Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
881/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä, uimaranta ja minä. Kelpaako sulle?

Kelpaa, luulin jo ettet koskaan kysyisi. Kerro vain koska ja mikä ranta? Tuo lähirantako?

Vierailija
882/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.

Periaatteessa ei mitenkään. Olemalla oma itsensä. Ei ole merkitystä alkaa liehitellä kukkapuskilla tai muilla, jos ei muuten nappaa. 

Vierailija
884/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan edesmenneitä ihmisiä ja eläimiä elämässäni. Eritoten rakasta koiraani. Nämä sanat osoita sinulle hyvä ystäväni: Kiitos, että sain viettää ja kasvaa yhdessä sinun kanssasi ❤️ muistan sinut aina ja ikävöin kovasti vieläkin ❤️

Vierailija
885/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulemalla juttusille.

-mies-

Vierailija
886/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoista lapsettomuutta ja kunnollisia käytöstapoja arvostan korkealle. Olen nainen.

Vierailija
887/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaamalla, fyysisellä ja henkisellä kontaktilla. Nainen

Vierailija
888/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä vaikutus, sehän ei vielä tarkoita romantillista kiinnostusta.

Vierailija
889/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että ensiautoni vuonna 1993 oli Sierra Cosworth. Et tietty, kun luulet ettei naiset ymmärrä autoista mitään. Autot on edelleen suurin rakkauteni, niihin voi sentään luottaa.

Vierailija
890/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää paljon jostakin minua kiinnostavasta asiasta ja osaa keskustella siitä. Olen nainen.

Vierailija
891/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä käytöksellä. Olemalla rehellinen, avoin, avulias ja empaattinen. Antaa minun tehdä sen minkä olen päättänyt tehdä itse 😊.

Kukat ym jutut voi unohtaa minun kanssani ihan kokonaan.

-Nainen

Vierailija
892/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdä vaikutus, sehän ei vielä tarkoita romantillista kiinnostusta.

Ei. Se joko klikkaa tai sitten ei. Siihen ei voi vaikuttaa.

Vierailija
893/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoalla voi kyllä tehdä vaikutuksen naiseen, varsinkin jos valitsee hetken oikein.

Tuttavani oli juuri tavannut miehensä ja juttu oli ihan aluillaan, kun mies yllätti tuttavani itse tekemällään kalakeitolla.

Oli pyytänyt tuttavan siskolta avaimet tuon tuttavan kämppään ja mennyt sinne tekemään kalakeittoa, ja kun nainen tuli pitkän päivän jälkeen päiväkoti-ikäisten lasten kanssa väsyneenä kotiin, vastassa oli tuo uusi miestuttavuus lämpimän kalakeiton kanssa.

Voitte varmaan arvata, että se oli menoa se!

❤️

Vierailija
894/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas isäni, olen pahoillani, etten ehtinyt auttamaan sinua.

Vierailija
895/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten vetää väreitä toi Akun "ota vastaan" ääni. 😵😵😵😵😵😵 Otan 🌳, otan 🌳

Alan kohta kaivata sitä.

Vierailija
896/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa olla hiljaa. Lojaalius. Luotettavuus.

-nainen

Vierailija
897/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen taas. Valehtelin.

Vielä jonain päivänä saan halin.

Jos en ehdi kuolla ennen sitä

Ystäväni pimeys, tule ja vue

Vierailija
898/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vastaa, että aidosti / ujon ihastuneesti hymyilevä mies tekee vaikutuksen. Tiedättekö, ei mikään 'hymyilee kuin vähämielinen jakoavain' tai flirttaileva hymy (sen aika tulee myöhemmin). Semmoinen ilahtunut hymy mieheltä, että 'olet siinä / katsot mua / juttelet mulle', siis hymy joka ehkä karkaa mieheltä vahingossa tai ainakin näyttää tunnetta enemmän kuin oli tarkoituskaan. Kanssasisaret ymmärtää! Ja miehet - ei, ette voi harjoitella tuota, mutta olette kertakaikkisen sydämet sulattavia, kun noin välillä vahingossa teille käy 🥰

Vierailija
899/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää mitä haluaa ja mitä ei. Sosiaalinen introvertti luonne iso plussa. Kiinnostuu harvasta naisesta romanttisessa mielessä. Ja se kemia. Silmät 🤩

Nainen

Vierailija
900/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että ensiautoni vuonna 1993 oli Sierra Cosworth. Et tietty, kun luulet ettei naiset ymmärrä autoista mitään. Autot on edelleen suurin rakkauteni, niihin voi sentään luottaa.

Täällä toinen autointoilija, joka toisinaan myös preferoisi autot miesten edelle. Ei huono ensiauto 🤩

Ketju on lukittu.