Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mieti mies miten monta vuotta ollaan jo temuttu näin. Mulla on Sua ikävä. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän sohva on jo kansoitettu.
(Kunhan huutelen väsyneenä sivusta.)Voin lojua lattialla, ei se ole niin justiinsa
Mun sängyssä on tilaa.
Kyllä kelpaa. 😌
Ulkomaille? Matkalle? Roomaan. Menisin jokapuolella jatkuvasti ja ihmettelisin ja hämmestelisin kaikkea ympäryskaupunkeja myöten etruskihaudoissa kahlaten ja se toinen saisi selviytyä parhaansa mukaan. Muutaman kuukauden kuluttua saattaisin muistaa, että mulla oli matkakumppanikin alunperin.
3xK kirjoitti:
Kolmas kevät ketjussa
Mitä mieltä Mies?
Vierailija kirjoitti:
Mieti mies miten monta vuotta ollaan jo temuttu näin. Mulla on Sua ikävä. Oikeesti.
Miten haluat edetä?
Katsoin Zelenskystä muutaman ajankohtaisen videon ja näin hänen katseessaan sen tutun surumielisyyden ja tunnistin olemuksesta tietyn alistuneisuuden. Tunteet, joita tunsin vuosia sitten ja jotka noiden tapahtumien myötä tulevat ajoittain häivähdyksinä silmiini. Olen liian herkkä myötäelämään maapallon tapahtumia.
Juuri nyt en halua matkustaa yhtään mihinkään vaan olla turvassa Suomessa ja kotonani, missä kaikki on hyvin. Enole vielä onnistunut saamaankoronaakaan, joten se koettelemus on vääjäämättä pian edessä kun kolmannesta rokotuksesta on jo aikaa. Ellen ole jo sairastanut oireettomana.
3M kirjoitti:
3xK kirjoitti:
Kolmas kevät ketjussa
Mitä mieltä Mies?
Ketjussa kirjoittaa pääasiassa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani. Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata. Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani. Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.
Mä ainakin katson muitakin, sillä en halua että kaikki ympärillä olijat huomaavat kuinka olen ihan liian ihastunut häneen❣
Minä en uskalla edes ajatella että omalla kohdalla olisi noin. Muutoin haaveilen hänestä vielä vuodenkin päästä jos nyt edes näen häntä silloin enää.
Jos tiedät, että tienne erkanee, niin mikset vain rohkeasti kysyisi johonkin? Keksit vain asian, jotta voisitte nähdä tai sanot rohkeasti, että haluaisit jatkossakin nähdä häntä, vaikka kävelyn merkeissä tms? Jos olette jutelleet paljon, niin hyvin voisit sanoa, että hän on niin hyvää juttuseuraa? Silloin ei enää niin nolostu eikä tarvitse hävetä, jos ette enää jatkossa näkisi.
Emme juttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten haluat edetä?
Kyllä Sä tiedät munodotukset varsin hyvin. Yhteydenottoasi outan ja luulen, että se on kynnyksellä. Kun ylität sen nyt kunnolla etkä vain kokeillen heikkoja jäitä. En mene edellä:)
Jospa kesällä näkisimme muualla kuin missä nyt näemme. Vaikka siellä minkä paikan olet maininnut muutamat kerrat. Voisikohan silloin tapahtua jotain?
Vierailija kirjoitti:
En mä pysty antamaan munsydäntäni sulle. ;( Mä en luota että pitäisit sitä hyvin.
Olet väärässä, mutta tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso häntä enää ollenkaan. Hänkään ei katso minuun. Jos näkee minun lähestyvän, keksii äkkiä jotain kiinnostavaa katseltavaa toisesta suunnasta.
Minäkään en uskalla katsoa. Pitäisi pysyä kaukana oikeasti. Jos olisin järjevä, mitä en valitettavasti ole.
-sivusta
Ottakaa rohkeasti katsekontaktia, hymyilkää, tervehtikää, keksikää tikusta asiaa. Oon tämän kevään aikana aktivoitunut aloitteellisuuden suhteen ja mikään ei oo niin tympeää kuin katseen väistäminen. Aika äkkiä tulee itsellekin olo, että oo sitten ja loppuu oma kiinnostus.
Kiroan omaa typerää käytöstä monet kerrat. Etukäteen sitä ajattelee, että nyt olen normaali, mutta sitten joku vinksahdus tapahtuu päässä kun näen hänet.
Kaipa sitä vois pitkästä aikaa lähettää sulle terkut. Hämeenlinnaan tai johonkin päin maailmaa.
Näin muuten unta ydinsodasta.
Zelenkyi on näyttelijä. Fakta nro 1, ei voi kiistää.
Se oli kemiaa ilman luottamusta ja pari hassua mielikuvaa. Sitkeää laatua silti.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kesällä näkisimme muualla kuin missä nyt näemme. Vaikka siellä minkä paikan olet maininnut muutamat kerrat. Voisikohan silloin tapahtua jotain?
Leikin hetken ajatuksella, että tämä olisi minulle. Kyllä sopii, olen tosin maininnut sinulle useamman paikan. Mikä niistä?😉 Ainakin tutustuisimme paremmin, jos ei muuta.
Mun sängyssä on tilaa.