Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14301/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson pilviin

Mut aurinko paistaa silmiin

Se päähän tekee kipeää

Mun ote elämästä lipeää.

Sinä tarviit tukea ja olkapäätä,

Jotta saadaan ikävä häätää.

Toivottavasti alakulo helpottaa

Ja ei päälle jää.

Ei ote lipeä kun avaudut yhdelle,

Toiselle tai mulle.

Tarviit vai yhdet korvat, jotka kuulee

Eikä mitään tyhmiä luule susta.

Vierailija
14302/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se kokkailija on tänään touhunnut. Ollaanko sitä säädetty luutaa tulevaa lentomatkaa varten?

Uunissa on puolikas isosta esitäytetystä maalaispatongista, päällä.pestoa, ultrakevyttä metukkaa, suolakurkkuja ja mozzarellaraastetta.

Mustikoita syönyt aiemmin luonnonjugun kanssa sekä yhden banskun

Juu ja aikaisin aamulla tee puikularuisleivän kera, päällä mustaleimaa ja kirsikkatomaatteja.

Olet varmaan syönyt lapsuudessa Cherry - täytesuklaakonvehteja, joissa oli kirsikka sisässä.

Maistoin kirsikkaginiä ja sen väljähttynyt maku toi nuo kirsikkasuklaat kielelle.

Vieläkö Alkossa myydään kirsikkaviiniä, jonka pullosta saa barbileikkeihin pikarin?

Lapsena sain vain näkkileipää, huonoista oloista kun olen lähtöisin. En nyt kuitenkaan ole katkera asian suhteen, mutta olisihan tuo aloitus voinut olla hieman helpompikin. Onneksi joillakin on aloitus ollut helpompi, sekä makean täytteinen ja sinulle jos kenelle olisin sen toivonut.

🥰

My love..

Voi kuule, työläisperheestä olen itsekkin. Suklaaherkkuja saatiin vain muutaman kerran vuodessa, jouluna ja pääsiäisenä sekä synttäreillä. Jäätelö oli se tavanomainen mitä oli tarjolla. Ja äiti leipoi paljon kaikkea. Ruokaa oli kyllä riittävästi, vaikka se ei nirsoa suuta aina miellyttänytkään. Näkkäri on mun lempiherkkuja.

Voi jos tuo olisikin tullut suoraan sydämestä. Taitaa kuitenkin olla, että omatunto alkoi vain kolkuttaa ja päätit tekeytyä työläisperheen lapseksi, vaikka herrasperheestä oletkin lähtöisin, jossa suklaati on ollut jokapäiväistä herkkua, aina näihin päiviin saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan, kesän aikana kaikki järjestyy.

Sano nyt jo vähän vinkkejä, kenelle nämä viestit on? Mä niin odotan että kesän aikana viimeistään alkais vihdoin tapahtuun. Onko naiselle? Nähtiinkö tänään?

Tipulle❤️

Vierailija
14304/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni pituus ja voimavarani eivät tule riittämään siihen, että minusta tulisi ihmisen kaltainen. Sellainen, josta voisi olla ylpeä. Olen huono ihmisen jäljitelmä.

Miksi ihmeessä eivät riittäisi? Ehkä kaivattusi on sinusta ylpeä ihan näin kun jo olet.

Vierailija
14305/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson pilviin

Se päähän tekee kipeää

Mun ote elämästä lipeää.

Sinä tarviit tukea ja olkapäätä,

Jotta saadaan ikävä häätää.

Toivottavasti alakulo helpottaa

Ja ei päälle jää.

Ei ote lipeä kun avaudut yhdelle,

Toiselle tai mulle.

Tarviit vai yhdet korvat, jotka kuulee

Eikä mitään tyhmiä luule susta.

Jos pinnalle ees sinä jäät.

Jos mulla ei ois sua

Mulla ei ois mitään.

Vierailija
14306/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt jo vähän vinkkejä, kenelle nämä viestit on? Mä niin odotan että kesän aikana viimeistään alkais vihdoin tapahtuun. Onko naiselle? Nähtiinkö tänään?

Tipulle❤️

No höh. Ei sitten mulle. Vai onko tuo mun salainen lempinimi? Näittekö tänään? Vastaa jo että pääsen harhastani

Vierailija
14307/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kyllä mies sivuutit minut viimeksi. Hieman kyllä loukkaannuin.  Kertoo ainakin sen, että en viitsi enää sitäkään vähää yrittää päästä kontaktiin.  Ehkä se oli tarkoituksesi.  Pääsen kyllä irti ihastumisen tunteesta. 

Ja milloin tämä sivuutus tapahtui?

Oliko maski? En tunnista ketään maskin kanssa. Enkä matkan päästä ilmankaan.

Vierailija
14308/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni pituus ja voimavarani eivät tule riittämään siihen, että minusta tulisi ihmisen kaltainen. Sellainen, josta voisi olla ylpeä. Olen huono ihmisen jäljitelmä.

Miksi ihmeessä eivät riittäisi? Ehkä kaivattusi on sinusta ylpeä ihan näin kun jo olet.

Sitten täytyy olla tosi vähästä ylpeä 🙁. Epäilen.

Vierailija
14309/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty tänään, ainakaan minä en häntä.

Vierailija
14310/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se kokkailija on tänään touhunnut. Ollaanko sitä säädetty luutaa tulevaa lentomatkaa varten?

Uunissa on puolikas isosta esitäytetystä maalaispatongista, päällä.pestoa, ultrakevyttä metukkaa, suolakurkkuja ja mozzarellaraastetta.

Juu ja aikaisin aamulla tee puikularuisleivän kera, päällä mustaleimaa ja kirsikkatomaatteja.

Olet varmaan syönyt lapsuudessa Cherry - täytesuklaakonvehteja, joissa oli kirsikka sisässä.

Maistoin kirsikkaginiä ja sen väljähttynyt maku toi nuo kirsikkasuklaat kielelle.

Vieläkö Alkossa myydään kirsikkaviiniä, jonka pullosta saa barbileikkeihin pikarin?

Lapsena sain vain näkkileipää, huonoista oloista kun olen lähtöisin. En nyt kuitenkaan ole katkera asian suhteen, mutta olisihan tuo aloitus voinut olla hieman helpompikin. Onneksi joillakin on aloitus ollut helpompi, sekä makean täytteinen ja sinulle jos kenelle olisin sen toivonut.

🥰

My love..

Voi kuule, työläisperheestä olen itsekkin. Suklaaherkkuja saatiin vain muutaman kerran vuodessa, jouluna ja pääsiäisenä sekä synttäreillä. Jäätelö oli se tavanomainen mitä oli tarjolla. Ja äiti leipoi paljon kaikkea. Ruokaa oli kyllä riittävästi, vaikka se ei nirsoa suuta aina miellyttänytkään. Näkkäri on mun lempiherkkuja.

Voi jos tuo olisikin tullut suoraan sydämestä. Taitaa kuitenkin olla, että omatunto alkoi vain kolkuttaa ja päätit tekeytyä työläisperheen lapseksi, vaikka herrasperheestä oletkin lähtöisin, jossa suklaati on ollut jokapäiväistä herkkua, aina näihin päiviin saakka.

No en kyllä. Mun perhe oli melko maalaisperhe ja melko kouluttamattomiakin. Suklaata ei tod ollut kuin nuo kerrat vuodessa. Sitä olen syönyt sitten aikuisena lapsuudenkin edestä:)

Vierailija
14311/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäiväunien aika, nukuttaa 🥱

Tulisit viekkuun, Mies.

Vierailija
14312/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei taiettu puhua kovin sievästi tänään. Olin kärpäsenä katossa. Minkäs teet. Parhaani yritin. Voi antaa vaikka piiskaa jos se helpottaa

Vierailija
14313/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäiväunien aika, nukuttaa 🥱

Tulisit viekkuun, Mies.

Tulisin mielelläni, mutta uskon että silloin et saisi nukuttua. Ehkä kuitenkin parempi näin, että hoidan vain velvollisuuksia muualla.

Vierailija
14314/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty, ei.

Vierailija
14315/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun luulen, että nyt olen päässyt yli, niin eeeeei... Tulee kahta kauheampi ikävä. Minä en pääse siitä tunteesta, että me kuulutaan yhteen. Pelko estää vielä ottamasta yhteyttä, mutta en tiedä, miten kauan.. Se joku sisäinen juttu kasvaa niin suureksi, että on pakko tehdä jtn. Kirjoittaa, soittaa, jotain. Minä olen oikeasti ihan hel*etin pahoillani siitä, etten tajunnut, mitä menetin. Jos sinä antaisit minulle vielä mahdollisuuden, niin tekisin mitä vaan. Tai no melkein. Ehkä voisin myydä sieluni sinun takia. Ei tässä ole enää mitään menetettävää. Kuulostaa kliseeltä aikuisen ihmisen sanomana, mutta minulla ei ole mitään ilman sinua. Enpä olisi uskonut joutuvani tällaistakaan kokemaan.

Vierailija
14316/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson pilviin

Se päähän tekee kipeää

Mun ote elämästä lipeää.

Uskomattoman kauniit ja osuvat sanat Maustetytöiltä.

Vierailija
14317/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥰

My love..

No en kyllä. Mun perhe oli melko maalaisperhe ja melko kouluttamattomiakin. Suklaata ei tod ollut kuin nuo kerrat vuodessa. Sitä olen syönyt sitten aikuisena lapsuudenkin edestä:)

Arvaan sen ja siksi pitäisinkin fazerin sinisen kätköä jemmassa, huonoja aikoja ajatellen.

Vierailija
14318/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipulle❤️

No höh. Ei sitten mulle. Vai onko tuo mun salainen lempinimi? Näittekö tänään? Vastaa jo että pääsen harhastani

Tipu, Muna ja Pupu paikassa Rairuoho. Mummonmökki. Kauhava.

Vierailija
14319/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle jolla sininen auto 🤗😚🚙

n-n

Vierailija
14320/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson pilviin

Se päähän tekee kipeää

Mun ote elämästä lipeää.

Uskomattoman kauniit ja osuvat sanat Maustetytöiltä.

Liioittele hiukan lisää.

Ketju on lukittu.