Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
En oo sillai miesten takapuoleen perään ollu mut en voinut olla huomaamatta että aika kuuma oli sekin.
Ei naiset mitään terkkuja lähettele missään, haloo. Naiset odottaa niitä terkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden tunnin jälkeen galluppi näyttää, että ketjussa on 19 naiselle kirjoittavaa naista ja 17 miehelle kirjoittavaa naista. Eli yli puolet ketjun naisista kirjoittais naisille.
Entäs ne miehet? Oliko yli 5 kuitenkin?
Sitä paitsi mä en muuten edes vastannu. En varmaan oo ainut. Tosi luotettava tää sun galluppi
Ei sen mun gallup ollut vaan aloittajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden tunnin jälkeen galluppi näyttää, että ketjussa on 19 naiselle kirjoittavaa naista ja 17 miehelle kirjoittavaa naista. Eli yli puolet ketjun naisista kirjoittais naisille.
Sitä paitsi mä en muuten edes vastannu. En varmaan oo ainut. Tosi luotettava tää sun galluppi
Eihän kaikissa muissakaan gallupeissa koskaan saavuteta ihan kaikkien vastauksia, mutta prosenteista voi silti päätellä yleistä jaukaumaa. Etenkin kun tuo on nyt aika 50/50, niin voi olettaa että yhtä paljon n-n ja n-m kirjoittelijoita myös jättää vastaamatta galluppiin.
Mun tuntimerkinnöissä on enemmän terveisiä mulle kun täällä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mitään terkkuja lähettele missään, haloo. Naiset odottaa niitä terkkuja.
Lähetän ja odotan...
L. (Nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa joku toinen teki tuon miehille suunnatun gallupin, mutta kerroin senkin tulokset. Ei sen niin väliä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tää kaikki ei aiheeseen liittyvä skeida. Mitä väliä kuka kirjottaa kellekään.
Mulle ainakin on väliä, luen vain miesten laittamia viestejä.
No sulla ei paljon tässä ketjussa sit ole luettavaa :)
Itse olen täällä siksi että kirjoitan terveiseni, ei kiinnosta muiden jutut juurikaan.
Eri
Sama, oon aina käynyt täällä lähinnä purkamassa sellaista ihastumiseen / kaipaamiseen liittyvää jota haluan kertoa *jollekin*, mutta en syystä tai toisesta kenellekään IRL.
En ole ikinä tunnistanut täällä muiden kirjoittamista teksteistä mitään minulle, vaikka olen kyllä lukenut paljon muidenkin viestejä enkä vain lukenut omiani.
Etenkin joskus 2016-2018 oli ihan kivoja ne muiden jutut, nykyään eikä enää useampaan vuoteen ole niin paljoa ollut.
Ja ei tosiaan mitään väliä kuka kirjoittaa kenellekin, nykyään about 80% ketjun sisällöstä on täysin mielenkiinnotonta, tylsää trollailua.
Upea elämä kyllä joillain, kun sellaista tuottaa täällä :D
Toisaalta ei saa nauraa, kun ei ikinä tiedä miten huonosti sillä tyypillä oikeesti menee…
Jos se onkin joku ihan raukka ressukka, niin sääliksi käy vaikka olisikin ketjun pilaajana täällä.
Luonnollisesti myös eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa joku toinen teki tuon miehille suunnatun gallupin, mutta kerroin senkin tulokset. Ei sen niin väliä.
-ap
Kiitos kun kerroit! Olin laiska enkä jaksanut selata taaksepäin ite 😁 t. Vastaaja-ap
Vierailija kirjoitti:
Tulisit. No ei sittenkään.
Ei kykene enää.
Vierailija kirjoitti:
Minne? Vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko me puhua siitä et mihin sulla oli tänään niin kiire? Mä olin varannut aikaa sulle.
Ajelet yksisuuntaisella kadulla.
Lisää terveisiä oikeille henkilöille.
Minä aloitan: Petralle pusuja😘
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä ollaan varalla? Palohenkilö, laatikkoleukakirurgi (mut nehän on lakossa) ja mitä näitä on?
Monessa teknisessä työssä. Automatiikka hoitaa, toimipiste on ainakin työajan ulkopuolella miehittänätön ja joku kunnossapidosta on työajan ulkopuolella valmiudessa siltä varalta, että jotain sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Petralla nuttura tänään?
-SivustaPonnari
alatko nyt vertailemaan petrin ja miran hiusmuotia päivittäin petran kampaukseen
En. Seuraan ainoastaan Petraa. Muista en ole kiinnostunut.
Joo tiedän sun kaipauksen petraan,tämä oli hänelle joka teki petristä ja mirasta petran
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sen olen päättänyt, että en tule enää koskaan sinne, minne olen tullut jo useamman kerran. Kaikki on nähty, mitä halusin nähdä. Vielä sitkuttelen loppukevään ja sitten sonmoro.
Aattele jos me ei enää ens kerran jälkeen törmätä? Pitäis varmaan kyykkää et sais uuden tilaisuuden;)
Vierailija kirjoitti:
Aattele jos me ei enää ens kerran jälkeen törmätä? Pitäis varmaan kyykkää et sais uuden tilaisuuden;)
Todennäköisesti se on siinä sitten. Sanohan hyvät hyvästit.
12