Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä💤💤 Tuletko ponnarilla, nutturalla vai tukka auki töihin huomenna?
Lähden leikkaamaan siilitukkaa ihan just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muutenkin välillä miettiä miltä se kaikki siitä toisesta tuntuu mitä teidän välillä tapahtuu, asettua toisen asemaan. Suostuisitko itse samaan kohteluun mitä hänelle tarjoat? Tuntuisiko se kivalta?
Tämä on nyy ihan yleinen kirjoitelma. Kaikille palstalaisille.
Voin paljastaa, että minulle on aina ollut aivan sama miltä hänestä tuntuu, ja aivan sama miten käyttäydyn.
Syy tälle on ihan vaan se, että hän itse osoitti hyvin nopeasti ettei HÄNTÄ kiinnosta yhtään miltä minusta tuntuu eikä kunnioittanut minua ollenkaan, joten tietysti se vei kunnioituksen minultakin ja kaikki on ollut aivan se ja sama sen suhteen mitä hän ajattelee.
Tajusin noin kuukaudessa alunperinkin ettei meidän välille tule syntymään ikinä minkäänlaista ihmissuhdetta, eikä käytökselläni ole merkitystä suuntaan tai toiseen.Harmi tietysti jos joku kaukaa ihastunut on tätä ketjua lukiessaan kuvitellut, että minun avautumiseni omasta keissistäni on ollut heille.
Tosin kai näiden ketjussa kaukoihastustaan kaipaavien pitäisi ymmärtää, että jos heillä ei ole ollut mitään draamaa sen ihastuksensa kanssa, niin ei ne viestit heille silloin ole.
Itse käsittelin ketjussa dramaattisen keissin tunteet, oli ihan hyvä väylä siihen.
Kuulostaa tutulta. Me varmaan tunnetaan toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muutenkin välillä miettiä miltä se kaikki siitä toisesta tuntuu mitä teidän välillä tapahtuu, asettua toisen asemaan. Suostuisitko itse samaan kohteluun mitä hänelle tarjoat? Tuntuisiko se kivalta?
Voin paljastaa, että minulle on aina ollut aivan sama miltä hänestä tuntuu, ja aivan sama miten käyttäydyn.
Syy tälle on ihan vaan se, että hän itse osoitti hyvin nopeasti ettei HÄNTÄ kiinnosta yhtään miltä minusta tuntuu eikä kunnioittanut minua ollenkaan, joten tietysti se vei kunnioituksen minultakin ja kaikki on ollut aivan se ja sama sen suhteen mitä hän ajattelee.
Tajusin noin kuukaudessa alunperinkin ettei meidän välille tule syntymään ikinä minkäänlaista ihmissuhdetta, eikä käytökselläni ole merkitystä suuntaan tai toiseen.Harmi tietysti jos joku kaukaa ihastunut on tätä ketjua lukiessaan kuvitellut, että minun avautumiseni omasta keissistäni on ollut heille.
Tosin kai näiden ketjussa kaukoihastustaan kaipaavien pitäisi ymmärtää, että jos heillä ei ole ollut mitään draamaa sen ihastuksensa kanssa, niin ei ne viestit heille silloin ole.
Itse käsittelin ketjussa dramaattisen keissin tunteet, oli ihan hyvä väylä siihen.Kuulostaa tutulta. Me varmaan tunnetaan toisemme.
Tää edellinen sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit?
Mistä?
Viime tapahtumasta.
Auttaisi jos avaisit tätä tapahtumaa?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tää mies muuttuu vaan komeammaks mitä enemmän mä kattelen sitä🙄❤️🔥
Kerro meillekin yksityiskohtia.
Hyvää yötä kaunottarelle naapuritaloon 😴
Vierailija kirjoitti:
Mun sielu kaipaa vapauteen. Kärsin jännitystiloista ja koko keho on jumissa. Hengitän pinnallisesti ja ahdistaa.
Ostan koiranpennun heti kun saan rahaa riittävästi kasaan. Ehkä lemmikistä on apua. Ei sen kanssa voi jäykistellä. 🐶 🐾
Oot symppis.
🦨🐿🦔🐀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, hyvä, miten vapautunut olo 🥳
Mistä vapautunut?
Ei tarvitse nähdä enää kaivattua samassa harrastuksessa. Tai siis nykyistä ex-kaivattua.
Ihan typerää tuollainen, en itse omaa rakasta harrastustani menisi lopettamaan toisen ihmisen takia. Eihän teidän tarvitse samassa paikassa käydä?
Olen lopettanut jopa yhdet opinnot sen vuoksi, että ihastuin siellä yhteen tyyppiin ja aloin vältellä.
Jälkikäteen kyllä harmittanut usein :(
Oli niin typerä, lapsellinen ja heikon ihmisen luuserimainen ratkaisu, ja minun olisi kannattanut opiskella se tutkinto.
Joku mielenterveysongelmahan tuon tason välttely ja ahdistus kyllä on.Sivusta
Ei harrastusta, opiskelu, työpaikkaa tms kannata lähteä vaihtaa yhden ihastuksen takia. Asiat pitää kohdata. Ei ne aivot jaksa montaa vuotta heittää volttia, kun näkee sen ihmisen . Mihinkään sen ei tarvitse johtaa.
Sivusta kommentoinMinä vaihdoin työpaikkaa ja kyllä kannatti. Suosittelen muillekin.
Minun tapani ei ole paeta. Tunteet seuraa pahimmassa tapauksessa loppuelämän käsittelemättömänä möykkynä. En ole pelkuri kuka ei uskalla kohdata ihmistä.
Ai jaa, rohkea kohtaisi vastuksensa ja paloittelisi möykkynsä pala palalta, siinä ois kohtaamista kerrakseen kun kohtais ittensä sellaisena kun on.
🦊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käsittelin ketjussa dramaattisen keissin tunteet, oli ihan hyvä väylä siihen.Kuulostaa tutulta. Me varmaan tunnetaan toisemme.
Tuskin tunnetaan, en ole juurikaan puhunut tästä kenellekään IRL.
Siksi juuri ketjussa käynyt, kun ei ole viitsinyt IRL alkaa ihmisiä rasittamaan jauhannoillani ja muutenkin ne sanoo aika suoraan mielipiteensä joten en jaksa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei asiaa?
On paljonkin. En vaan jaksa enää.
Iltaa, ollaanpa täällä huonolla päällä. Mikä se valmiissa maailmassa ketuttaa? Paljon huonomminkin vois mennä.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
Olen, vaikka olen nainen. 😔
Vierailija kirjoitti:
V I T U T T A A ETTEN SAA SEKSIÄ JA LÄHEISYYTTÄ.
Taas vaan unelmoin tuollaisesta luksuksesta elämässä, vaikka eikö sen pitäisi olla ihan normaalia ihmisnaaraalle, että se pääsee kontaktiin ihmisuroon ihon kanssa.
Huoh. Olkaa onnellisia te joille seksi ja ihokontakti on normaalia.
Sama tilanne samat fiilikset :D 🙄😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asiaa?
Koko juttua?
Multa saa huomiota pyytämällä, ei ilmaiseksi.
Tänään hieno suoritus. Toivottavasti löysit kotoasi kylmäpussin .. En tämän enempää laita kun olet varmasti jo nukkumassa. Hyvää yötä 🏇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asiaa?
Koko juttua?
En mitään. En yhtään mitään, en tätä enkä muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei asiaa?
Kenellä?
Hetkinen...