Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä pysty antamaan munsydäntäni sulle. ;( Mä en luota että pitäisit sitä hyvin.
Olet väärässä, mutta tämä selvä.
Sä et voi antaa nuin helposti periksi! Oikaise asia! Kysy vaikka miksi hän nuin ajattelee ja mitä vois tehrä luottamuksen saavuttamiseksi. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kesällä näkisimme muualla kuin missä nyt näemme. Vaikka siellä minkä paikan olet maininnut muutamat kerrat. Voisikohan silloin tapahtua jotain?
Leikin hetken ajatuksella, että tämä olisi minulle. Kyllä sopii, olen tosin maininnut sinulle useamman paikan. Mikä niistä?😉 Ainakin tutustuisimme paremmin, jos ei muuta.
Eipä taida olla sinulle, sillä hän on maininnut siitä yleisesti, ei niinkään minulle pelkästään.
Lähden nyt nukkumaan, vaikka nukuin päiväunia puoli kahdeksaan asti. Väsyttää. Hyvää yötä ja hyvän yön halauksia.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kemiaa ilman luottamusta ja pari hassua mielikuvaa. Sitkeää laatua silti.
Niin, eihän tässä järki ole mukana. No joka tapauksessa näillä mennään mitä on, eikä muuta voida. Senkin endorfiini peto..
Vierailija kirjoitti:
Zelenkyi on näyttelijä. Fakta nro 1, ei voi kiistää.
En puhuisi näyttelemisestä noissa tragedioissa…joku raja sentään.
Rakastuin suhun. Mä rakastuin niin kovaa että sä et edes tiedä miten kovaa. Sitten mun sydän romutettiin. Siksi mä pelkään ja edelleenki sitä pelkään että se mun sydän romuttuu uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.
Minäkään en uskalla katsoa. Pitäisi pysyä kaukana oikeasti. Jos olisin järjevä, mitä en valitettavasti ole.
-sivusta
Ottakaa rohkeasti katsekontaktia, hymyilkää, tervehtikää, keksikää tikusta asiaa. Oon tämän kevään aikana aktivoitunut aloitteellisuuden suhteen ja mikään ei oo niin tympeää kuin katseen väistäminen. Aika äkkiä tulee itsellekin olo, että oo sitten ja loppuu oma kiinnostus.
No niinpäs loppuu, ja hyvä niin. Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin itsestään pelleä tehdä.
Ai säkö meistä olit se aloitteellisempi? Mulla on varmaan pellen nenä jumissa. Ei irtoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?
Seuran ollessa hyvä kohde voi olla mikätahansa, mutta toivottavasti hyväsänky ja uima mahdollisuus. Norjan vuonot vois olla kivat pitkästä aikaa. Yöpyminen hyvässä hotellissa.
Hyvää yötä kaipureille ja kaipuun kohteille. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Se oli kemiaa ilman luottamusta ja pari hassua mielikuvaa. Sitkeää laatua silti.
Niinkö sinulle? Minulle se oli niin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lähden nyt nukkumaan, vaikka nukuin päiväunia puoli kahdeksaan asti. Väsyttää. Hyvää yötä ja hyvän yön halauksia.
Hyviä unia halauksin! 😘
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin🤗
Vierailija kirjoitti:
Zelenkyi on näyttelijä. Fakta nro 1, ei voi kiistää.
Niin? Eli näyttelijää ei voi ottaa vakavasti, koska on joka tapauksessa näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Viattomalle iltaterkut..
Sulle myös!
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin suhun. Mä rakastuin niin kovaa että sä et edes tiedä miten kovaa. Sitten mun sydän romutettiin. Siksi mä pelkään ja edelleenki sitä pelkään että se mun sydän romuttuu uudelleen.
Same.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?
Seuran ollessa hyvä kohde voi olla mikätahansa, mutta toivottavasti hyväsänky ja uima mahdollisuus. Norjan vuonot vois olla kivat pitkästä aikaa. Yöpyminen hyvässä hotellissa.
Oi, Norja! En olekaan käynyt. Haluaisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö sinulle? Minulle se oli niin paljon enemmän.
Ei hänelle ollut. Asia on juuri noin kuin kirjoitin.
No niinpäs loppuu, ja hyvä niin. Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin itsestään pelleä tehdä.