Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olispa kiva taas saada itellekin terkkuja. Mukavaa illanjatkoa, kanssakaipaajat!
Naiset lähinnä odottaa terkkuja ja miehet lähettää niitä. Irl naiset sit antaa ymmärtää saaneensa ne terkut, muttei vastaa suoraan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että viestin kirjoittaja on mies?
Viestin tyylistä näkee, miehet kirjoittaa aivan eri lailla kuin naiset.
Ei kuitenkaan ilmeisesti näe, koska viestini keräävät aina useita miehelle vastaavia naisia.
Sama. En kerro koskaan, että viestini on naiselta ja usein ketjun naiset omii ne joltain mieheltä tulevaksi. Oon kehunut mm. kasvojenpiirteitä ja hiuksia ja kirjoitellut kauniita terveisiä. Eli viesteistä näkee että ne on naiselle, mutta ei sitä että ne on naiselta.
Joo, siis naiselle minäkin kirjoitan.
Kahden tunnin jälkeen galluppi näyttää, että ketjussa on 19 naiselle kirjoittavaa naista ja 17 miehelle kirjoittavaa naista. Eli yli puolet ketjun naisista kirjoittais naisille.
Noi n-n naiset hyökkää täällä kaikkien kimppuun ja väittää vääräksi tosiasiat.
Näin meistä hyvin eroottista unta viime yönä. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisko mun runsaat rinnat sun käsiin Mies?
Mahdollisesti. Mitä ajat takaa?
Kysytään nyt ensin oletko pitänyt niitä käsissäsi😉☺️
Hmm.. Se kerta, kun tulit tarkastuttamaan niitä, ja tohtori yritti pitää ammatillisuuttaan vaikka vaikeaa se oli? 🤔
No ei ollut tuommonen tilanne:) ei ollut tarkastuksesta kyse🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko me puhua siitä et mihin sulla oli tänään niin kiire? Mä olin varannut aikaa sulle.
Sorry, varallaoloviikko ja kiireinen keikka tuli.
Minkä toimipisteen ryöstit/te?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisko mun runsaat rinnat sun käsiin Mies?
Mahdollisesti. Mitä ajat takaa?
Kysytään nyt ensin oletko pitänyt niitä käsissäsi😉☺️
Hmm.. Se kerta, kun tulit tarkastuttamaan niitä, ja tohtori yritti pitää ammatillisuuttaan vaikka vaikeaa se oli? 🤔
Nyt muistuu taas mieleen. -sivusta
Kevät on ihmeellistä aikaa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus naiselle jolla on sininen auto 🤗🚙🌹
Kiitti ja tuleppa antaa irl. Annan sulle kyydit.
Ettei kuitenkin tulis vain kyytiä.
Voidaan me ajelulle ryhtyä. Nyt olisi sellainen mood.
Vierailija kirjoitti:
Näin meistä hyvin eroottista unta viime yönä. Miehelle
Minkälainen se oli?
Vierailija kirjoitti:
Kahden tunnin jälkeen galluppi näyttää, että ketjussa on 19 naiselle kirjoittavaa naista ja 17 miehelle kirjoittavaa naista. Eli yli puolet ketjun naisista kirjoittais naisille.
Entäs ne miehet? Oliko yli 5 kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Petralla nuttura tänään?
-SivustaPonnari
alatko nyt vertailemaan petrin ja miran hiusmuotia päivittäin petran kampaukseen
En. Seuraan ainoastaan Petraa. Muista en ole kiinnostunut.
Mitäs siellä rippituolin väliseinän ja sermin toisella puolella on mielessä?
-Mies"pastori" naiselle
Vierailija kirjoitti:
Virhemarginaali!
Missä työssä ollaan varalla? Palohenkilö, laatikkoleukakirurgi (mut nehän on lakossa) ja mitä näitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis olevan 9 naiselle kirjoittelevaa miestä ja 2 miehelle kirjoittelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhemarginaali!
Niin no voihan se tilanne vielä muuttua tässä päivän aikana. Monet käy täällä vasta illalla. Tuo olikin vain väliaikatieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi mä en muuten edes vastannu. En varmaan oo ainut. Tosi luotettava tää sun galluppi
Nosiis minähän se yritin venyttää sitä juttua tänää..? Kuka oot?