Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14221/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän hakkaa tuhatta jännityksestä, eniten sun takia. Ei tätä voi peitellä ❤️

T

❤️

Vierailija
14222/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10.4. kirjoitin meistä näin. Se vääntää sydäntä ja saa mielen apeaksi.

"Olen huomannut että itseluottamus ja oikeastaan jonkin verran itsetuntokin sun suhteen on romuttunut. Jos mietin tapaamista, olo on lisäksi henkisesti turvaton, tosi typerä, hutera ja jotenkin pieni. Tämä asia itkettää kamalasti. En arvannut, että tässä tulleet arvet vaikuttaisivat näin huonosti tai syvään.

Ihan epätoivoinen olo. Näinkö sitten pilaan loputkin?"

: (

Olisipa kiva ajatella iloisia ja ihan tykkänään ihastuneita ajatuksia. Mutta tätä tämä teettää. Vettä virrannut jne. Vettä virrannut, mutta rakkauden kivet samaan tapaan pohjalla kuten aina. Rakastan sinua.

Miksi olet epätoivoinen? Miksi et ota häneen yhteyttä jos kerran rakastat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14223/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen huomannut että itseluottamus ja oikeastaan jonkin verran itsetuntokin sun suhteen on romuttunut. Jos mietin tapaamista, olo on lisäksi henkisesti turvaton, tosi typerä, hutera ja jotenkin pieni. Tämä asia itkettää kamalasti. En arvannut, että tässä tulleet arvet vaikuttaisivat näin huonosti tai syvään.

Olisipa kiva ajatella iloisia ja ihan tykkänään ihastuneita ajatuksia. Mutta tätä tämä teettää. Vettä virrannut jne. Vettä virrannut, mutta rakkauden kivet samaan tapaan pohjalla kuten aina. Rakastan sinua.

Toisin sanoen on sattunut sen verran kovasti ja itsetunto ja -luottamus suhteessa sinuun on niin romuna etten yksinkertaisesti tiedä pystynkö enää, vaikka rakastankin. Jos aiemminkaan en ole lopulta ollut mikään niin ihmeellinen sinulle niin herran tähden, miten nyt olisin kun voin osittain huonommin, jos myös osittain paremmin, kuin vuosia sitten tavatessamme. Siinä olisi sarkaa saada minut luottamaan uudestaan ja itsetuntoa nakertavat möröt häädettyä. Kuka jaksaa sellaista kun en alunalkaenkaan ole ollut niin arvokas sinulle, että olisit kohdellut paremmin? Olen mennyt suhteesi jotenkin epäkuntoon ja luulen ettei siihen auta muu kuin se, että uskaltaisit heittäytyä. En pysty siihen ennen sinua.

Vierailija
14224/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei masennuta. Kaunis kevät ja kesä tulossa.

Minua masentaa. Tänään selvisi, että olen aivan koko kesän töissä. Jostain kumman syystä haluavat työkkärissä juuri kesäksi hoitaa minulle niitä töitä. 100% varmuudella en tule kaivattuani tänä vuonna näkemään kertaakaan sen vuoksi. Ehkä tämä kaipauskin sitten tämän myötä väistyy. 

Ota elämäsi omiin käsiin äläkä mene sinne minne joku työkkäri käskee.

Vierailija
14225/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin väsynyt. Mitään valoa ei näy tunnelin päässä, vain yksinäinen vanhuus.

Miten se niin? Eikö muka mitään ole?

Lapsenlapset? Ystävät? Harrastukset?

Jos ei ole läheisiä tai ystäviä, niin harrastuksiin voi ainakin paneutua ja lähteä vaikka seuramatkoille.

Vierailija
14226/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan miestä joka ei tiedä, että hänen ihana hymy kolahti muhun enemmän kuin kenenkään aiemmin.

Se lyhyt hetki lähellä yllätti täysin mut ja tunne oli vaan jotain sellasta mitä ei voi selittää. Oon onnellinen, et sain kokea sen ainutlaatuisen hetken. - En tiedä nähäänkö enää.

Kai mä oon ikisinkku sit. Ihastun meinaan hyvin harvoin. En kehtaa edes sanoa milloin viimex.

Vierailija
14227/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitpa myrtsi. Yhtään ei silmät vilkkunu.

Vähän petyin kun odotukset oli niin kovat 😞

Vierailija
14228/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen on sattunut sen verran kovasti ja itsetunto ja -luottamus suhteessa sinuun on niin romuna etten yksinkertaisesti tiedä pystynkö enää, vaikka rakastankin. Jos aiemminkaan en ole lopulta ollut mikään niin ihmeellinen sinulle niin herran tähden, miten nyt olisin kun voin osittain huonommin, jos myös osittain paremmin, kuin vuosia sitten tavatessamme. Siinä olisi sarkaa saada minut luottamaan uudestaan ja itsetuntoa nakertavat möröt häädettyä. Kuka jaksaa sellaista kun en alunalkaenkaan ole ollut niin arvokas sinulle, että olisit kohdellut paremmin? Olen mennyt suhteesi jotenkin epäkuntoon ja luulen ettei siihen auta muu kuin se, että uskaltaisit heittäytyä. En pysty siihen ennen sinua.

Samaistun lähes kaikkeen, hyvin kirjoitettu.

Vierailija
14229/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ottanut osumaa myöskin...

Vierailija
14230/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei masennuta. Kaunis kevät ja kesä tulossa.

Minua masentaa. Tänään selvisi, että olen aivan koko kesän töissä. Jostain kumman syystä haluavat työkkärissä juuri kesäksi hoitaa minulle niitä töitä. 100% varmuudella en tule kaivattuani tänä vuonna näkemään kertaakaan sen vuoksi. Ehkä tämä kaipauskin sitten tämän myötä väistyy. 

Cmon, minäkin olen koko kesän töissä. Kiertoa lomissa ja vuoroni osuu myöhemmäksi..

Ei pidä vaipua vertailutyperyyteen.

Ole iloinen, että saat töitä. Toivottavasti innostaa jatkuvaan työhön.

Vierailija
14231/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi❤️

Kuka? Proto- vai -arvo?

Vierailija
14232/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon terveisiä ja positiivista energiaa Jonnalle. Kuulin, että susta on tullut äiti. Kuvista päätellen olet yhä se ihana iloinen ihminen, kun olit silloin nuorena. Toivon sulle ja sun perheelle kaikkea hyvää. 

Vierailija
14233/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon ottanut osumaa myöskin...

Me too.

Vierailija
14234/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sinua naapuritalon kaunotar. Tekisi niin mieli halia. 🤗

Tiedän ettei viesti sinua tavoita, etenkin kun olet töissä nyt.

En minä ole töissä. Olen sairaseläkeläinen, kuten sinäkin. Minä se kymmenen vuotta vanhempi, nyt 71.

Vierailija
14235/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestähän puhutaan? Vähän samoilla tunnoilla täällä.

Vierailija
14236/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitkö jonkun myrtsin tänään?

Vierailija
14237/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen joka aina hymyillyt mulle. Miesoletettu.

Vierailija
14238/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Tänään olit kovin vakavana. Moikattiin vasta, kun olin jo lähdössä kotiin. Seisoit siinä, kaffekuppi kädessä ja katsottiin silmiin, mutta nähtiinkö mitään? Mä kuitenkin henkäisin sisäänpäin hiljaa kuiskaten: "moi-ih" ja painoin katseen ujosti maahan. 😳😒

Vierailija
14239/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua ja epäoikeudenmukaista

Vierailija
14240/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä valoisa ja toiveikas ihminen mutta nyt nyt siltä että minulta halutaan viedä kaikki.

Ketju on lukittu.