Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
12781/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asiaa?

On paljonkin. En vaan jaksa enää.

Koko juttua?

En mitään. En yhtään mitään, en tätä enkä muutakaan.

Mikä katkaisi kamelin selän?

12782/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sielu kaipaa vapauteen. Kärsin jännitystiloista ja koko keho on jumissa. Hengitän pinnallisesti ja ahdistaa.

Ostan koiranpennun heti kun saan rahaa riittävästi kasaan. Ehkä lemmikistä on apua. Ei sen kanssa voi jäykistellä. 🐶 🐾

Ihan vaan vinkkinä että jos kulmillasi maleksii hopeakettuja niin ota sellainen koiranpennun sijaan!

-Valmiiksi sisäsiisti

-Yleensä kustantaa itse oman ylöspitonsa

-Karvoja irtoaa vähemmän kuin koiranpennusta

-Huomaamaton, pue sohvanväriset vaatteet sille niin et enää erota sitä

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12783/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon surullinen 😔 miks et tykkää musta?

Vierailija
12784/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan lapsuuden Joulupukkia kun silloin siihen vielä uskoi.

Vierailija
12785/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen auttaisi. Jonakin päivänä.

Vierailija
12786/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tuttavapiirissä jotain juoppoja, pelimiehiä, emotionaalisesti etäisiä ja kylmiä ym. huonoja miehiä, niin olisi ihan helppoa olla ilman :D

Vierailija
12787/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on mielenkiintoista ja puoleensa vetävää, jos se yhdistyy viisauden ja aidon empatian kanssa. Jos pelkästään viisauden, niin ei enää silloin. Jos empatia kohdistuu vain läheisiin ja on teeskenneltyä muita kohtaan, sekään ei vielä riitä. Jos empatia on teeskenneltyä ja osoitetaan niitä kohtaan, joista voi hyötyä tavalla tai toisella, se on jopa vastenmielistä. Jos se kohdistuu pyyteettömästi ja valikoimatta tilanteissa, joissa siihen on aihetta, on kyseessä yhdistelmänä älykkyyden ja viisauden kanssa parasta mitä on. Tietyillä aloilla ja tietyissä piireissä niin harvinainen yhdistelmä, että minut on jo saanut kyynistymään. Liian monella on taustalla omia itsekkäitä pyrkimyksiään ja ne menevät etusijalle. Usein olen miettinyt, mikä mahtaa olla totuus tämän naisen kohdalla. Jäänee minulle selviämättä, mutta haluan kovasti jäädä siihen ajatukseen, että tekstin ensimmäinen lause on totuus.

Vierailija
12788/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasit uskomasta tähän.

Vierailija
12789/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon surullinen 😔 miks et tykkää musta?

Kuka ei tykkää?

Vierailija
12790/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asiaa?

Kenellä?

🐜

Vierailija
12791/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän.

Vierailija
12792/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä mielitekoja. Tuoreista appelsiineista puristettua mehua ( ei jaksa ryhtyä), portviinilasillinen ( ei ole), hopeatoffeeta ( söin muutaman).

Varma,että huomenna syön/juon kaikkia noita.

Hyvää yötä!

Vierailija
12793/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule katsomaan Moulin Rougea kanssani. Olen kyllä maailman tylsintä elokuvaseuraa, koska nukahdan aina kesken elokuvaa. Haluaisin nukahtaa sinun kainaloosi. ❤️ Hyvää yötä. ❤️

Vierailija
12794/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun huomasin että et ota oikeasti yhteyttä.

Vierailija
12795/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on mielenkiintoista ja puoleensa vetävää, jos se yhdistyy viisauden ja aidon empatian kanssa. Jos pelkästään viisauden, niin ei enää silloin. Jos empatia kohdistuu vain läheisiin ja on teeskenneltyä muita kohtaan, sekään ei vielä riitä. Jos empatia on teeskenneltyä ja osoitetaan niitä kohtaan, joista voi hyötyä tavalla tai toisella, se on jopa vastenmielistä. Jos se kohdistuu pyyteettömästi ja valikoimatta tilanteissa, joissa siihen on aihetta, on kyseessä yhdistelmänä älykkyyden ja viisauden kanssa parasta mitä on. Tietyillä aloilla ja tietyissä piireissä niin harvinainen yhdistelmä, että minut on jo saanut kyynistymään. Liian monella on taustalla omia itsekkäitä pyrkimyksiään ja ne menevät etusijalle. Usein olen miettinyt, mikä mahtaa olla totuus tämän naisen kohdalla. Jäänee minulle selviämättä, mutta haluan kovasti jäädä siihen ajatukseen, että tekstin ensimmäinen lause on totuus.

Mielenkiintoinen teksti. Mikä on saanut epäröimään tarkoitusperiä ja miksi jäisi selviämättä?

(Takuulla sivusta, kunhan kyselen)

Vierailija
12796/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hämmästy enää mistään. #kaikennähnyt

Vierailija
12797/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen kukka kylmässä ja korkealla.🗻❄

Edelweiss eli Alppitähti!🏔💮

Vierailija
12798/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitäis vaan hypätä hulluuteen ja antautua. Ehtisin nauttimaan seurastasi. Ensi viikosta kun ei koskaan tiedä.

Vierailija
12799/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen kukka kylmässä ja korkealla.🗻❄

Edelweiss eli Alppitähti!🏔💮

tämäkin vielä

Vierailija
12800/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä nainen?

Ketju on lukittu.