Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Yksinpuhelua tämä on, ei hän näitä lue. Vähän päiväkirjan tapaisesti tulee kirjoitettua silloin tällöin.
Tämä. Pelkkää tuuleen huutelua ja ajatusten purkua.
Vierailija kirjoitti:
Aamupuu naiselle, jolla on roosa pipo👩❤️💋👨
Morning wood.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, niin ei liian harhoissa kuvittele keskustelevansa kaivattunsa kanssa.
Jos kuvittelet keskustelevasi kaivattusi kanssa kummassakaan ketjussa, olet harhainen.
Minäkin tahtoisin aamupuun 🌳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä on yhtä isoa harhaa. Ei mitään yhteyttä ulkomaailmaan.
Tämä ei täysin voi pitää paikkaansa. Jos näin olisi niin silloinhan vähintään olisimme ja eläisimme kuplassa tai jossain odellisuudessa jota ei ole olemassa tässä todellisuudessa. Täällä kirjoittaa elävät ihmiset. Eivät fiktiiviset eivätkä droidit. Tälläkin hetkellä vaikka minun naapuri tai joku jostain joka tuntee minut saattaa kirjoittaa täällä samaan aikaan.
Hän varmaan tarkoitti omaa ulkomaailmaansa, todellisuuttaan. Ettei näillä jutuilla ole siihen mitään yhteyttä.
Toki monenkin tuttu tai jotenkin tietämä henkilö voi täällä kaivata jotakuta, onhan niitä kaikkia six degrees -teorioitakin yms. Mutta oman kaivatun löytäminen täältä on melko epätodennäköistä. Silloin ne jutut eivät kosketa ketään täällä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, niin ei liian harhoissa kuvittele keskustelevansa kaivattunsa kanssa.
Jos kuvittelet keskustelevasi kaivattusi kanssa kummassakaan ketjussa, olet harhainen.
I don` t get this.
Vierailija kirjoitti:
Mitä välttelevä toivoisit toisen tekevän? Jättävän sinut rauhaan? Yrittävän lähestyä ja osoittaa välittämistä, vaikka välttelet? Tämän asian edessä itse olen toistuvasti. En ehkä ihan ymmärrä sitä, että voimat ei riitä muuhun kuin välttelyyn. Jos jonkinlainen yhteys ja ihmissuhde on (en tarkoita vielä parisuhdetta), välttely on toisen näkökulmasta kovin julmaa.
Jos olet nainen, älä koskaan lähesty miestä. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahtoisin aamupuun 🌳
Ettekö te oikeasti tiedä, mitä "aamupuu" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välttelevä toivoisit toisen tekevän? Jättävän sinut rauhaan? Yrittävän lähestyä ja osoittaa välittämistä, vaikka välttelet? Tämän asian edessä itse olen toistuvasti. En ehkä ihan ymmärrä sitä, että voimat ei riitä muuhun kuin välttelyyn. Jos jonkinlainen yhteys ja ihmissuhde on (en tarkoita vielä parisuhdetta), välttely on toisen näkökulmasta kovin julmaa.
Mä kyllä yleensä valitsen itse. Mies voi sitten hoitaa lähestymisen kun saa vinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä yleensä valitsen itse. Mies voi sitten hoitaa lähestymisen kun saa vinkkiä.
Edelleenkin valinta ja lähestyminen ovat eri asioita. Naaras valitsee 99 prosentissa kaikista eläinlajeista.
Ainoa, mitä naisen täytyy tehdä miehen mielenkiinnon herättämiseksi, on olla nähtävillä. Se on ainoa asia. Kiinnostunut ja vapaa mies lähestyy viehättävänä pitämäänsä naista. Jos mies ei lähesty, joku näistä kolmesta ehdosta ei täyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin valinta ja lähestyminen ovat eri asioita. Naaras valitsee 99 prosentissa kaikista eläinlajeista.
Mitä väliä sillä on? Jokainen ihminen voi ihan itse päättää 100%:sesti omassa elämässään asiat kuten parinvalintansa tai sen valitseeko lainkaan. Mee muualle jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mitä naisen täytyy tehdä miehen mielenkiinnon herättämiseksi, on olla nähtävillä. Se on ainoa asia. Kiinnostunut ja vapaa mies lähestyy viehättävänä pitämäänsä naista. Jos mies ei lähesty, joku näistä kolmesta ehdosta ei täyty.
Äärimmäisen pinnallinen ja yksioikoinen käsitys.
Ainakin minun opettajakollega on aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Viehättäväksi naisen miehelle tekee yleensä se, että tältä saa katseen tai hymyn, ja sen myötä naista on helpompi lähestyä. Eikä sillä lopuin viimein ole merkitystä kumpi lähestyy eka, jos kemiat kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun opettajakollega on aivan ihana.
Hyvä että opettajat tykkää toisistaan. Sopivat olemaan keskenään.
On niin ikävä sua, Janne...
Vierailija kirjoitti:
Välttelijät salaavat asioita, ehkä salasuhdetta, eivätkä pysty kaipaajalleen sitä sanomaan. Selkärangattomia. Minäminä. Katuvat jo ehkä alkanutta suhteen tapaista. Tuntevat olevansa pulassa, irti täytyy päästä. Jne
Monesti elämässäni olen joutunut alkamaan hieman "välttelemään", ettei kenellekään tulisi mitään harhakuvitelmia. Kun ensin on vain oma itsensä ja juttelee iloisesti ja tuttavallisesti, mutta sitten huomaa tulleensa ymmärretyksi väärin, jättää silloin kaiken ylimääräisen kanssakäymisen väliin. Siitä voisi kuvitella jo jotakin oivallettavan, mutta jostakin syystä miltei aina ihastuja luulee kyse olevan vain ujoudesta tai muusta vastaavasta, mutta harvoin käy mielessä ilmeinen johtopäätös, että tuohan yrittää päästää hienotunteisesti vain helposti pois tilanteesta nolaamatta itseään. Kyllä siitä on itsekkyys kaukana, itsekkäänä kehottaisin välittömästi painumaan v****un, välttäisin kaiken sen kiusallisuuden.
Voi olla, että joskus joku välttelee sen vuoksi, että on ihastunut, eikä joko voi tai osaa tehdä asialle mitään, mutta hyvin usein syy on siinä, ettei kiinnosta ja haluaa sen näkyvän myös ihastuneelle.
Välttelijät salaavat asioita, ehkä salasuhdetta, eivätkä pysty kaipaajalleen sitä sanomaan. Selkärangattomia. Minäminä. Katuvat jo ehkä alkanutta suhteen tapaista. Tuntevat olevansa pulassa, irti täytyy päästä. Jne