Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla katsomatta sinua liian paljon huomenna vaikka katseltavaa sinussa onkin.
Katsominen ei vahingoita ketään. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla katsomatta sinua liian paljon huomenna vaikka katseltavaa sinussa onkin.
On. Parikymmentä kiloa liikaa.
More to love.
Miten tapaaminen konkretisoituu?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sielu kaipaa vapauteen. Kärsin jännitystiloista ja koko keho on jumissa. Hengitän pinnallisesti ja ahdistaa.
Ostan koiranpennun heti kun saan rahaa riittävästi kasaan. Ehkä lemmikistä on apua. Ei sen kanssa voi jäykistellä. 🐶 🐾
Ihan vaan vinkkinä että jos kulmillasi maleksii hopeakettuja niin ota sellainen koiranpennun sijaan!
-Valmiiksi sisäsiisti
-Yleensä kustantaa itse oman ylöspitonsa
-Karvoja irtoaa vähemmän kuin koiranpennusta
-Huomaamaton, pue sohvanväriset vaatteet sille niin et enää erota sitä
Minä otan!
En jaksa nyt ajatella koiria enkä muita eläimiä, vaikka eläinrakas olenkin. Ehkä seuraavan kerran eläkkeellä.Ulkoileeko itsenäisesti vai pitääkö ulkoiluttaa valvotusti? Osaako palata säälliseen aikaan kotiin kulkematta kaikkien halujen perässä?
Onko kaikkiruokainen eikä vieroksu salatteja ja kasviksiakaan?
Suostuuko pesuille tarvittaessa?
-Pääsääntöisesti pyrkivät saamaan menetettyä nuoruutta takaisin ja siksi jotain kuntoilulajia tai ulkoilua harrastavat
-Kotiinpaluun varmistaa jääkaappi, kaikkiruokaisia, tekevät itse ruokansa, toisaalta arvostavat muiden tekemän ruuan korkealle
-Peseminen samaa tasoa koiran kanssa, eli huoltaa itsensä
Miinuksena mainittakoon että kiintyy helposti! Äkkiseltään tuo ei pahalta vaikuta mutta kiintymisen osoitus on yleensä talouden naaraspuolisen naaraan jalan nylkyttäminen. Kaikki eivät välttämättä arvosta tätä ominaisuutta.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ylen musaohjelmassa sanottiin Bakun rantabulevardia Euroopan pisimmäksi!
Ei voi olla kun Azerbaidzan ja Bakunsa eivät edes ole Euroopassa, maa on Aasian puolella Kaukasuksen eteläpuolla.
Halusin vaan sanoa Mikalle hyvää yötä.
Voi kun saisin takaisin viime syksyn. Tuntuu, että silloin meillä oli jotain? Kun vain seistiin vierekkäin ja hymyiltiin toisillemme. En ikinä unohda sitä. Enkä sua.
Jaksan olla toiveikas, että tulee vielä tilaisuus jutella rauhassa kanssasi. Tai että luonnollisesti ajautuisimme lähemmäksi toisiamme. Oletan, että kaikesta tapahtuneesta (sillon syksyllä) sä tiedät jo mun oleva susta kiinnostunut, vaikka en ole sitä ääneen kertonutkaan. Jos sua tarpeeksi kiinnostaa, luulisin että haluat selvittää tämän joskus. Sun olisi helpompi palata siihen asiaan mitä minun. Jos joskus palaisit siihen asiaan, ehkä uskaltaituisin kertomaan, mitä mulla olikaan kerrottavana. Eli kertoisin, mitä tunnen. Se jääköön nähtäväksi, haluatko ottaa siitä selvän. Toivottavasti haluat. Kaipaan sinua. Öitä.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sielu kaipaa vapauteen. Kärsin jännitystiloista ja koko keho on jumissa. Hengitän pinnallisesti ja ahdistaa.
Ostan koiranpennun heti kun saan rahaa riittävästi kasaan. Ehkä lemmikistä on apua. Ei sen kanssa voi jäykistellä. 🐶 🐾
Ihan vaan vinkkinä että jos kulmillasi maleksii hopeakettuja niin ota sellainen koiranpennun sijaan!
-Valmiiksi sisäsiisti
-Yleensä kustantaa itse oman ylöspitonsa
-Karvoja irtoaa vähemmän kuin koiranpennusta
-Huomaamaton, pue sohvanväriset vaatteet sille niin et enää erota sitä
Minä otan!
En jaksa nyt ajatella koiria enkä muita eläimiä, vaikka eläinrakas olenkin. Ehkä seuraavan kerran eläkkeellä.Ulkoileeko itsenäisesti vai pitääkö ulkoiluttaa valvotusti? Osaako palata säälliseen aikaan kotiin kulkematta kaikkien halujen perässä?
Onko kaikkiruokainen eikä vieroksu salatteja ja kasviksiakaan?
Suostuuko pesuille tarvittaessa?-Pääsääntöisesti pyrkivät saamaan menetettyä nuoruutta takaisin ja siksi jotain kuntoilulajia tai ulkoilua harrastavat
-Kotiinpaluun varmistaa jääkaappi, kaikkiruokaisia, tekevät itse ruokansa, toisaalta arvostavat muiden tekemän ruuan korkealle
-Peseminen samaa tasoa koiran kanssa, eli huoltaa itsensä
Miinuksena mainittakoon että kiintyy helposti! Äkkiseltään tuo ei pahalta vaikuta mutta kiintymisen osoitus on yleensä talouden naaraspuolisen naaraan jalan nylkyttäminen. Kaikki eivät välttämättä arvosta tätä ominaisuutta.
Hopeakettu, Merilapin ja Tervolan Konrad Lorenz!
Kauniita unia kaivatulleni. Toivottavasti näemme huomenna.
Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti tosi outoa, mutta näen sinussa eksyksissä olevan pienen pojan. Voit vapaasti naureskella
Olet nainen oikeassa, eksyksissä en ole, tiedän missä olen ja minne mielin, en vain pääse luoksesi.
Musiikiksi vaikkapa "you see the trouble in me" tjs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaikutat sellaiselta äidiltä, joka unohtaa poikansa syntymäpäivän.
Mä olisin sellainen äiti, joka unohtaisi poikansa joka paikkaan. Tulisin kaupastakin kotiin pelkkien ostosten kanssa. Onneks en ole äiti.
Luulin olevani juuri tuollainen. Ihmeellisesti äidiksi tulo muutti kaiken. Ne hormonit ja muut saavat ihmisen pitämään huolta ja rakastamaan lastaan sellaisella pieteetillä, että mikään muu rakkaus ja hoiva ei ole samanlaista. Se on hienoa se kaikki, mitä vanhemmuuteen liittyy.
No, multa luultavasti puuttuu ne hormonit anyways. Ei aikomusta ottaa selvää. Sukupolvien aikaiset traumat päättyvät tähän naiseen, suku ei jatku.
Mä taas varasin ajan kohdunpoistoon. Lääkäri suositteli, joten uskalsin varata. 👉 ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana ja lempeä.
😏🤗🥰🤫
Olen.
On. Parikymmentä kiloa liikaa.