Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Taas alkamassa uusi viikko ja uudet mahdollisuudet. Kummasti sitä jaksaa toivoa, vaikka mitään ei koskaan ole tapahtunutkaan. En oikein tiedä miten asia voisi edes edetä, sillä melko varmasti tunne on yksipuolinen. Silti toivon salaa, että voisimme jollain tapaa päästä lähemmäs toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Tule katsomaan Moulin Rougea kanssani. Olen kyllä maailman tylsintä elokuvaseuraa, koska nukahdan aina kesken elokuvaa. Haluaisin nukahtaa sinun kainaloosi. ❤️ Hyvää yötä. ❤️
Tulisin❤ Mulla ei ole tv:tä. Ottaisin sut kainaloon ja valvoisin untasi❤
Hyvää yötä❤
Ainakaan et ole välinpitämätön.
Haluan sinua mies todella paljon.
Seksiä ja läheisyyttä kaivatessani kaipaan nimenomaan toista ihmistä, yhteyttä, ihon tuntua, tuoksua ym.
Ei siihen mikään runkkaus auta.
Vierailija kirjoitti:
Taas alkamassa uusi viikko ja uudet mahdollisuudet. Kummasti sitä jaksaa toivoa, vaikka mitään ei koskaan ole tapahtunutkaan. En oikein tiedä miten asia voisi edes edetä, sillä melko varmasti tunne on yksipuolinen. Silti toivon salaa, että voisimme jollain tapaa päästä lähemmäs toisiamme.
On kyllä molemminpuolista, uusi viikko on uusi mahdollisuus. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinua nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro se hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on mielenkiintoista ja puoleensa vetävää, jos se yhdistyy viisauden ja aidon empatian kanssa. Jos pelkästään viisauden, niin ei enää silloin. Jos empatia kohdistuu vain läheisiin ja on teeskenneltyä muita kohtaan, sekään ei vielä riitä. Jos empatia on teeskenneltyä ja osoitetaan niitä kohtaan, joista voi hyötyä tavalla tai toisella, se on jopa vastenmielistä. Jos se kohdistuu pyyteettömästi ja valikoimatta tilanteissa, joissa siihen on aihetta, on kyseessä yhdistelmänä älykkyyden ja viisauden kanssa parasta mitä on. Tietyillä aloilla ja tietyissä piireissä niin harvinainen yhdistelmä, että minut on jo saanut kyynistymään. Liian monella on taustalla omia itsekkäitä pyrkimyksiään ja ne menevät etusijalle. Usein olen miettinyt, mikä mahtaa olla totuus tämän naisen kohdalla. Jäänee minulle selviämättä, mutta haluan kovasti jäädä siihen ajatukseen, että tekstin ensimmäinen lause on totuus.
Mielenkiintoinen teksti. Mikä on saanut epäröimään tarkoitusperiä ja miksi jäisi selviämättä?
(Takuulla sivusta, kunhan kyselen)
En oikeastaan epäile, mutta en myöskään tiedä totuutta. Voi olla kuinka vain, mutta jo pelkästään yleisen elämän uteliaisuuden vuoksi aihe kiinnostaa. Älykkyys ja viisaus yhdessä ovat yhdistelmä, joka antaa paljon mahdollisuuksia ja empatia on ominaisuus, joka ohjaa sitä, kuinka niitä käytetään suhteessa muihin ihmisiin. Olen läheltä ja kauempaa seurannut, kuinka valitettavan usein ihminen muuttuu hiljalleen, kun tulee houkuttelevia tilaisuuksia eteen. Empatia vaipuu taustalle ja joskus se ei enää herää lainkaan eloon. Oikeasti hyvistä tyypeistä on tullut hiljalleen ei enää aivan niin hyviä tyyppejä ja joistakin suorastaan mulkkuja. Hyvän tyypin esittämistähän se ei yleensä poista, mutta tarkoitusperät taustalla ovat muuttuneet. Se on surullista ja sen vuoksi on erityisen hienoa, kun löytyy joskus ihmisiä, jotka edelleen ovat aidosti hyviä ihmisiä. Todellisuuden voi tietää vain tuntemalla todella, eikä aina ole mahdollisuutta tutustua oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen kukka kylmässä ja korkealla.🗻❄
Edelweiss eli Alppitähti!🏔💮
tämäkin vielä
Kuin iso, valkoinen kangasvuokko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on mielenkiintoista ja puoleensa vetävää, jos se yhdistyy viisauden ja aidon empatian kanssa. Jos pelkästään viisauden, niin ei enää silloin. Jos empatia kohdistuu vain läheisiin ja on teeskenneltyä muita kohtaan, sekään ei vielä riitä. Jos empatia on teeskenneltyä ja osoitetaan niitä kohtaan, joista voi hyötyä tavalla tai toisella, se on jopa vastenmielistä. Jos se kohdistuu pyyteettömästi ja valikoimatta tilanteissa, joissa siihen on aihetta, on kyseessä yhdistelmänä älykkyyden ja viisauden kanssa parasta mitä on. Tietyillä aloilla ja tietyissä piireissä niin harvinainen yhdistelmä, että minut on jo saanut kyynistymään. Liian monella on taustalla omia itsekkäitä pyrkimyksiään ja ne menevät etusijalle. Usein olen miettinyt, mikä mahtaa olla totuus tämän naisen kohdalla. Jäänee minulle selviämättä, mutta haluan kovasti jäädä siihen ajatukseen, että tekstin ensimmäinen lause on totuus.
Mielenkiintoinen teksti. Mikä on saanut epäröimään tarkoitusperiä ja miksi jäisi selviämättä?
(Takuulla sivusta, kunhan kyselen)En oikeastaan epäile, mutta en myöskään tiedä totuutta. Voi olla kuinka vain, mutta jo pelkästään yleisen elämän uteliaisuuden vuoksi aihe kiinnostaa. Älykkyys ja viisaus yhdessä ovat yhdistelmä, joka antaa paljon mahdollisuuksia ja empatia on ominaisuus, joka ohjaa sitä, kuinka niitä käytetään suhteessa muihin ihmisiin. Olen läheltä ja kauempaa seurannut, kuinka valitettavan usein ihminen muuttuu hiljalleen, kun tulee houkuttelevia tilaisuuksia eteen. Empatia vaipuu taustalle ja joskus se ei enää herää lainkaan eloon. Oikeasti hyvistä tyypeistä on tullut hiljalleen ei enää aivan niin hyviä tyyppejä ja joistakin suorastaan mulkkuja. Hyvän tyypin esittämistähän se ei yleensä poista, mutta tarkoitusperät taustalla ovat muuttuneet. Se on surullista ja sen vuoksi on erityisen hienoa, kun löytyy joskus ihmisiä, jotka edelleen ovat aidosti hyviä ihmisiä. Todellisuuden voi tietää vain tuntemalla todella, eikä aina ole mahdollisuutta tutustua oikeasti.
Hitsi. Olisi kiva tuntea sinut. Sivunainen.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sielu kaipaa vapauteen. Kärsin jännitystiloista ja koko keho on jumissa. Hengitän pinnallisesti ja ahdistaa.
Ostan koiranpennun heti kun saan rahaa riittävästi kasaan. Ehkä lemmikistä on apua. Ei sen kanssa voi jäykistellä. 🐶 🐾
Ihan vaan vinkkinä että jos kulmillasi maleksii hopeakettuja niin ota sellainen koiranpennun sijaan!
-Valmiiksi sisäsiisti
-Yleensä kustantaa itse oman ylöspitonsa
-Karvoja irtoaa vähemmän kuin koiranpennusta
-Huomaamaton, pue sohvanväriset vaatteet sille niin et enää erota sitä
Minä otan!
En jaksa nyt ajatella koiria enkä muita eläimiä, vaikka eläinrakas olenkin. Ehkä seuraavan kerran eläkkeellä.
Ulkoileeko itsenäisesti vai pitääkö ulkoiluttaa valvotusti? Osaako palata säälliseen aikaan kotiin kulkematta kaikkien halujen perässä?
Onko kaikkiruokainen eikä vieroksu salatteja ja kasviksiakaan?
Suostuuko pesuille tarvittaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asiaa?
Kenellä?
🐜
🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Takuulla sivusta, kunhan kyselen)En oikeastaan epäile, mutta en myöskään tiedä totuutta. Voi olla kuinka vain, mutta jo pelkästään yleisen elämän uteliaisuuden vuoksi aihe kiinnostaa. Älykkyys ja viisaus yhdessä ovat yhdistelmä, joka antaa paljon mahdollisuuksia ja empatia on ominaisuus, joka ohjaa sitä, kuinka niitä käytetään suhteessa muihin ihmisiin. Olen läheltä ja kauempaa seurannut, kuinka valitettavan usein ihminen muuttuu hiljalleen, kun tulee houkuttelevia tilaisuuksia eteen. Empatia vaipuu taustalle ja joskus se ei enää herää lainkaan eloon. Oikeasti hyvistä tyypeistä on tullut hiljalleen ei enää aivan niin hyviä tyyppejä ja joistakin suorastaan mulkkuja. Hyvän tyypin esittämistähän se ei yleensä poista, mutta tarkoitusperät taustalla ovat muuttuneet. Se on surullista ja sen vuoksi on erityisen hienoa, kun löytyy joskus ihmisiä, jotka edelleen ovat aidosti hyviä ihmisiä. Todellisuuden voi tietää vain tuntemalla todella, eikä aina ole mahdollisuutta tutustua oikeasti.
Jatkan vielä sen verran, että kiinnostuessani naisesta, en ole koskaan ollut niinkään kiinnostunut siitä, miten hän kohtelee minua, vaan niitä, jotka ovat hänelle täysin yhdentekeviä. Nuorempana jätin kesken alkavan suhteen naisen kanssa, joka oli minulle kuin enkeli, mutta melkoisen itsekäs ja välinpitämätön kun oli kyse joistakuista muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin ennen empaattinen ja ystävällinen, mutta muahan käytettiin vain julmasti hyväksi. Nykyään olen tarkempi siitä kelle empatiaa osoitan
-sivusta
Milloin ne oinaan synttärit on?
Kysyy neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Oon surullinen 😔 miks et tykkää musta?
Piristy, tykkään susta.
🤗🥰😚
Kaipaan sinua. Nuku hyvin, kulta. 🪐
Yks ihana mies vaan