Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Jos minun pitäisi lähteä jonkun miehen kanssa matkalle, niin menisin rennolle hengailulomalle lämpöön, rauhalliseen miljööseen meren ja auringon äärelle.
En haluaisi seikkailulomalle tai kaupungin sykkeeseen, vaan panolomalle omaan rauhaan.
Pitäisi pystyä nauttimaan näistä kuudesta muustakin päivästä eikä vain yhdestä päivästä viikossa kun näen sinut. Tuntuu että elämä valuu näin hukkaan kun vain kaipaa eikä kykene nauttimaan asioista jotka ennen tuottivat iloa. Auttakaa mua. Mitä tämän asian kanssa voi tehdä?
Oon ajatellut sua. Sua, joka unohdit ne taikasanat. Katot silmiin tiukasti mut mitä näät?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗
Mä mietin joka kerta aina meidän naapurin miestä näistä viesteistä. Ja joka kerta naurahdan ääneen.
Surkea päivä, aamulla jo niin pahalla tuulella et piti painua lenkille ennen kymppiä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on hämmentävän kaksinaamaisia. Oon tiennyt että pahoja, mutta kaksinaamaisuus hämmentää. Kaipaan rehellistä, aitoa ihmistä elämääni. Voisinko saada sut?
Olen huomannut tuon asian jo kauan sitten. Siksi minä olen vain muutaman kanssa tekemisissä vapaalla. Työni on sosiaalista.
Aivan sivusta
Sama, lisäksi ihmisten seura uuvuttaa mua tosi paljon. En siis jaksaisikaan nähdä ketään enää vapaa-ajalla. Tämä on myös syy siihen, miksen koskaan ole vaivautunut seurustelemaan kenenkään kanssa – en vain jaksaisi nähdä niin usein kuin seurustelunormit yleensä vaativat.
Sivun sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗
Mä mietin joka kerta aina meidän naapurin miestä näistä viesteistä. Ja joka kerta naurahdan ääneen.
Minä taas mietin naapuritalon naista.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani. Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata. Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani. Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.
Jos hän tuijottaisi sinua koko ajan, ahdistuisit varmaan siitäkin. Olet jo etukäteen tuominnut jutun epäonnistuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani. Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata. Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani. Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.
Ei se oo mitään itsensä huvittamista vaan sitä, että on avoin uusille ihmisille ilman, että kukaan on erityinen. Etsii sitä erityistä.
Varmaan niinkin, mutta on ihmistyyppejä jotka hakevat sitä että saavat ihmiset ihastumaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tuijottaisi sinua koko ajan, ahdistuisit varmaan siitäkin. Olet jo etukäteen tuominnut jutun epäonnistuneeksi.
En varmaan ahdistuisi, mutta voisi olla aika kuumottavaa. Tuo on kyllä totta. että olen tavallaan jo päättänyt, ettei asia etene mihinkään. Ehkä en uskaltaisi heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗
Minä taas mietin naapuritalon naista.
Ja minä tuota naapuritalon miestä, jolta hyvin luonnistuisi tällainen viesti. Olenkohan oikeassa?
TL-kaipaustiedote:
Voi kulta!
Jos löydät tään täältä, oot oikeassa paikassa. Olet rakas.
Öitä xyK:lle xxN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon matkakyssäriin;
Azoreilla haluaisin käydä. Tai Islanti. Enempi sellainen tekemisloma, eikä rannalla makoilua, koska en jaksa maata missään rannalla. Ja enempi luontoa kuin kaupunkia, mutta historiallisia kohteita olisi kiva nähdä.
Lähden sun kans matkalle, jos kaivattusi feilaa.
Mä oon sit tokalla varasijalla. ;))
Jos tehdään sellaiset kaipaajamatkat kaikkien halukkaiden kesken. 😁 Ap.
Voidaan viettää perjantain ja koronan kunniaksi kaipausilta näin etänä ketjun välityksellä.
Tässä karaokelista halukkaille:
Ei yksinäinen unta saa
Lähtevien laivojen satama
Yksipuolista rakkautta
Muistan sua Elaine
https://youtu.be/sJLMN6ajlaQ
Joku vois keksiä ruoat ja juomat ja muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ota jo yhteyttä?
Kenen tulisi ottaa yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon matkakyssäriin;
Azoreilla haluaisin käydä. Tai Islanti. Enempi sellainen tekemisloma, eikä rannalla makoilua, koska en jaksa maata missään rannalla. Ja enempi luontoa kuin kaupunkia, mutta historiallisia kohteita olisi kiva nähdä.
Lähden sun kans matkalle, jos kaivattusi feilaa.
Mä oon sit tokalla varasijalla. ;))
Jos tehdään sellaiset kaipaajamatkat kaikkien halukkaiden kesken. 😁 Ap.
Voidaan viettää perjantain ja koronan kunniaksi kaipausilta näin etänä ketjun välityksellä.
Tässä karaokelista halukkaille:
Ei yksinäinen unta saa
Lähtevien laivojen satama
Yksipuolista rakkautta
Muistan sua Elaine
https://youtu.be/sJLMN6ajlaQJoku vois keksiä ruoat ja juomat ja muuta tekemistä.
Hirveät biisivalinnat, mutta Azorit ja Islanti kyllä kelpaisivat mullekin. Sivusta
Mä voisin kyllä matkustaa Wieniin kaivattuni kanssa maistelemaan kirsikkakakkua ja ajelemaan vossikoilla. Itävallassa oon käyny muualla, mutten Wienissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon, tänään en kaipaa enää enempää pskaa. Saavi on jo täynnä. 🪁
No, mitä 😧?
💚💚💚💚💚muru,sydän lämpöisenä,käsi kädessä,ajatus sinussa käyn levolle.Hellästi puristan vielä kädestäsi,että varmasti tiedän sinun olevan siinä.Näin on hyvä.
Hyvää Yötä
m+2a
n-m