Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Ei täällä voi tietää onko viesti mieheltä/naiselta jne. Kuka vaan voi esittää mitä tahansa.
Tuntemattomien katseet alkanut ahdistaa, en jaksa. 😭 muutan tiibetiin.
Vierailija kirjoitti:
Näin meistä hyvin eroottista unta viime yönä. Miehelle
🥱
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomien katseet alkanut ahdistaa, en jaksa. 😭 muutan tiibetiin.
No, ei siellä Tiibetissä yhtään sen helpompaa ole. Olet ihan erinäköinen kuin paikalliset. Voimia sulle ja hae apua jos ihan mahdottomaksi menee.
Nähdään huomenna taas!!! Tänään huomasin että ehkä säki tykkäät 😍😍😍😍😍
Oli ihana nähdä ja jutella, vaikka vaan nopsaan ikkunasta. Tästä voisi tehdä päivittäisen tavan, nyt kun on kerran toimivaksi havaittu. Yleensä mut löytää aina sieltä niihin aikoihin. Olet niin kiva ja kaunis ja kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
Lisää terveisiä oikeille henkilöille.
Minä aloitan: Petralle pusuja😘
Minä jatkan. Annelle terkkuja!
Kaipaan sinua tänään, myös huomenna aina niin kauan kun näen sinut. Sitten kun menet pois jatkan taas ikävöi tiä. Niin se vaan menee aina uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan: Petralle pusuja😘Minä jatkan. Annelle terkkuja!
Pekka❤
Vierailija kirjoitti:
Nähdään huomenna taas!!! Tänään huomasin että ehkä säki tykkäät 😍😍😍😍😍
Kerro heti mitä on tapahtunut!!!! wooow
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua tänään, myös huomenna aina niin kauan kun näen sinut. Sitten kun menet pois jatkan taas ikävöi tiä. Niin se vaan menee aina uudelleen ja uudelleen.
Mitä helv”tin järkeä tuossa on? Ota asia puheeksi. Voit saada rakkautta tai voit unohtaa.
Mun testi toimi. Sain olla sun huomion kohde vaikka olin eri paikassa. Taidetaan olla yhtä syvällä tässä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan: Petralle pusuja😘
Ihana Kirsi ❤
Vierailija kirjoitti:
Samat tunteet täälläkin. Näen yhtä ihanaa miestä kerran viikossa. Kaikki muut ajat ikävöin häntä. Mitähän tälle asialle voisi tehdä?
Aha, joku sakkautti kulkuväylät. Keikka se on sekin😁