Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, eikä sinua ole. Aina yksin.
🤗Lohtua! Et ole yksin🤗
Vierailija kirjoitti:
M❤️M, J, J, J, T, R, A ja M.
+N & J & A & M
Vierailija kirjoitti:
Heisulivei.
Eläköön! Superpähkinät ja punerva villanen aluskerrasto.💪🥜 Pelasta mualima.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.
Kommunikoimalla irl.
-mies
Mä en halua tavata miestä joka on tapaillut useampaa mun kaveria. Se oli se oikea syy.
Gallup: Laita kaivattusi ja omasta nimestäsi, joka toinen kirjain.
Hauskin treffimuistosi-gallup!
You shoot me down
But I won't fall
I am titanium
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua tavata miestä joka on tapaillut useampaa mun kaveria. Se oli se oikea syy.
Ymmärrän. En minäkään haluaisi. Riittäisi yksiki. Nähdä voi. Jos muuta on tapahtunut niin ei kiitos.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.
Tietää mitä haluaa ja mitä ei. Sosiaalinen introvertti luonne iso plussa. Kiinnostuu harvasta naisesta romanttisessa mielessä. Ja se kemia. Silmät 🤩
NainenMitä tarkoittaa sosiaalinen introvertti?
Osaa olla ihmisten kanssa. Ja keskustella. Viihtyy myös omissa oloissaan. Ja saa energiaa yksinolemisesta.
🙋🏻♀️🙆🏻♀️ Tunnustan olevani. Nyt nautin juuri yksinolosta töistä tulleena.
Vierailija kirjoitti:
Hauskin treffimuistosi-gallup!
Ekat treffit saunassa. Kotonani. Suutelimme kyllä, mutta pidemmälle emme edenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunikoimalla irl.
-mies
Onko maanantaina aikaa?
N, sivusta
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hyvää tasa-arvon päivää kaipaajille :) Tämähän on sikäli merkityksellinen päivä että palstatotuuden mukaan miehen pitää olla aina aloitteellinen niin tänään voi naisetkin olla :D
Tarjoa piirakkaa kymmenelle ensimmäiselle :) Lukuun ei sisälly mystiikkaa vaan mustikkaa. Rupes pullaa tekemään mieli ja hokasin että pakkasessa on mustikkaa, niinpä teen piirakkavuoallisen mustikkapiirakkaa :)
Kiitos samoin!
Joko on valmista? Porukka lähtökuopissaan kuovittelee...Öööö... ...taitaa olla nopeuskilpailu tämä. Oli 28 sentin vuoka käytössä ja ku vähä jäähty niin söin puolet siitä. Taidan iltapalaksi vielä syödä tuon toisen puolikkaan :)
Googlesta kattelin tuon ja tein sen mukaan. On tai enneminkin oli ihan hyvää:)
Valitse mikä tahansa resepti/ruoka, jossa mainitaan mummo ja onnistuminen on taattu (paitsi muusissa).
Vierailija kirjoitti:
_a_m_ _e_e_a
Vierailija kirjoitti:
En voi laittaa, tämä on ensimmäinen päivä kun ei ole ketään jota kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunikoimalla irl.
-mies
Vinkkinä sivusta. Ole saatavilla. Ja itse myös avoin. Sillon nainen voi myös lähestyä.
Lämmittely alkaa jo aamulla ja työpäivän aikana pienillä kosketuksilla, viesteillä ja vihjeillä. Työpäivän jälkeen kotona kosketuksilla ja kiusoittelulla. Myöhemmin kun siirrymme sänkyyn etenemme pikku hiljaa. Ehkä voin kellahtaa sängylle ja hierot minua hetken siirtyen suudelmiin ja eroottisempiin kosketuksiin. Hyväilemme toisiamme ja asiat etenee omaa tahtiaan. Kumpikin nauttii hetkistä, eikä minnekään ole kiire ja kumpikin tahtoo antaa kaikkensa toiselle. Lopulta raukeina makaamme toistemme sylissä suukotellen ja silitellen.