Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11701/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.

Minäkään en uskalla katsoa. Pitäisi pysyä kaukana oikeasti. Jos olisin järjevä, mitä en valitettavasti ole. 

-sivusta

Ottakaa rohkeasti katsekontaktia, hymyilkää, tervehtikää, keksikää tikusta asiaa. Oon tämän kevään aikana aktivoitunut aloitteellisuuden suhteen ja mikään ei oo niin tympeää kuin katseen väistäminen. Aika äkkiä tulee itsellekin olo, että oo sitten ja loppuu oma kiinnostus.

No niinpäs loppuu, ja hyvä niin. Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin itsestään pelleä tehdä.

Vierailija
11702/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä pysty antamaan munsydäntäni sulle. ;( Mä en luota että pitäisit sitä hyvin.

Olet väärässä, mutta tämä selvä.

Sä et voi antaa nuin helposti periksi! Oikaise asia! Kysy vaikka miksi hän nuin ajattelee ja mitä vois tehrä luottamuksen saavuttamiseksi. sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11703/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa kesällä näkisimme muualla kuin missä nyt näemme. Vaikka siellä minkä paikan olet maininnut muutamat kerrat.  Voisikohan silloin tapahtua jotain?

Leikin hetken ajatuksella, että tämä olisi minulle. Kyllä sopii, olen tosin maininnut sinulle useamman paikan. Mikä niistä?😉 Ainakin tutustuisimme paremmin, jos ei muuta.

Eipä taida olla sinulle, sillä hän on maininnut siitä yleisesti, ei niinkään minulle pelkästään.

Vierailija
11704/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt nukkumaan, vaikka nukuin päiväunia puoli kahdeksaan asti. Väsyttää. Hyvää yötä ja hyvän yön halauksia.

Vierailija
11705/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kemiaa ilman luottamusta ja pari hassua mielikuvaa. Sitkeää laatua silti.

Niin, eihän tässä järki ole mukana. No joka tapauksessa näillä mennään mitä on, eikä muuta voida. Senkin endorfiini peto..

Vierailija
11706/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenkyi on näyttelijä. Fakta nro 1, ei voi kiistää.

En puhuisi näyttelemisestä noissa tragedioissa…joku raja sentään.

Vierailija
11707/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin suhun. Mä rakastuin niin kovaa että sä et edes tiedä miten kovaa. Sitten mun sydän romutettiin. Siksi mä pelkään ja edelleenki sitä pelkään että se mun sydän romuttuu uudelleen.

Vierailija
11708/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.

Minäkään en uskalla katsoa. Pitäisi pysyä kaukana oikeasti. Jos olisin järjevä, mitä en valitettavasti ole. 

-sivusta

Ottakaa rohkeasti katsekontaktia, hymyilkää, tervehtikää, keksikää tikusta asiaa. Oon tämän kevään aikana aktivoitunut aloitteellisuuden suhteen ja mikään ei oo niin tympeää kuin katseen väistäminen. Aika äkkiä tulee itsellekin olo, että oo sitten ja loppuu oma kiinnostus.

No niinpäs loppuu, ja hyvä niin. Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin itsestään pelleä tehdä.

Ai säkö meistä olit se aloitteellisempi? Mulla on varmaan pellen nenä jumissa. Ei irtoa enää.

Vierailija
11709/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?

Seuran ollessa hyvä kohde voi olla mikätahansa, mutta toivottavasti hyväsänky ja uima mahdollisuus. Norjan vuonot vois olla kivat pitkästä aikaa. Yöpyminen hyvässä hotellissa.

Vierailija
11710/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaipureille ja kaipuun kohteille. ❤️

Vierailija
11711/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kemiaa ilman luottamusta ja pari hassua mielikuvaa. Sitkeää laatua silti.

Niinkö sinulle? Minulle se oli niin paljon enemmän.

Vierailija
11712/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐯

🐆❤

Vierailija
11713/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden nyt nukkumaan, vaikka nukuin päiväunia puoli kahdeksaan asti. Väsyttää. Hyvää yötä ja hyvän yön halauksia.

Hyviä unia halauksin! 😘

Vierailija
11714/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin🤗

Vierailija
11715/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenkyi on näyttelijä. Fakta nro 1, ei voi kiistää.

Niin? Eli näyttelijää ei voi ottaa vakavasti, koska on joka tapauksessa näyttelijä.

Vierailija
11716/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viattomalle iltaterkut..

Sulle myös!

Vierailija
11717/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐜🐜🐜🐜

♥️

Vierailija
11718/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin suhun. Mä rakastuin niin kovaa että sä et edes tiedä miten kovaa. Sitten mun sydän romutettiin. Siksi mä pelkään ja edelleenki sitä pelkään että se mun sydän romuttuu uudelleen.

Same.

Vierailija
11719/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?

Seuran ollessa hyvä kohde voi olla mikätahansa, mutta toivottavasti hyväsänky ja uima mahdollisuus. Norjan vuonot vois olla kivat pitkästä aikaa. Yöpyminen hyvässä hotellissa.

Oi, Norja! En olekaan käynyt. Haluaisin kyllä.

Vierailija
11720/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö sinulle? Minulle se oli niin paljon enemmän.

Ei hänelle ollut. Asia on juuri noin kuin kirjoitin.

Ketju on lukittu.