Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä on outoa, että ihminen, jolla on useita liittoja jo takana

Vierailija
15.12.2025 |

kertoo kuinka tämä uusin rakas on nyt poikkeuksellinen ja nyt vasta tietää mitä rakkaus todella on! Kuitenkin on menty naimisiin ja tehty lapsia näiden epärakkaiden kanssa ja hehkutettu heitäkin liiton aikana. Kiva varmaan jälkeenpäin saada tietää, että entinen puoliso ei ole pitänyt suhdettanne yhtään minään.

Tulipahan mieleen vaan, kun lueskelin Iltalehden artikkelia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin ihan-kivan kanssa ja tein lapsia. Aviomieheni nro 2 on elämäni rakkaus.

Vierailija
2/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin naimisiin ihan-kivan kanssa ja tein lapsia. Aviomieheni nro 2 on elämäni rakkaus.

Hehkutitko kuitenkin somessa ensimmäisen liiton aikana kuinka mies on niin täydellinen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä outoa on myös se et liittoja on jo monta takana.

Kuka uskoo jos viis kertaa vihillä käynyt sopertaa korvaan elämänsä rakkaudesta.

Vierailija
4/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehkutitko kuitenkin somessa ensimmäisen liiton aikana kuinka mies on niin täydellinen?

Ap

En ollut silloin somessa, enkä ole vieläkäön somessa. En ole hehkuttanut asiaa edes kavereilleni. Vain miehelle itselleen olen sanonut. Ja hän on sanonut saman minulle, ennen kuin minä paljastin omat tunteeni.

Vierailija
5/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ollut silloin somessa, enkä ole vieläkäön somessa. En ole hehkuttanut asiaa edes kavereilleni. Vain miehelle itselleen olen sanonut. Ja hän on sanonut saman minulle, ennen kuin minä paljastin omat tunteeni.

Ehkäpä tämä keskustelu ei siinä tapauksessa kosketa juuri sinua.

Ap

Vierailija
6/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miten lapset tumtevat asian kun isä/äiti uudessa liitossa saa ne paremmat lapset ja vasta tajuaa miten rakas on uusi rakkauslapsi.

Mm eräs takavuosien missi, jossain kolmannessa liitossaan ja neljännessä parisuhteessa.

Vierailija
7/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuvat, mutta eivät osaa rakastaa. Voi olla tunnevammainen lapsuuden traumojen perusteella. Eivät kestä arkea. 

Vierailija
8/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuminen suhteeseen puutuu, jos haetaan uutta ja uutta. Itsekästä, jos lapset joutuvat sopeutumaan koko ajan vanhemman uusiin "hoitoihin". 

Vierailija
9/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset elää kaavojen mukaan. Epäuskottavaa toimintaa, mutta kun ihminen ei tajua omia tekojaan ja valintojaan syvällisemmin, on lopputulos jotain tuon tyylistä. Itseensä ja tapoihinsa "perehtynyt" ihminen ei tuollaisia huutelisi.

Vierailija
10/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää. Eniten säälin lapsia.

Vierailija
11/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua turhauttaa se tuplastandardi jota tälläkin palstalla ylläpidetään, jodienkin toimesta säännöllisen epäsäännöllsiesti. Tuo tuplastandardi on kärjistäenm seuraava: Mista, jolla otaksutaan olleen useita suhteita ja seksikumppaneita naisten kanssa ihaillaan ja arvosteaan ja pidetään kadehdittuna alfa uroksena. Kun taas nainen jolla otaksutaan olevan vastaava historia miesten kanssa monesti syvästi halveksittu, saaden osakseen huorittelua. 

Mysö vastentahtosiesti ilman seksiä kumppanin kanssa eli tutummin inceliys vaikttaisi olevan varovaosesti arvioiden 97,5 % meisten ongelma, joka purkautuu käsittämättämänä ulinanan tai naisvihamielisyytenä ha joiden elämä on syvästi halveksittua. kun taas naista vastaavassa tilanteessa kutustaan nirsoksi, omissa harhoissaan eläväksi prinsessaksi, joka saisi "heti" jos vain laskisi rimaa...tai jolle huomautetaan, että voi kuule et ole paljoa menettänyt.  

Vierailija
12/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up