Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11621/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💚💚💚💚💚muru,sydän lämpöisenä,käsi kädessä,ajatus sinussa käyn levolle.Hellästi puristan vielä kädestäsi,että varmasti tiedän sinun olevan siinä.Näin on hyvä.

Hyvää Yötä

m+2a

n-m

Vierailija
11622/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naapuri 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitäisi lähteä jonkun miehen kanssa matkalle, niin menisin rennolle hengailulomalle lämpöön, rauhalliseen miljööseen meren ja auringon äärelle.

En haluaisi seikkailulomalle tai kaupungin sykkeeseen, vaan panolomalle omaan rauhaan.

Vierailija
11624/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pystyä nauttimaan näistä kuudesta muustakin päivästä eikä vain yhdestä päivästä viikossa kun näen sinut. Tuntuu että elämä valuu näin hukkaan kun vain kaipaa eikä kykene nauttimaan asioista jotka ennen tuottivat iloa. Auttakaa mua. Mitä tämän asian kanssa voi tehdä?

Vierailija
11625/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut sua. Sua, joka unohdit ne taikasanat. Katot silmiin tiukasti mut mitä näät?

Vierailija
11626/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri 🤗

Mä mietin joka kerta aina meidän naapurin miestä näistä viesteistä. Ja joka kerta naurahdan ääneen.

Vierailija
11627/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea päivä, aamulla jo niin pahalla tuulella et piti painua lenkille ennen kymppiä.....

Vierailija
11628/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hämmentävän kaksinaamaisia. Oon tiennyt että pahoja, mutta kaksinaamaisuus hämmentää. Kaipaan rehellistä, aitoa ihmistä elämääni. Voisinko saada sut?

Olen huomannut tuon asian jo kauan sitten. Siksi minä olen vain muutaman kanssa tekemisissä vapaalla. Työni on sosiaalista.

Aivan sivusta

Sama, lisäksi ihmisten seura uuvuttaa mua tosi paljon. En siis jaksaisikaan nähdä ketään enää vapaa-ajalla. Tämä on myös syy siihen, miksen koskaan ole vaivautunut seurustelemaan kenenkään kanssa – en vain jaksaisi nähdä niin usein kuin seurustelunormit yleensä vaativat.

Sivun sivusta myös

Vierailija
11629/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri 🤗

Mä mietin joka kerta aina meidän naapurin miestä näistä viesteistä. Ja joka kerta naurahdan ääneen.

Minä taas mietin naapuritalon naista.

Vierailija
11630/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani.  Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata.  Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani.  Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.

Jos hän tuijottaisi sinua koko ajan, ahdistuisit varmaan siitäkin. Olet jo etukäteen tuominnut jutun epäonnistuneeksi.

Vierailija
11631/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani.  Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata.  Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani.  Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.

Ei se oo mitään itsensä huvittamista vaan sitä, että on avoin uusille ihmisille ilman, että kukaan on erityinen. Etsii sitä erityistä.

Varmaan niinkin, mutta on ihmistyyppejä jotka hakevat sitä että saavat ihmiset ihastumaan itseensä.

Vierailija
11632/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän tuijottaisi sinua koko ajan, ahdistuisit varmaan siitäkin. Olet jo etukäteen tuominnut jutun epäonnistuneeksi.

En varmaan ahdistuisi, mutta voisi olla aika kuumottavaa.  Tuo on kyllä totta. että olen tavallaan jo päättänyt, ettei asia etene mihinkään. Ehkä en uskaltaisi heittäytyä. 

Vierailija
11633/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri 🤗

Minä taas mietin naapuritalon naista.

Ja minä tuota naapuritalon miestä, jolta hyvin luonnistuisi tällainen viesti. Olenkohan oikeassa?

Vierailija
11634/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TL-kaipaustiedote:

Voi kulta!

Jos löydät tään täältä, oot oikeassa paikassa. Olet rakas.

Öitä xyK:lle xxN.

Vierailija
11635/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota jo yhteyttä?

Vierailija
11636/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon matkakyssäriin;

Azoreilla haluaisin käydä. Tai Islanti. Enempi sellainen tekemisloma, eikä rannalla makoilua, koska en jaksa maata missään rannalla. Ja enempi luontoa kuin kaupunkia, mutta historiallisia kohteita olisi kiva nähdä. 

Lähden sun kans matkalle, jos kaivattusi feilaa.

Mä oon sit tokalla varasijalla. ;))

Jos tehdään sellaiset kaipaajamatkat kaikkien halukkaiden kesken. 😁 Ap. 

Voidaan viettää perjantain ja koronan kunniaksi kaipausilta näin etänä ketjun välityksellä.

Tässä karaokelista halukkaille:

Ei yksinäinen unta saa

Lähtevien laivojen satama

Yksipuolista rakkautta

Muistan sua Elaine

https://youtu.be/sJLMN6ajlaQ

Joku vois keksiä ruoat ja juomat ja muuta tekemistä.

Vierailija
11637/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota jo yhteyttä?

Kenen tulisi ottaa yhteyttä?

Vierailija
11638/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon matkakyssäriin;

Azoreilla haluaisin käydä. Tai Islanti. Enempi sellainen tekemisloma, eikä rannalla makoilua, koska en jaksa maata missään rannalla. Ja enempi luontoa kuin kaupunkia, mutta historiallisia kohteita olisi kiva nähdä. 

Lähden sun kans matkalle, jos kaivattusi feilaa.

Mä oon sit tokalla varasijalla. ;))

Jos tehdään sellaiset kaipaajamatkat kaikkien halukkaiden kesken. 😁 Ap. 

Voidaan viettää perjantain ja koronan kunniaksi kaipausilta näin etänä ketjun välityksellä.

Tässä karaokelista halukkaille:

Ei yksinäinen unta saa

Lähtevien laivojen satama

Yksipuolista rakkautta

Muistan sua Elaine

https://youtu.be/sJLMN6ajlaQ

Joku vois keksiä ruoat ja juomat ja muuta tekemistä.

Hirveät biisivalinnat, mutta Azorit ja Islanti kyllä kelpaisivat mullekin. Sivusta

Vierailija
11639/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä matkustaa Wieniin kaivattuni kanssa maistelemaan kirsikkakakkua ja ajelemaan vossikoilla. Itävallassa oon käyny muualla, mutten Wienissä.

Vierailija
11640/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon, tänään en kaipaa enää enempää pskaa. Saavi on jo täynnä. 🪁

No, mitä 😧?

Ketju on lukittu.