Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
1221/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: totuuden mukainen vastaus miten vaikuttaisi kaipaukseesi, jos saisit tietää, että kaivattusi käyttäisi vaippoja terveydellisistä syistä. Millainen vaikutus olisi? Kyseessä ei vanhus. 

Totuuden mukaisesti en haluaisi kuulla asiasta ennen kuin tutustuminen olisi pitkällä. Jos kuulisin ensimmäisenä, vaikuttaisi varmasti kokonaiskuvaan kielteisesti. Onneksi kukaan ei varmaan ensimmäisenä ota tällaista puheeksi.

Vierailija
1222/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Missä tapasit ensimmäinen kerran kaivattusi?

Siellä missä olemme aina (ainoastaan) tavanneet.

-m>n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen vaippatilanne voi tulla eteen vaikka onnettomuudessa loukkaantumisen myötä.

En jättäisi rakastamaani ihmistä sen vuoksi.

Vierailija
1224/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onkin aika uskomatonta mitä kaikkea sitä joutuu elämässään hyväksymään, jos puoliso sairastuu vakavasti.

Vierailija
1225/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olisi aina terve ja hyvinvoiva, niin puolison ja lapsen hankkiminen on aina riski.

Puoliso voi sairastua, lapsi voi vammautua jne.

Siihen loppuu vapaa elämä, vaikka oma terveys säilyisikin. Tietty sit voi olla kiitollinen siitä mitä on.

Vierailija
1226/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa

Vierailija
1227/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuu kyllä varmaan ikinä edes kokemaan rakkautta ja parisuhdetta, joten sinällään tuollaiset puolison sairastumiset ei minua koske.

Täysin varmaksi ei tietty voi sanoa, kun moni minua vähän vanhempi kaverinikin oli vielä tämän ikäisenä toivonsa menettänyt sinkku, mutta sitten kohtasivatkin elämänsä rakkauden jne., mutta riski on korkea, kun kokemusta ei vieläkään ole.

Vierailija
1228/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olisi aina terve ja hyvinvoiva, niin puolison ja lapsen hankkiminen on aina riski.

Puoliso voi sairastua, lapsi voi vammautua jne.

Siihen loppuu vapaa elämä, vaikka oma terveys säilyisikin. Tietty sit voi olla kiitollinen siitä mitä on.

Tai voi pysyä yksin ja sairastua itse. Sitten olet sairas ja yksin. Ilot voivat olla vähissä.

Vierailija
1229/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja taas. Mitkään vaipat ei vaikuta mun tykkäämiseen, kun olen valintani tehnyt. Rattoisaa iltaa kaipaajille!

Vierailija
1230/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä missä olemme aina (ainoastaan) tavanneet.

-m>n.

Sama täällä.

- n>m.

Vierailija
1231/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla kenenkään muru tai hani. Onneksi en olekaan.

Hän ei ole mulle mikään muru, vaan kokonainen kimpale. Painonsa arvosta kultaa.

Vierailija
1232/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet on osa elämää. Vähemmän taitaa olla niitä, joilla ei ainuttakaan diagnoosia ole.

Vierailija
1233/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajainhuoneessa. Pikkuhiljaa huomasin miten ihanasta naisesta oli kyse.

Tää vois olla vaikka kuinka monelle täällä, mutta vastaan kuitenkin.

Mä en muista tarkasti, missä tavattiin eka kerran, mutta koululla kuitenkin. Sen sijaan muistan, kun eka kerran juteltiin enempi. Se oli ruokalassa.

Vierailija
1234/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: totuuden mukainen vastaus miten vaikuttaisi kaipaukseesi, jos saisit tietää, että kaivattusi käyttäisi vaippoja terveydellisistä syistä. Millainen vaikutus olisi? Kyseessä ei vanhus. 

Ei minkäänlainen, yllättävän moni käyttää erinäisiä suojia eri syistä johtuvien ongelmien vuoksi. Hyvä, jos sen avulla suht normaali elo onnistuu.

Sama vastaus täältä sivusta

Vierailija
1235/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet on osa elämää. Vähemmän taitaa olla niitä, joilla ei ainuttakaan diagnoosia ole.

Kyllä ovat osa elämää. Itse olen kaikin puolin terve, eikä kyllä kiinnosta ketjussa lukea kenenkään vaipoista tai muistakaan vaivoista.

Vierailija
1236/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten TENAA käyttävi hän. Muori vaihtaa tai pesee patterille rievut kuivumaan .

Vierailija
1237/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet ovat osa kuolemaa.

Vierailija
1238/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun masusta, mies. Aina kun näen sen,  sisällä läikähtää jotain lämmintä.

Vierailija
1239/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat osa elämää. Itse olen kaikin puolin terve, eikä kyllä kiinnosta ketjussa lukea kenenkään vaipoista tai muistakaan vaivoista.

Jollekin nämä voi olla asioita joilla iso merkitys ajatellessa omaa kelpaavuuttaan. 

Vierailija
1240/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ajatellut, että vaihtaisin naisista miehiin taas vaihteen vuoksi. Mutta tavallaan tekisi mieli vampata naisystäväsi ihan vain siksi, että voisin.

Ketju on lukittu.