Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11601/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähä se vasta palsta o. Mää lähetän terveiset Petelle pirkammaalle, veit syömmein. (vaikuttaa vitsilltä, perkele, ei oo).

Vierailija
11602/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hississä.

Olet rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11603/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet saanut levättyä. Ensi viikolla nähdään 😊

Vierailija
11604/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

110120

Mitä silloin tapahtui?

Vierailija
11605/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään joku joka haluaa kirsikat kakusta ja samalla olla epäkunnioittava kahta ihmistä kohtaan. Erotkaa ensin.

Kuuluu sulle? Jos kuuluu niin kannattaa miettiä miksi.

Vierailija
11606/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

… on viikonloppu eessä taaas

-joten eihän jankata tänään.

Vierailija
11607/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on hämmentävän kaksinaamaisia. Oon tiennyt että pahoja, mutta kaksinaamaisuus hämmentää. Kaipaan rehellistä, aitoa ihmistä elämääni. Voisinko saada sut?

Vierailija
11608/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet saanut levättyä. Ensi viikolla nähdään 😊

Koska näitte viimeksi?

Vierailija
11609/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä kyllä ihmeellinen mies. Kolmas kevät tulossa. Olit ajatuksissani tänään. Välillä kaipaan meidän juttelu hetkiä. Ja sitä, kun nauroit minun Höpöhöpö jutuille 😊. Harva ihminen koskettaa minun sieluani. Sinä onnistuit. Toivottavasti voit hyvin 💛

P. S. Tunniste: olitte, kun majakka ja perävaunu... kanssa.

Minäkö tämän kirjoitin?🤔🙃

Vierailija
11610/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, tänään en kaipaa enää enempää pskaa. Saavi on jo täynnä. 🪁

Vierailija
11611/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään joku joka haluaa kirsikat kakusta ja samalla olla epäkunnioittava kahta ihmistä kohtaan. Erotkaa ensin.

Sivusta. En piittaa pätkääkään, mitä asiasta ajattelet. Et tiedä mitään minun elämästäni ja avioliitostani etkä muusta. Eipä se juuri muitakaan ole estänyt, että naimisissa ollaan. Enkä tee mitään mikä ylittää oman moraalini. Laastareita. Kyllä. Mutta ilman laastareita voisin olla vielä paljon huonommassa jamassa.

Vierailija
11612/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et anna periksi? Pelkäätkö, että lähtee käpälästä?

Olet naimisissa.

Muistan.

Miksi siis kyselet? On täysin selvää ettei mitään periksiantamista tai käpälästä lähtemistä tapahdu. Vapaana eri juttu. Silloin lähtisikin.

Puhuin keskusteluyhteyden luomisesta ja sen mahdollisista seurauksista eli suhteesta.

Niiden luominen onnistuisi varmaankin paremmin jos et olisi varattu. Hulluuttahan se on lähteä sinkun varatun kanssa jotain suhteentynkää luomaan. Siinä on lähtökohta aivan pielessä. Tuolla luo vain pahaa oloa. Sen sijaan pöytä voisi olla puhdas.

Mikset vaan huolehdi omasta kaipauksestas ja anna muiden huolehtia omastaan? Näin sinkkuna sivusta ei taas vaihteeksi kiinnostaisi lukea kun riitelet jonkun toisen ihastuksesta kymmenen seuraavaa sivua. Lähetä terveisiä!

Hyvä, komppaan tätä, täällä kaivataan omaa kaivattua ja laitetaan tälle terveisiä, toivottavasti tunnisteellisia, mutta ei nimillä. Tämä ei poleeminen toisten syytely-ja parjausketju.

Muistakaahan siis olla vastaamatta muihin viesteihin kuin kaivatuillenne. Kaikki kaipaavat tiukasti kaivattuaan vain omissa viesteissään. Muihin ei saa vastata oma kaivattu mielessä, ei ihanalla eikä myöskään yhtään kyseenalaistavalla tai realistisella sävyllä.

Vierailija
11613/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmm... kirsikkakakku... 🤤

Vierailija
11614/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani.  Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata.  Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani.  Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.

Vierailija
11615/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. En piittaa pätkääkään, mitä asiasta ajattelet. Et tiedä mitään minun elämästäni ja avioliitostani etkä muusta. Eipä se juuri muitakaan ole estänyt, että naimisissa ollaan. Enkä tee mitään mikä ylittää oman moraalini. Laastareita. Kyllä. Mutta ilman laastareita voisin olla vielä paljon huonommassa jamassa.

Oletko ajatellut mitä pahaa mieltä se voi sun kaivatussa aiheuttaa jos yrität samaan aikaan häntä? Mulle se on ainakin luonut pelkkää arvottomuuden ja halpuuden kokemusta. Haluan olla oikean rehellisen jutun arvoinen. En joku toisarvoinen työhanska jota houkutellaan sivusuhteeksi. Toivottavasti teillä on kuvio erilainen ja sun kaivatulla asia eri tavalla. Mulla se valitettavasti on tämä ja siitä on tullut tosi paha mieli. Kaipausta se ei valitettavasti sammuta. Sivusta.

Vierailija
11616/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani.  Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata.  Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani.  Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.

Ei se oo mitään itsensä huvittamista vaan sitä, että on avoin uusille ihmisille ilman, että kukaan on erityinen. Etsii sitä erityistä.

Vierailija
11617/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

110120

❄️🏐

Vierailija
11618/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitten tietenkin varmaan kiitettävää pukkaa?

Vierailija
11619/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitten tietenkin varmaan kiitettävää pukkaa?

Mistä?

Vierailija
11620/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hämmentävän kaksinaamaisia. Oon tiennyt että pahoja, mutta kaksinaamaisuus hämmentää. Kaipaan rehellistä, aitoa ihmistä elämääni. Voisinko saada sut?

Olen huomannut tuon asian jo kauan sitten. Siksi minä olen vain muutaman kanssa tekemisissä vapaalla. Työni on sosiaalista.

Aivan sivusta

Ketju on lukittu.