Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.
Osaa olla hiljaa. Lojaalius. Luotettavuus.
-nainen
Tää oli kiva. Olen kans niitä ihmisiä, joille hiljaisuus ei ole ollenkaan kiusallista vaan vain luontevaa silloin kun mitään varsinaista asiaa ei ole. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Laita kaivattusi ja omasta nimestäsi, joka toinen kirjain.
_a_m_ _e_e_a
En ymmärtänytmiten tuo tehdään? Jos toisen nimessä on 3-4 kirjainta ja toisen 5-7…jatketaanko silloin ensimmäistä jo toisella nimellä? 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua tavata miestä joka on tapaillut useampaa mun kaveria. Se oli se oikea syy.
Ymmärrän. En minäkään haluaisi. Riittäisi yksiki. Nähdä voi. Jos muuta on tapahtunut niin ei kiitos.
Sivusta
Vastenmielistä suorastaan. Ap
Hyvää yötä työpaikka ihastukselleni 😘. Ihailen vain kaukaa ja salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teelle 🍵🍵
Juotaisiinko teet kesällä Aurajoen rannalla?
Ylempänä.
Mitä, missä? Miksei Aurajoki kelpaa?
Jyväskylä parempi.
Molemmat on seitsemän kukkulan kaupunkeja. Ihan vaan knoppitietoa jakelen.
Lol, mulla vain kas ja kas uimarantaa lähellä. Sekä Turun maauimala jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tyyliin Sanna kaipaa Maijaa, niin Msaainjnaa? Siitähän saa ne nimet kuka vaan heti, mitä järkeä kikkailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua tavata miestä joka on tapaillut useampaa mun kaveria. Se oli se oikea syy.
Ymmärrän. En minäkään haluaisi. Riittäisi yksiki. Nähdä voi. Jos muuta on tapahtunut niin ei kiitos.
SivustaVastenmielistä suorastaan. Ap
Minulla on moraalisia sääntöjä, joita noudatan. Ei ystävien tai kavereiden exiä. Ei exien ystäviä, kavereita tai työkavereita jne.
Vierailija kirjoitti:
M_L_A_A_J_
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tyyliin Sanna kaipaa Maijaa, niin Msaainjnaa? Siitähän saa ne nimet kuka vaan heti, mitä järkeä kikkailla?
Ei vaan silloin se olisi esim. S_n_a_a_i_a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan silloin se olisi esim. S_n_a_a_i_a
No Maija tulis ensin, kun kaivattu piti laittaa ensin. Mut ok, nimet siis putkeen peräkkäin ja joka toinen kirjain tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Millä tavalla sinuun voi tehdä vaikutuksen? Laita oletko nainen vai mies.
Hän teki jo sen omalla, uniikilla tavallaan.
Jotenkin erityisen ankeaksi ja negatiiviseksi mennyt tämä ympäristö, tuntuu että olisi jotenkin katkeraa energiaa paljon täällä?
Alkaa olla epämiellyttävä, ”möykky rinnassa”-olo kun täällä pyörii, joten pakko varmaan häipyä.
Vaihteleva seksi on parasta, ei mitään yhtä tiettyä kaavaa. Heittäytymistä ja tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on moraalisia sääntöjä, joita noudatan. Ei ystävien tai kavereiden exiä. Ei exien ystäviä, kavereita tai työkavereita jne.
Eikä sukulaisten, lähinaapureiden, lasten kavereiden…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla taas ei ole tuollaisia kiveen kirjoitettuja sääntöjä. Moralisointi ei muutenkaan oikein nappaa.
No niin viimeisiä kaipausketju-juttuja.
Näin viime yönä unta hänestä, tosin siinä unessa oli paljon muutakin ja en saanut selvää liittyikö hän elämääni siinä yhtikäs mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
a n & a i a
Vierailija kirjoitti:
Tein sen taas. Valehtelin.
Vielä jonain päivänä saan halin.
Jos en ehdi kuolla ennen sitä
Ystäväni pimeys, tule ja vue
Miksi valehtelit, mistä asiasta?
-sivusta
Älä sano:D
Silloin kun suolaisia piirakoita teen niin korvaan aina osan jauhoista mummonmuusi-jauheella koska maku ja rakenne paranee siten :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-