Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Tykkään sinusta 🐯.
Kovasti!
🧡
Marjaana! Huomenna taas 🍑❣️🍑❣️🍑❣️
Ajattelen sua ihan koko ajan. Oon kirjoittanut tänään viisi viestiä mutta pyyhkinyt kaikki pois ennen lähetystä. Laita sinä viesti minulle, minä en uskalla.
Vierailija kirjoitti:
M 😘😘
T
💃❤️🔥🕺
Hungry eyes?
Vierailija kirjoitti:
Ei piilotus- vaan paljastamisleikkiä: paljasta (tunnistin) itsestäsi jokin mukava asia, jota et ole kertonut kaivatullesi.
Osaan leikata kiharat hiukset hyvin (vaikken parturi olekaan). Kaivatun kiharoita katsellessa joskus asiaa miettinyt...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua ihan koko ajan. Oon kirjoittanut tänään viisi viestiä mutta pyyhkinyt kaikki pois ennen lähetystä. Laita sinä viesti minulle, minä en uskalla.
Kenelle?
Sitruunan puristamisvinkki pääsiäiseen.
Pyörittele sitruunaa pöytää vasten kunnes se on pehmennyt kunnolla.
Lävistä sitruuna pään aukosta syömäpuikolla niin ettei se mene toisesta päästä läpi.
Purista mehut suuhusi.
Hyvää pääsiäistä!
Pääsiäismunan piilotukseen löytyy varma paikka😆
Vierailija kirjoitti:
Saatana saapuu Moskovasta.
Oma Saatanani Pietarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 😘😘
T💃❤️🔥🕺
Hungry eyes?
Todella.
Olen niin väsynyt. Mitään valoa ei näy tunnelin päässä, vain yksinäinen vanhuus.
Odotan että tulet. Kohta kohta😍😍
Vierailija kirjoitti:
Marjaana! Huomenna taas 🍑❣️🍑❣️🍑❣️
Ei käy. Muuta menoa ja seuraa.
Huono hetki masentua, mutta nyt meinaa niin käydä. Pitkään olikin hyvä kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa, herätys, äitee tässä! Nousehan ylös, on kohta jo puoli päivä. Karu todellisuus ,,,
Millä tavalla karu? Palstalla pyörivät miehet ovat vähintään keski-ikäisiä ja sen paremmallakin puolen olevia miehiä, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa.
Kaipaavat vuosikymmeniä. Lapsiakaan ei yleensä ole.
Elä höpötä😄
Eiköhän meitä ole joka junaan täällä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mun sydän hakkaa tuhatta jännityksestä, eniten sun takia. Ei tätä voi peitellä ❤️
T
Vierailija kirjoitti:
Huono hetki masentua, mutta nyt meinaa niin käydä. Pitkään olikin hyvä kausi.
Mikä masentaa?
Nyt täytyy sanoa ettei olla koskaan puhuttu miehistä, kun nähdään. Enpä oo huomannut tätä, mut näin on, kun alkaa miettiä asiaa.