Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mitä naisen täytyy tehdä miehen mielenkiinnon herättämiseksi, on olla nähtävillä. Se on ainoa asia. Kiinnostunut ja vapaa mies lähestyy viehättävänä pitämäänsä naista. Jos mies ei lähesty, joku näistä kolmesta ehdosta ei täyty.
Viehättäväksi naisen miehelle tekee yleensä se, että tältä saa katseen tai hymyn, ja sen myötä naista on helpompi lähestyä. Eikä sillä lopuin viimein ole merkitystä kumpi lähestyy eka, jos kemiat kolahtaa.
Sillä on merkitystä. Mutta en ottaisi neuvoja vastaan keneltäkään täällä hengailevalta.
Kiitos, en ota 😊
Koskaan en enää kirjoita sulle tänne.irl aion kertoa tunteeni sit ku en enää nää sua. 04
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun opettajakollega on aivan ihana.
P?
P!
P. U. Liukko
Vähiin käy ennen kuin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko sopia jokin aika, jolloin tavoitan sinut? Sinut löytää täältä hyvin harvoin. 🌍 En jaksa selailla kaikkea sälää.
Illalla ysin jälkeen
Sovittu.
Jk. Tykkään susta.
Hävettää taas oma typeryys.. Miksi pitää olla sosiaalisesti surkea tapaus. Mun ja mun suuri suuni. Ei olisi pitänyt ikinä mitään tunnustaa...
Mut on poistettu sääntöjen vastaisena.
Vierailija kirjoitti:
On niin ikävä sua, Janne...
Kukas mua nyt ikävöi? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon 🦜.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon 🦜.
Kiitos. Selvästi tunnistit mun, kun tuollaisen konkkanokkaisen linnunkuvan liitit viestiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon 🦜.
Kiitos. Selvästi tunnistit mun, kun tuollaisen konkkanokkaisen linnunkuvan liitit viestiisi.
Se on papukaijamerkki ansioituneelle.
Oon alkanut epäillä että mua kaivataan suomikaksnelosella. Ehkä pitää hiljalleen siirtyä sinne. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri. Kyylää hiukan vähemmän ja kuorsaa vähemmän.
-seinänaapurisi
Seinän läpikö kyylää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon 🦜.
Se on papukaijamerkki ansioituneelle.
Ok. Saanko kymmenen pistettä myös? Mut on tosiaan onnistuneesti siivottu pois kaivatun ajatuksista. Pitäisi vielä itse kyetä samanmoiseen poisto-operaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.
Sama
Mullakin, mutta kirjoitan kolmelle naiselle.
Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.
Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️
Aivan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut epäillä että mua kaivataan suomikaksnelosella. Ehkä pitää hiljalleen siirtyä sinne. 🤔
En käy siellä. Tämä koukku on jo ihan liikaa. Kaipaan vain täällä erästä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.
Sama
Mullakin, mutta kirjoitan kolmelle naiselle.
Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.
Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️
Aivan sivusta
Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.
P!