Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
Luotettava, huumorintajuinen mutta osaa oikeassa paikassa olla vakava, hyvä tilannetaju yleensäkin, kiinnostunut laajasti asioista, kohtelias, sujuva, osaa tehdä pitkäntähtäimen suunnitelmia ja pysyy niissä. Ulkoisesti, kuparinsävyiset kihartuvat hiukset, siniset silmät, pitkä.
Taidat kaivata samaa? 😲😉
Varattu jo mulle! Treffit jo tuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
Ulkomuoto saa pään kääntymään, enemmän saa aikaan kun silmien takanakin on jotain. Lämmin sydän.
Monilla on samaa makua, helppo arvatakin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että pään kääntymistä enemmän ovat saaneet aikaan vain miehet, joilla on vaaleammat piirteet kuin itselläni.
Mielenkiinnon herättää parhaiten mies, joka ei ota itseään tai muita liian vakavasti, mutta sen verran vakavasti kuitenkin, että välittää terveydestään ja ulkonäöstään. Hämmentävää, eikö vaan...
Ei mulla mitään tiettyä miesmakua ole. Viehätyn persoonasta ja sitä tapahtuu tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaito, älykkyys,viisaus, vaatimattomuus😘, ajanhermoilla olo, turvallisuus, muiden huomioiminen, sarkasmi, ajatteleva, monta asiaa tekevä, pilke silmässä ja saa minut nauramaan.
No en ole sarjaihatuja.
En pitää päästä päänsisään sitten vasta eteenpäin🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, huumorintajuinen mutta osaa oikeassa paikassa olla vakava, hyvä tilannetaju yleensäkin, kiinnostunut laajasti asioista, kohtelias, sujuva, osaa tehdä pitkäntähtäimen suunnitelmia ja pysyy niissä. Ulkoisesti, kuparinsävyiset kihartuvat hiukset, siniset silmät, pitkä.
Taidat kaivata samaa? 😲😉
Varattu jo mulle! Treffit jo tuloillaan.
Ei se sitte oo.
Vierailija kirjoitti:
Hei sanokaa, onko teillä sama maku ystävättärien kanssa miehiin nähden? Mulla on ihan eri maku kuin yhdelläkään ystävättärellä ulkonäöstä. Meillä on kaikilla eri maku siinä, mutta luonnevaatimuksissa on paljon samaa.
Yksi ystävä on enemmän hiljaisiin miehiin päin ja itse puheliaisiin. Ulkonäössä tosiaan suurimmat erot, tuntuu kuin kaikilla olisi ihan eri maku sekä kasvot että vartalo.
Ketkä kaikki on ihastuneet opettajiin, kollegoihin tai muihin? Ylänuoli, jos on!
Vierailija kirjoitti:
Dace Myers,
Mies, joka on kätevä käsistään. Huumorintaju puree aina. Mies, jonka elämänarvot ovat kohdillaan. Ahkera työssään.
Vierailija kirjoitti:
Hei sanokaa, onko teillä sama maku ystävättärien kanssa miehiin nähden? Mulla on ihan eri maku kuin yhdelläkään ystävättärellä ulkonäöstä. Meillä on kaikilla eri maku siinä, mutta luonnevaatimuksissa on paljon samaa.
Hyvän kysymyksen laitoit. Itse en naisena tykkää jos miehellä on pitkät hiukset, korvakoruja tai tatuointeja. Ystävieni miehillä on monillakin. En voisi seurustella miehen kanssa joka ei missään muodossa harrastaisi liikuntaa, koska Itse olen kova liikkumaan. Se on sitten eri asia jos myöhemmin tulisi sairauksia ettei kykenisi liikkumaan. Nämä tulivat mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki on ihastuneet opettajiin, kollegoihin tai muihin? Ylänuoli, jos on!
Kohta ”tai muihin” varmasti tärppää melko monella.
Naismakuni on miesmäinen ja miesmakuni sellainen hieman rosoinen jolla karisma. Liian helppo ei saa olla.
Valoja päälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoja itsellesi jankkaaja, opettele kielioppia.
Älkää turhaan vastatko niille, jotka yrittää alkaa jankkaamisen.
Huomenta omalle mussukalle, taisit äsken herätä? 😉
Vierailija kirjoitti:
Valoja päälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoja itsellesi jankkaaja, opettele kielioppia.
Opeta mua! Kieliopillisesti tuossa oli kolmikohtainen luettelo. Vrt: kissat, koirat tai muut.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään tiettyä miestyyppiä joka kolahtaisi. Se on kemioista kiinni.
Joskus kun joku kaveri yrittää vinkata jotain ulkosesti minun tyyppiseksi luulemaansa (sillä perusteella, millaisiin olen aikaisemmin ihastunut), niin niissä ei koskaan ole mitään kiinnostavaa.
Saattavat olla periaatteessa ihan hyvännäköisiä, mutta valjuja.
Luonteessa ja tavassa olla pitää olla sitä jotain ja tiettyä pilkettä.
Millään silmien ja hiusten värillä ei mitään väliä, luusto ja tapa olla on tärkeämpiä noin ulkoiselta olemukselta ajateltuna.
Olen ihastunut sinisilmäiseen platinablondiin ja ruskeasilmäiseen mustatukkaan, ja kaikkea siltä väliltä.
Myös gingerit viehättää, jos luusto, olemus ja tapa olla olemassa on oikeanlainen.
Pitäisikö omasta kodista muuttaa muualle jonkun onnettoman ihastuksen vuoksi? Se olisi kyllä yksi ratkaisu tähän saavuttamattomaan. Jota aina näkee. Vaikea juttu. Ja oikeastaan, liikaa pyydetty.