Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Liisalle ajatukseni Jamppa Tuomisen kertomana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoja päälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki on ihastuneet opettajiin, kollegoihin tai muihin? Ylänuoli, jos on!
Kohta ”tai muihin” varmasti tärppää melko monella.
Valoja itsellesi jankkaaja, opettele kielioppia.
Opeta mua! Kieliopillisesti tuossa oli kolmikohtainen luettelo. Vrt: kissat, koirat tai muut.
Jankuti jankuti jankuti, onneksi työt alkaa 10 minsan päästä!
Toivottavasti aamuäreytesi hellittää töitä haittaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Hei sanokaa, onko teillä sama maku ystävättärien kanssa miehiin nähden? Mulla on ihan eri maku kuin yhdelläkään ystävättärellä ulkonäöstä. Meillä on kaikilla eri maku siinä, mutta luonnevaatimuksissa on paljon samaa.
Ei ole sama maku kenenkään kaverin kanssa, ja tämä on joskus jopa vähän ongelmallista, jos sinkkukaverin miesmaku on totaalisen erilainen ja haluttaisiin lähteä yhdessä yöelämään nimenomaan miehiä katsastamaan, kun halutaan tietysti sitten niin erilaisiin paikkoihin.
Sellaisen kaverin kanssa oli nuorempana helppoa, jonka miesmaku oli sen verran saman tyyppinen kanssani, että ne meidän molempien miehet pyöri samoissa porukoissa ja paikoissa, mutta olivat silti selkeästi erilaisia keskenään eikä koskaan kiinnostuttu samasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki on ihastuneet opettajiin, kollegoihin tai muihin? Ylänuoli, jos on!
Ei kaikkiin opettajiin. Ainoastan P😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut valloittajaan. Kuuluu luokkaan Muut. (Ei 🐮)
Vierailija kirjoitti:
Petra ❤
👍♥️
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni kuuluu kategoriaan muut.
Ihastukseni osoittautui paskaksi, joten kuuluu kategoriaan ex. Uudesta orastavasta en aio tänne kirjoitella. Vielä kun oppisin siihen, että en enää lue tätä ketjua, kun en siitä mitenkään hyödy. T. M-nainen #10000
Näin sut äske ikkunasta ❤️ Kahvitauko
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
Tietyllä tavalla kiltin rosoinen. Poikkeaa tavallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut äske ikkunasta ❤️ Kahvitauko
Missä näit? Minä vilkaisin kyllä hänen suuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni osoittautui paskaksi, joten kuuluu kategoriaan ex. Uudesta orastavasta en aio tänne kirjoitella. Vielä kun oppisin siihen, että en enää lue tätä ketjua, kun en siitä mitenkään hyödy. T. M-nainen #10000
Ei minulta tämä. Aion kirjoitella omalle kaivatulleni täällä entiseen malliin, eikä haittaa vaikkei viestejä koskaan lukisi. Kunhan saan omia ajatuksiani edes johonkin purkaa. Enkä koskaan hänelle tuollaisia nega viestejä kirjoittaisi. Nytkin on ikävä.
Kasvonpiirteet ja sellainen on kyllä oleellista siinä, voinko kiinnostua seksuaalisesti.
Olen ollut kiinnostunut eri tyylisistä miehistä pituudelta 168-195cm, on ollut siilitukkaa, peppuun asti yltävää rastatukkaa, pottatukkaa, blondia, brunettea, sinistä silmää, ruskeaa silmää jne., mutta kasvonpiirteissä näillä on aina tietyt asiat tai ennemminkin pitäisi ehkä sanoa, että tiettyjä asioita EI koskaan ole, koska tietyt piirteet on vain niin syvästi poissuljettu seksuaalisen kiinnostuksen piiristä.
Ja toisaalta ne tietyt oikeat piirteet ei missään nimessä kuitenkaan takaa kiinnostusta, jos miehellä on esim. väärä tuoksu.
Siinä on vaan joku juttu, miksi joku kiinnostaa ja toinen ei.
Olen yrittänyt myös laajentaa makua ja ”antaa mahdollisuuden” sellaiselle joka ei niin täysillä nappaa, mutta tajusin jo tosi nuorena, että siinä vain aiheuttaa itselle turhaa ahdistusta ja loukkaa herkästi sitä miestä. Ja tuhlaa sen aikaa.
Hirmuinen 👹, hirvittävä 🦌ja kauhistuttava 😱 ikävä piinaa keskellä päivää. Ei hyvä.
Jankuti jankuti jankuti, onneksi työt alkaa 10 minsan päästä!