ja ihan tykkänään ihastuneita ajatuksia. Mutta tätä tämä teettää. Vettä virrannut jne. Vettä virrannut, mutta rakkauden kivet samaan tapaan pohjalla kuten aina. Rakastan sinua.
Miksi olet epätoivoinen? Miksi et ota häneen yhteyttä jos kerran rakastat?
Olen epätoivoinen, koska viime päivinä olen tajunnut ettei minulla ole entistäkään vähää itseluottamusta tai itsetuntoa jäljellä viedäkseni asiaa osaltani eteenpäin. Hänen suhteensa. Muita ei ole eikä kiinnosta. Kunpa voisi pyyhkiä menneiden vuosien asiat pois ja tavata hänet uudestaan ensimmäistä kertaa. Tarvittaisiin kipeästi resettiä. En jotenkin vain pysty nyt.
Menin kuoreeni, defenssit on päällä, täällä menettelee kynttilän valossa, on rauhallista ja puuhailen omiani. Halusta huolimatta yksinkertaisesti suojelen itseäni eikä ohjaukseni anna minun asettautua alttiiksi. En tiedä pystynkö tietoisesti ohittamaan sitä paniikkia ja jähmettymistä mikä siitä tuntuu syntyvän. On järkyttävää käsittää, että rakastamasi ihmisen lähellä saisit paniikin ja ikään kuin pelkoreaktion, koska olo olisi niin haavoittuva.
Se on minun syytäni etten pysty. Se on minun syytäni etten pysty. Minä en pysty siihen mitä minä haluan ja mitä hän on ilmaissut haluavansa. Minä en pysty ja olen sen vuoksi itseeni niin pettynyt ja surullinen. Näinkö minä paskon mahdollisuuden ikkunan sekä lähelläolemisen ja näkemisen lahjan? Siksi että olen heikko enkä tiedä pystynkö tämän ihmisen kanssa asettamaan itseäni uudestaan avoimeksi ja haavoittuvaksi. Kun edes mietin sitä tulee mieleeni vain käpertyä tiukaksi palloksi siinä niin hänen edessään. Se ei rohkaise yrittämään. Jos joutuu pelkäämään purskahdanko itkuun vai muutunko epäresponsiiviseksi patsaaksi, joka vain kääntyy kannoillaan. Miten voi kohdata ihmisen ja jättää hyvän ja mieluisan jäljen itsestään jos ei itse pysty olemaan avoinna? Lähinnä haluaisin vain vetäytyä parantumaan. Olen ollut suht kärsivällinen ja nyt pelkään että minulta taas sitä vastoin vaadittaisiin nopeaa pystymistä ellen halua pilata.
Olin avoin, uskalsin ja keräsin rohkeutta monet kerrat vaikka pelotti, hän ei ehkä uskoisi. Luotin ja kannoin sydäntäni hihassani jopa, vaikkei koko syvyys näkynytkään. Nyt olen vain nurkkaan änkeytyvä villieläin, joka ei luota ihmisen hyvyyteen eikä löydä itsestään enää rohkeutta lähestyä takaisin kun lähestytään. Minut pitäisi kaapata ja sittenkin rimpuilisin. Kuka jaksaa pidellä käsivarsiensa ympäröimänä mahdollisesti tärisevää ja meistä kahdesta itkuista naista? Kuka nainen tahtoo että rakastamansa mies näkee hänet tuollaisena? Kuka nainen tahtoo, että hän "vaatii" mieheltä sellaista eikä tuo pöytään heti nauruja, sisäistä laavaa ja keveyttä? Tuskin pystyisin teeskentelemään ettei mikään ole vialla. Siinäpä hieno tapa tutustua, räkäistä realismia päivään.
Hieno analyysi. 💚.
Ja hirveästi vaivaa. 💜
Mitähän se kokkailija on tänään touhunnut. Ollaanko sitä säädetty luutaa tulevaa lentomatkaa varten?
Minulla on maailman rakkain poika.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni osoittautui paskaksi, joten kuuluu kategoriaan ex. Uudesta orastavasta en aio tänne kirjoitella. Vielä kun oppisin siihen, että en enää lue tätä ketjua, kun en siitä mitenkään hyödy. T. M-nainen #10000
Ihan uteliaisuudesta sivusta, mihin viittaa toi #10000? Ei tarvii paljastaa, jos et tahdo. Mutta jäi kiinnostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua ja epäoikeudenmukaista
Osuu kaikille ajoittain. Menee kyllä ohi.
Mietin, mitähän sinulle kuuluu? Oletko jo löytänyt uuden naisen? Sinut tuntien se voisi olla hyvin mahdollista. Olethan niin karismaattinen. Jos et ole löytänyt niin kohtelisotko minua yhtä hyvin kuin ennen?
Hymyilisitkö minulle ja haluaisit? Mitä tekisitkään...mutta juuri nyt minulla on valtava ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sit oot?
Vierailija kirjoitti:
Paljon terveisiä ja positiivista energiaa Jonnalle. Kuulin, että susta on tullut äiti. Kuvista päätellen olet yhä se ihana iloinen ihminen, kun olit silloin nuorena. Toivon sulle ja sun perheelle kaikkea hyvää.
Jonna A? Aivan ihana, sydämellinen ja maanläheinen ihminen. Suloinen ilonpilke.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se kokkailija on tänään touhunnut. Ollaanko sitä säädetty luutaa tulevaa lentomatkaa varten?
Uunissa on puolikas isosta esitäytetystä maalaispatongista, päällä.pestoa, ultrakevyttä metukkaa, suolakurkkuja ja mozzarellaraastetta.
Mustikoita syönyt aiemmin luonnonjugun kanssa sekä yhden banskun
Juu ja aikaisin aamulla tee puikularuisleivän kera, päällä mustaleimaa ja kirsikkatomaatteja.
Olet varmaan syönyt lapsuudessa Cherry - täytesuklaakonvehteja, joissa oli kirsikka sisässä.
Maistoin kirsikkaginiä ja sen väljähttynyt maku toi nuo kirsikkasuklaat kielelle.
Vieläkö Alkossa myydään kirsikkaviiniä, jonka pullosta saa barbileikkeihin pikarin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sit oot?
Pirkko tai Sirpa enemmänki.
Mä en, mutta sieltä se aina välillä pompsahtaa jostain syystä.
-eri tyyppi