Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
12321/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lunta alkoi sadella hiljalleen. Eipä uskoisi, että on kevät ja tästä tulee hyvä vuosi.

Hyvää huomenta! Tästä piti tulla hyvä vuosi, mutta ainakin alku on ollut kaikkea muuta. Sää ja mieliala nyt ihan yksyhteen. Terveiset kuitenkin vielä kaivatulle.

Vierailija
12322/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💔💧💧

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12323/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että seurassasi tulee aina luottavainen ja rauhallinen olo. Sisäinen rauha, niin voi sanoa. Kotoista.

Vierailija
12324/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lunta alkoi sadella hiljalleen. Eipä uskoisi, että on kevät ja tästä tulee hyvä vuosi.

Hyvää huomenta! Tästä piti tulla hyvä vuosi, mutta ainakin alku on ollut kaikkea muuta. Sää ja mieliala nyt ihan yksyhteen. Terveiset kuitenkin vielä kaivatulle.

Huomenta, toivottavasti kirkastuu pian, sää ja mieliala. Ehkä kaivattusi miettii sinua tälläkin hetkellä. Vuosi on vasta alkuteloissa.

Vierailija
12325/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää jokaiselle, pian on kesän aurinkoiset päivät ja pitkät lämpimät illat.

Vierailija
12326/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta rakas kollega☺️

Vierailija
12327/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😡😡😡😡😡😡

Vierailija
12328/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija[quote=Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, niin ei liian harhoissa kuvittele keskustelevansa kaivattunsa kanssa.

Jos joku täällä kuvittelee keskustelevansa niin on vähintään hullu. Sellaisen henkilön on pakko olla sellainen joka esm. samaistuu television tapahtumiin niin että luulee siellä nähdyn tapahtuneen oikeasti. Sellainen henkilö voi vaikka rakastua niin, että toinen osapuoli joutuu tahtomattaan rakastetuksi.

Onkin varmaan kauheaa joutua tahtomattaan rakastetuksi 😫!

Saahan jokainen rakastaa ketä haluaa, eikä sitä aina tarvitse edes kertoa. Rakkautta ei täällä liikaa ole, otetaan vastaan ja annetaan. Kunhan ei ahdistelulinjalle mene.

Vierailija
12329/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin pahalta kun välttelet.

Vierailija
12330/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinpuhelua tämä on, ei hän näitä lue. Vähän päiväkirjan tapaisesti tulee kirjoitettua silloin tällöin.

Kyllä minä luen ☺️

Vierailija
12331/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota on ilmassa, täälläkin. Onko se helpompaa kiertää ja kaartaa, kun kohdata kasvotusten? Ei minusta.

Eri

Vierailija
12332/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet itse samaa!

Vierailija
12333/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimat ei riitä muuhun. Välttelen niin vähän kuin on suinkin mahdollista. Anteeksi. 🌸

Vierailija
12334/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Elina H 💓

Vierailija
12335/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välttelevä toivoisit toisen tekevän? Jättävän sinut rauhaan? Yrittävän lähestyä ja osoittaa välittämistä, vaikka välttelet? Tämän asian edessä itse olen toistuvasti. En ehkä ihan ymmärrä sitä, että voimat ei riitä muuhun kuin välttelyyn. Jos jonkinlainen yhteys ja ihmissuhde on (en tarkoita vielä parisuhdetta), välttely on toisen näkökulmasta kovin julmaa.

Vierailija
12336/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää jokaiselle, pian on kesän aurinkoiset päivät ja pitkät lämpimät illat.

Kiitos samoin. Joka vuotista ihmettä ja leutoja kesän tuulia odotellessa.

Vierailija
12337/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä välttelevä toivoisit toisen tekevän? Jättävän sinut rauhaan? Yrittävän lähestyä ja osoittaa välittämistä, vaikka välttelet? Tämän asian edessä itse olen toistuvasti. En ehkä ihan ymmärrä sitä, että voimat ei riitä muuhun kuin välttelyyn. Jos jonkinlainen yhteys ja ihmissuhde on (en tarkoita vielä parisuhdetta), välttely on toisen näkökulmasta kovin julmaa.

Voisin kuvitella, että välttelijä välttelee syystä ja siksi sinä toisena alkaisin suuntaamaan huomioni täysin muualle. Miksi yrittäisi lähestyä jotakuta, joka välttelee?

Vierailija
12338/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muskan laulua mukaellen: "Kirjoita Wilma-viesti!" 🎵🎶😉

Oon jotenki kuvitellu, että opettajat ovat sellaisia älykkäitä ja asiallisia kansankynttilöitä, jotka johdattavat loistollaan ihmiskunnan valoon. Ehkä olen erehtynyt  ;)

-Wilma , sivusta nurkan takaa

Opettajat ovat tekopyhiä pskoja

Ei. Ei ainakaan P!

Vierailija
12339/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jotenki kuvitellu, että opettajat ovat sellaisia älykkäitä ja asiallisia kansankynttilöitä, jotka johdattavat loistollaan ihmiskunnan valoon. Ehkä olen erehtynyt  ;)

En kyllä kans kovin montaa kivaa opea ole tavannut elämäni aikana 🤔. Mistäköhän se johtuu.

Vierailija
12340/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kans kovin montaa kivaa opea ole tavannut elämäni aikana 🤔. Mistäköhän se johtuu.

Oppilaat tekevät opettajan!

Ketju on lukittu.