Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14201/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?

Ajattelin aamulla etten viitsi kirjoittaa mitään tähän aiheeseen, koska ei minulla ole mitään tiettyä tyyppiä. Sitten lenkillä ollessani aloin oikein kunnolla miettimään ja ainakin yksi piirre nousi esiin. Arvostan paljon sellaisia ihmisiä jotka kohtelevat muita hyvin. Se on tärkeää ja tulee itselläkin mieleen monta hetkeä joissa tuo on vaan korostunut. Joskus nuorempana koulussa ollessani koin paljon ikävää muilta. Sitten pari poikaa olivat ihan mukavia ja tämä ilmeni hyvin tavallisissa hetkissä. Joku piti ovea auki, toinen nosti pudonneet paperit, kertoi jonkun asian yms.

En kaipaa mitään erikoista, mutta sellaista toiset huomioon ottavaa ja mukavaa käytöstä. Sieltä koulusta muistankin aina pari ihmistä ja pelkän käytöksensä puolesta. He olivat niitä harvoja mukavia. Oikeastaan se korostuukin juuri silloin, kun itsellä on vaikeampaa jos joku on mukava. Monet pitävät liikaa itsestään selvyytenä sitä, että kohdellaan hyvin. Itse en taas osaa pitää, koska se on melko harvinaista välillä. Ihminen voi tehdä niin paljon. Yksikin sana riittää kertomaan, että arvostaa toista tai haluaa hänelle hyvää.

Muuten pidän vähän rauhallisemmista tyypeistä. Mietin itsekin paljon kaikkea ja kaipaan hiljaisuuttakin. Myös se, että omaa jotain viisautta ja haluaa tietää asioista on hyvä asia. Tärkeää on myös, että käytös on sellaista ettei loukkaa muita ja on myös tavoiltaan hyvä eikä esim roskaa. Myös ihmisen puhe kertoo paljon. Mitä sanoja hän käyttää, antaako muille tilaa, huutaako, kiroaako jne. Myös tietty syvällisyys on tärkeää. Miettii asioita tarkemmin.

Sitten jos nyt vihdoin mennään ulkonäköön niin en tiedä miten niputtaisin ne tyypit joihin olen ihastunut. Ovat ainakin olleet monet vähän pidempiä (liittyy siihen, että olen vähän pidempi itsekin). Sitten kasvoja on vaikeaa tulkita. Heillä kuitenkin kauniit silmät. Joillakin siniset, toisilla ruskeat. Sitten sellaiset kapeammat kasvot ja korkeat poskipäät. Tyyliä on niin vaikea kuvailla, mutta monesti korostuu tämä sama piirre. Ehkä jokin persoonallisuus on minulle tärkeää ja huomaan ne ihmiset hyvin. Nykyisin moni on niin samankaltainen kuin muut. Itsekin tähän esim vaatetuksessa sortuen.

Itseäni ei myöskään haittaa jos joku on erikoinen ulkonäöltään. Nuorempana esim ihastuin melkein aina niihin joilla pidemmät hiukset. Tämä liittyi myös siihen, että monesti nämä "pitkähiukset" olivat niitä joille musiikki tärkeää ja niinpä he olivat siinäkin mielessä sellaisia jotka kiinnostivat minua ja koin samankaltaisuutta. Pyrin silti välttämään sitä etten keskityisi liikaa toisen ulkonäköön tai yhteen piirteeseen. Vaikeaa on silti todellakin niputtaa ihmisiä yhteen, että kenestä kiinnostun ja kenestä en. Se vaihtelee paljon. Toisaalta en kovin usein kiinnostu esim kadulla vastaantulevista. Yritän nyt miettiä millaista tyyppiä olisin viimeksi katsonut pidempään, mutta en muista ketään nyt pitkään aikaan. Mieluummin saatan alkaa pitää ihmisestä joka jotenkin liittyy elämääni ja opin tuntemaan hänet. Nuo kadun tyypit ovat tuntemattomia "kortteja" joista en tiedä mitään. Ja minunhan ei aluksi pitänyt kirjoittaa mitään.

Vierailija
14202/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana nähdä. Näytit todella komealta ja myös urheilulliselta. Rakastan sua varmaan aina, mutten voi sitä sulle sanoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14203/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin peräperat…nehän ne .!

Mies54

Vierailija
14204/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono hetki masentua, mutta nyt meinaa niin käydä. Pitkään olikin hyvä kausi.

Täällä myös. Pahin kevät moneen vuoteen.

Vierailija
14205/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on monta. Itseäni masentaa ihmissuhdealamäki ja tuleva kesä siinä sivussa.

Eri

Vierailija
14206/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu joku päivä mun kans ulos istumaan

Vierailija
14207/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on monta. Itseäni masentaa ihmissuhdealamäki ja tuleva kesä siinä sivussa.

Eri

Sama täälläkin.

Vierailija
14208/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei masennuta. Kaunis kevät ja kesä tulossa.

Vierailija
14209/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa. Tänään selvisi, että olen aivan koko kesän töissä. Jostain kumman syystä haluavat työkkärissä juuri kesäksi hoitaa minulle niitä töitä. 100% varmuudella en tule kaivattuani tänä vuonna näkemään kertaakaan sen vuoksi. Ehkä tämä kaipauskin sitten tämän myötä väistyy. 

Vierailija
14210/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lohduta yhtään.

Vierailija
14211/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että tykkäsit.

Kirjaimellisesti menneessä aikamuodossa.

Vierailija
14212/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sanokaa, onko teillä sama maku ystävättärien kanssa miehiin nähden? Mulla on ihan eri maku kuin yhdelläkään ystävättärellä ulkonäöstä. Meillä on kaikilla eri maku siinä, mutta luonnevaatimuksissa on paljon samaa.

Aivan täysin erilainen miesmaku meillä.

Vierailija
14213/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarin peräperat…nehän ne .!

Mies54

No ei nyt ihan. Tiedän useammankin miehen, joka käy täällä, on naimisissa ja ennen naimisiin menoakin olivat kovassa huudossa naisten keskuudessa.

mies54v

Vierailija
14214/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa. Tänään selvisi, että olen aivan koko kesän töissä. Jostain kumman syystä haluavat työkkärissä juuri kesäksi hoitaa minulle niitä töitä. 100% varmuudella en tule kaivattuani tänä vuonna näkemään kertaakaan sen vuoksi. Ehkä tämä kaipauskin sitten tämän myötä väistyy. 

No onhan sulla varmaan viikonloput vapaana. Ehkä näet häntä silloin? Et kai sinä kotona maatessasikaan häntä näe?

Vierailija
14215/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sulla varmaan viikonloput vapaana. Ehkä näet häntä silloin? Et kai sinä kotona maatessasikaan häntä näe?

Emme asu samalla paikkakunnalla ja tuolla toisella paikkakunnalla en pääse käymään koko kesänä, koska pääasiassa menee matkoihin aika jos on vain la ja su. 

Vierailija
14216/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Kuinka moni kaipaaja makaa kotonaan (päivisin)? 😅

⬆️ kyllä

⬇️ ei

Vierailija
14217/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lohduta yhtään.

Ei niin. Kevät on just kaikkein pahin kun koko maailma on iloinen ja onnellinen ja tekee mieli vaan mennä jonnekin pimeään yksin ja unohtaa koko elämä

Vierailija
14218/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua naapuritalon kaunotar. Tekisi niin mieli halia. 🤗

Tiedän ettei viesti sinua tavoita, etenkin kun olet töissä nyt.

Vierailija
14219/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi❤️

Vierailija
14220/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.4. kirjoitin meistä näin. Se vääntää sydäntä ja saa mielen apeaksi.

"Olen huomannut että itseluottamus ja oikeastaan jonkin verran itsetuntokin sun suhteen on romuttunut. Jos mietin tapaamista, olo on lisäksi henkisesti turvaton, tosi typerä, hutera ja jotenkin pieni. Tämä asia itkettää kamalasti. En arvannut, että tässä tulleet arvet vaikuttaisivat näin huonosti tai syvään.

Ihan epätoivoinen olo. Näinkö sitten pilaan loputkin?"

: (

Olisipa kiva ajatella iloisia ja ihan tykkänään ihastuneita ajatuksia. Mutta tätä tämä teettää. Vettä virrannut jne. Vettä virrannut, mutta rakkauden kivet samaan tapaan pohjalla kuten aina. Rakastan sinua.

Ketju on lukittu.