Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Lähden virpomaan naapuriin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
Olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha olla.
Mikä on?
Vihaan itseäni.
Miksi?
Koska olen vanha, ruma, tyhmä, naimisissa ja roikun tässä typerästä langassa jne
Etkä ole, vaan ihana 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaikutat sellaiselta äidiltä, joka unohtaa poikansa syntymäpäivän.
Mä olisin sellainen äiti, joka unohtaisi poikansa joka paikkaan. Tulisin kaupastakin kotiin pelkkien ostosten kanssa. Onneks en ole äiti.
Luulin olevani juuri tuollainen. Ihmeellisesti äidiksi tulo muutti kaiken. Ne hormonit ja muut saavat ihmisen pitämään huolta ja rakastamaan lastaan sellaisella pieteetillä, että mikään muu rakkaus ja hoiva ei ole samanlaista. Se on hienoa se kaikki, mitä vanhemmuuteen liittyy.
Minä taas olen se äiti joka ryntää illalla 24h-kauppaan kuultuaan lapselta, ettei meillä ole ruokaa.
En kyllä lasta ole unohtanut mihinkään, mutta ei perusluonne ole muuttunut miksikään vanhemmuuden myötä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
En nainen, väsynyt, poden ehkä longcovidia, silmät verestävät ja vuotavat, nukun kellon ympäri, mutta olen toiveikas suhteesi, meidän suhteemme. Ikävä kyllä on, ja olin haaveillut yhteisestä pääsiäisestä. Ehkä jo pian aikamme koittaa. Toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, hyvä, miten vapautunut olo 🥳
Mistä vapautunut?
Ei tarvitse nähdä enää kaivattua samassa harrastuksessa. Tai siis nykyistä ex-kaivattua.
Ihan typerää tuollainen, en itse omaa rakasta harrastustani menisi lopettamaan toisen ihmisen takia. Eihän teidän tarvitse samassa paikassa käydä?
Olen lopettanut jopa yhdet opinnot sen vuoksi, että ihastuin siellä yhteen tyyppiin ja aloin vältellä.
Jälkikäteen kyllä harmittanut usein :(
Oli niin typerä, lapsellinen ja heikon ihmisen luuserimainen ratkaisu, ja minun olisi kannattanut opiskella se tutkinto.
Joku mielenterveysongelmahan tuon tason välttely ja ahdistus kyllä on.Sivusta
Ei harrastusta, opiskelu, työpaikkaa tms kannata lähteä vaihtaa yhden ihastuksen takia. Asiat pitää kohdata. Ei ne aivot jaksa montaa vuotta heittää volttia, kun näkee sen ihmisen . Mihinkään sen ei tarvitse johtaa.
Sivusta kommentoinMinä vaihdoin työpaikkaa ja kyllä kannatti. Suosittelen muillekin.
Vaihdatko uudestaan, jos satut ihastumaan useamman kerran työpaikalla 🤔. Sen minkä taakseen jättää, niin edestään löytää.
Eri
Joo, tosirakkaus iskee tosi usein ja tosi usein myös aina samassa paikassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
En nainen, väsynyt, poden ehkä longcovidia, silmät verestävät ja vuotavat, nukun kellon ympäri, mutta olen toiveikas suhteesi, meidän suhteemme. Ikävä kyllä on, ja olin haaveillut yhteisestä pääsiäisestä. Ehkä jo pian aikamme koittaa. Toivon.
Minäkin olen toiveikas suhteesi ja odotan yhteistä aikaamme. Niin että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
Olen
Miksi? Työasiat mättää? Vai muut?
Vuosi sitten ajattelin asioiden nyt olevan toisin. Ei ole. Edelleen käsi haparoi tyhjää ja olen enemmän yksin kuin koskaan aiemmin. Kai tämä on hyväksyttävä, näin se menee.
En tiedä mitä yhteistä meillä on. Kolme asiaa?
Kuulemma hän on minun miesversio, mutta en allekirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
Niin päinvastaista viestiä tulee irl että ei ainakaan mulle. Toivottavasti saat yhteisen pääsiäisen kaivattusi kanssa. 🐣 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sellainen äiti, joka unohtaisi poikansa joka paikkaan. Tulisin kaupastakin kotiin pelkkien ostosten kanssa. Onneks en ole äiti.
Äitini oli tuollainen. Unohti minut kaikkialle. Opin että en ole kenellekään tärkeä enkä muistamisen ja huomioon ottamisen arvoinen. Kiitos että et ole äiti.
Auts! 💔 Miten olet pärjännyt elämässäsi? Sivusta ja tarinoista kiinnostuneena kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon, tänään en kaipaa enää enempää pskaa. Saavi on jo täynnä. 🪁
No, mitä 😧?
Älä välitä tuosta nurinkurisesta kiusurista, hyvää palmusunnuntaita sulle.
Vierailija kirjoitti:
Lähden virpomaan naapuriin. 🤗
Apua😅
Kai tiedät miten saat mut avaamaan oveni? 😆🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onneton?
En varmaankaan ole se jolle tämän kysymyksen esitit, mutta olen. Johtuu traumoista ja elämäntilanteesta.
-mies sivusta
Vastaan sivusta. Tiedän, että hän ei ole onnellinen. Se johtuu hänen tämän hetkisestä elämäntilanteesta. Toivon hänelle silti kaikkea hyvää. Hän on mahtava persoona ❤️
Toivon, että olisit onnellinen. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten ajattelin asioiden nyt olevan toisin. Ei ole. Edelleen käsi haparoi tyhjää ja olen enemmän yksin kuin koskaan aiemmin. Kai tämä on hyväksyttävä, näin se menee.
Sanopa kuule muuta. Viime vuonna tähän aikaan kuvittelin, että olisimme kesällä olleet jo yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin olevani juuri tuollainen. Ihmeellisesti äidiksi tulo muutti kaiken. Ne hormonit ja muut saavat ihmisen pitämään huolta ja rakastamaan lastaan sellaisella pieteetillä, että mikään muu rakkaus ja hoiva ei ole samanlaista. Se on hienoa se kaikki, mitä vanhemmuuteen liittyy.
No, multa luultavasti puuttuu ne hormonit anyways. Ei aikomusta ottaa selvää. Sukupolvien aikaiset traumat päättyvät tähän naiseen, suku ei jatku.
Samoin sinulle tuntematon. Joutaakin pois lähteä. Ei varmasti mitään menetetä.