Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani. Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata. Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani. Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.
Mä ainakin katson muitakin, sillä en halua että kaikki ympärillä olijat huomaavat kuinka olen ihan liian ihastunut häneen❣
Matkakysely kirjoitti:
Mä voisin kyllä matkustaa Wieniin kaivattuni kanssa maistelemaan kirsikkakakkua ja ajelemaan vossikoilla. Itävallassa oon käyny muualla, mutten Wienissä.
Itselle Wien oli pettymys, en viihtynyt yhtään. Kaivattu ehkä jopa tietää tämän.
Valkoinen kukka kylmässä ja korkealla.🗻❄
Minun matkakohde voisi olla Egypti. Vuokraisimme Jeepin tai sitten kameleilla aavikolle. Sinne sitten leiri pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sydän mun käryää.
Palavaa rakkautta.
Kahden persoonallisuuden kohtaaminen on kuin kahden kemiallisen aineen yhdistyminen: molemmat muuttuvat, jos tapahtuu lainkaan mitään reaktiota.
Sä jos joku sen tieteen miehenä tiedät😉
Vierailija kirjoitti:
Eeeedelweiss, eeedelweisss
Täällä jossain lähistöllä asuu tumma mies ja hän on aivan kuin ranskalainen näyttelijä Omar Sy. (Näyttelee mm. Koskemattomat elokuvassa tai Lupin/n.flix.)
Upea mies. Näen hänet aina silloin tällöin kadulla.
Piristää päivääni. 🙂
Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mäntsälä mielessäin.🤔
Se pitää taas nykyisin paikkansa: "...jos sä haluut vaikka Lahteen..."
ja meet junalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeeedelweiss, eeedelweisss
No laskettelulomalle voisin kyllä mennä miehenkin kanssa
- se joka haluaisi panolomalle omaan rauhaan, jos pitäisi miehen kanssa matkustaa (olen ylipäätään nirso matkaseurasta ja matkustan mielelläni yksin, joten ei koske vain miehiä nämä rajoitteet)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani. Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata. Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani. Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.
Mä ainakin katson muitakin, sillä en halua että kaikki ympärillä olijat huomaavat kuinka olen ihan liian ihastunut häneen❣
Minä en uskalla edes ajatella että omalla kohdalla olisi noin. Muutoin haaveilen hänestä vielä vuodenkin päästä jos nyt edes näen häntä silloin enää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.
Minäkään en uskalla katsoa. Pitäisi pysyä kaukana oikeasti. Jos olisin järjevä, mitä en valitettavasti ole.
-sivusta
Hyvää yötä tähtisilmäiselle tiikerille, joka on mun silmille ja korville pelkkää hunajaa.
🔥💋
Juodaan ☕ yhdessä mahdollisimman pian, ihana P 🧡.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla edes ajatella että omalla kohdalla olisi noin. Muutoin haaveilen hänestä vielä vuodenkin päästä jos nyt edes näen häntä silloin enää.
Jos tiedät, että tienne erkanee, niin mikset vain rohkeasti kysyisi johonkin? Keksit vain asian, jotta voisitte nähdä tai sanot rohkeasti, että haluaisit jatkossakin nähdä häntä, vaikka kävelyn merkeissä tms? Jos olette jutelleet paljon, niin hyvin voisit sanoa, että hän on niin hyvää juttuseuraa? Silloin ei enää niin nolostu eikä tarvitse hävetä, jos ette enää jatkossa näkisi.
Sydän mun käryää.