Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.
Minäkään en uskalla katsoa. Pitäisi pysyä kaukana oikeasti. Jos olisin järjevä, mitä en valitettavasti ole.
-sivusta
Ottakaa rohkeasti katsekontaktia, hymyilkää, tervehtikää, keksikää tikusta asiaa. Oon tämän kevään aikana aktivoitunut aloitteellisuuden suhteen ja mikään ei oo niin tympeää kuin katseen väistäminen. Aika äkkiä tulee itsellekin olo, että oo sitten ja loppuu oma kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗
Mä mietin joka kerta aina meidän naapurin miestä näistä viesteistä. Ja joka kerta naurahdan ääneen.
Minä taas mietin naapuritalon naista.
Ja minä tuota naapuritalon miestä, jolta hyvin luonnistuisi tällainen viesti. Olenkohan oikeassa?
Tiedä vaikka olisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uusi kuva sinusta
Missä?
Sosiaalisessa mediassa
Tämä on oikeasti tosi outoa, mutta näen sinussa eksyksissä olevan pienen pojan. Voit vapaasti naureskella
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla kollareissa sun sohvalle lojumaan.
Vain jos siinä sohvalla on tilaa lojua viekussa. Kollareissa tai vähemmässäkin..... aamulla herätä peiton alta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti tosi outoa, mutta näen sinussa eksyksissä olevan pienen pojan. Voit vapaasti naureskella
Minä olen eksyksissä. Ohjaa minua oikeaan suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyl kelpais🥰oltas aika nopee kyl lusikas.
Vierailija kirjoitti:
Voit. Riisun ne sulta nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
No tää on varmaan siltä naapurin mieheltä sitten, koska näkee aina mut vaan makaavan sohvalla kun ote lähtee lenkille tai lumitöihin. Vaikka ei meillä mitään vispilää olekaan eikä tasan tule.
Maanantai klo 14. Mä katon sua ja sä katot mua. Älä käännä katsetta pois niin en minäkään. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää on varmaan siltä naapurin mieheltä sitten, koska näkee aina mut vaan makaavan sohvalla kun ote lähtee lenkille tai lumitöihin. Vaikka ei meillä mitään vispilää olekaan eikä tasan tule.
Älä, kun munkin naapuri tekee noin ja minä myös.
Minä tiedän että oleskelemme vielä kaivattuni kanssa pitkiäkin aikoja ulkomailla. Meren äärellä. Meidän molempien elämä muuttuu, ja saamme kokea onnen ja läheisyyden.
Meidän sohva on jo kansoitettu.
(Kunhan huutelen väsyneenä sivusta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei tarvi minua vaan jonkun älykkään ja kauniin
En mä pysty antamaan munsydäntäni sulle. ;( Mä en luota että pitäisit sitä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei tarvi minua vaan jonkun älykkään ja kauniin
Saatat olla just hyvä.
Älykkäitä ja kauniita harvemmin kiinnostaa kenenkään ohjailu ja eksyneiden hyysäily.
Sivusta
Olet niin ihana ja lempeä.
😏🤗🥰🤫
Vierailija kirjoitti:
Meidän sohva on jo kansoitettu.
(Kunhan huutelen väsyneenä sivusta.)
Voin lojua lattialla, ei se ole niin justiinsa
Vierailija kirjoitti:
Maanantai klo 14. Mä katon sua ja sä katot mua. Älä käännä katsetta pois niin en minäkään. Ok?
🕑
👀▶️🔥◀️👀
Missä?