Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
7981/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.

Onko sellainen ihminen edes jonkun kaivattu?

Oma kaivattuni on loukannut mua, mutten tiedä tekikö tahallaan vai ajattelemattomuuttaan. Jos saisin tietää, että eka vaihtoehto on oikein, niin olis ehkä helpompi karistaa hänet ajatuksista.

Vierailija
7982/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen arkku naulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.

No itselläni oli vaikeuksia lopettaa kaipaus, vaikka hän käyttäytyikin loukkaavasti ja aiheutti traumat.

Selittelin nuo asiat itselleni sillä tavalla, että kaipaus pystyi jatkumaan, vaikka olin todella loukattu.

Tosin sellainen kaipaus on tietysti aika ristiriitaista, ja sisältää myös vihaaa ja surua paljon.

Lopulta eniten niitä.

Vierailija
7984/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On loukannut (mies). Tässä nyt paha paikka.

Miten hän on sua loukannut?

En voi sitä täällä avata, vaikka helpottaisikin oloa.

Miksi kaipaat häntä silti?

Niin tuore tapahtuma

Vierailija
7985/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattuni on loukannut mua, mutten tiedä tekikö tahallaan vai ajattelemattomuuttaan. Jos saisin tietää, että eka vaihtoehto on oikein, niin olis ehkä helpompi karistaa hänet ajatuksista.

Saitko pakit?

Vierailija
7986/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako 46- vuotiasta naista kutsua viisikymppiseksi?

Onko se loukkaavaa?

Saat sanoa miksi vaan, kunhan et sano söpöksi. Tämä opittiin tänä aamuna

7987/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö

=

puhekieltä sievä, soma, suloinen, viehättävä, söötti.

SYNONYYMISANAKIRJA

söpö

=

suloinen.

(https://www.suomisanakirja.fi/söpö)

Piste :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7988/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen loukannut omaa kaivattuani ainakin kerran, ehkä myös yhden aiemmankin kerran. Puhuin huolimattomasti ja näin, että hän otti yhden kommentin eri tavalla kuin sen oikeasti tarkoitin. Yritin korjata sanottua, mutta tilanne oli sellainen, etten voinut puhua vapaasti, joten varmasti siitä lievä väärinkäsitys jäi.

Tästä on jo aikaa ja tuskin asiaa vatvoo sen kummemmin. Enkä siis tietenkään edes ole hänen kaivattunsa (jos hänellä sellaista edes on), kunhan nyt annoin esimerkin mahdollisesta tilanteesta.

Vierailija
7989/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se loukkaavaa?

Tietysti saa koska on viisikymppinen = henkilö joka käy viittäkymmentä.

Vierailija
7990/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se loukkaavaa?

Mä olen 43v nainen ja kutsun itseäni viisikymppiseksi. Muut kutsuu mua kolmekymppiseksi. Kaivattuni saisi kutsua mua ihan miksi haluaa.

Vierailija
7991/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko pakit?[/quote]

Mistä tämä sanonta tulee? Vaikka pakkeja saadessa ei ehkä oikeesti naurattaisi, niin aina kun kuulen tämän, alkaa hymyilyttää. Että mitäkä?

Pakista tulee mieleen työkalupakki tai peruutusvaihde? Jälkimmäinen sopisi paremmin, toinen peruuttelee pois paikalta? Onko tietäjiä, en jaksa nyt kvg:sta 😁

Vierailija
7992/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se loukkaavaa?

Mä olen 43v nainen ja kutsun itseäni viisikymppiseksi. Muut kutsuu mua kolmekymppiseksi. Kaivattuni saisi kutsua mua ihan miksi haluaa.

Kaikki te olette väärässä. Olet nelikymppinen.

Vierailija
7993/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kauniita, eivät söpöjä! Eläimet ja esineet ovat söpöjä, eivät ihmiset! Muistakaahan tämä miehet, kun naisille viestejä kirjoitatte.

Mun mielestä söpö nainen ja kaunis nainen on kyllä kaksi eri asiaa.

Söpö nainen on yleensä luonteeltaan ihanampi kuin mitä kaunis nainen on?

En ajatellut asiaa muuta, kuin ulkonäön kannalta. Söpö nainen on sellainen pienikokoinen, söpöt piirteet omaava nainen, kun kaunis nainen voi olla sitten pidempikin, ja hänen kasvonpiirteensä eivät ole kuvattavissa sanalla söpö. Luonne on sitten asia erikseen, mutta katkera ja ilkeä luonne tekee niin söpöttärestä kuin kaunottarestakin epäkiinnostavan omissa silmissäni.

Konnossööri. Eikö teitä miehiä koskaan kyllästytä kuvitella, että kiviäkin kiinnostaa teidän mielipiteet naisten ulkonäöistä?

Oletko varma, että olen mies? Sitä paitsi parisuhdeasioissa nämä ulkonäköasiat on aika suuressa roolissa, ainakin sen ensikiinnostuksen herättäjänä. Jos mulle nainen sanoisi, ettei häntä kiinnosta mun mielipiteet, niin vaikeaa olisi hänen kanssaan ruveta suhteeseen, oli millainen kaunotar tahansa.

Muhun oli epätoivoisesti rakastunut mies, jolla oli tapana arvostella muiden naisten ulkonäköä minulle kuvitellen ehkä, että se nostaisi itsetuntoani (tai sitten oli vain kokovartalomulkku). Arvaa otinko?

Vierailija
7994/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja taas. Sulla varmaan kiirettä piisaa, joten seuraavan viestin laitan kybältä😽

Vierailija
7995/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se loukkaavaa?

Minua saa 😊. Olen nuorekas 50v lähestyvä tyylilyyli 😍.

Vierailija
7996/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on sanottu söpöksi ja kauniiksi, kumpaakin ihan yhtä usein, miehet sekä naiset. Ja nykyäänkin, enkä ole enää nuori. En ole loukkaantunut kummastakaan kommentoinnista.

Itse puolestani olen sen verran kaunis, että ulkonäköäni eivät kehu sen kummemmin naiset kuin miehetkään. Päinvastoin, ulkonäköni kommentoimista vältellään kaikin keinoin. Miehet hakevat jatkuvasti seuraani ja katsettani, mutta uskaltavat ehkä sanoa yhden sanan. Naiset puolestaan kyräilevät varsinkin, jos heidän aviomiehensä ovat paikan päällä.

Vierailija
7997/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kauniita, eivät söpöjä! Eläimet ja esineet ovat söpöjä, eivät ihmiset! Muistakaahan tämä miehet, kun naisille viestejä kirjoitatte.

Mun mielestä söpö nainen ja kaunis nainen on kyllä kaksi eri asiaa.

Söpö nainen on yleensä luonteeltaan ihanampi kuin mitä kaunis nainen on?

En ajatellut asiaa muuta, kuin ulkonäön kannalta. Söpö nainen on sellainen pienikokoinen, söpöt piirteet omaava nainen, kun kaunis nainen voi olla sitten pidempikin, ja hänen kasvonpiirteensä eivät ole kuvattavissa sanalla söpö. Luonne on sitten asia erikseen, mutta katkera ja ilkeä luonne tekee niin söpöttärestä kuin kaunottarestakin epäkiinnostavan omissa silmissäni.

Konnossööri. Eikö teitä miehiä koskaan kyllästytä kuvitella, että kiviäkin kiinnostaa teidän mielipiteet naisten ulkonäöistä?

Oletko varma, että olen mies? Sitä paitsi parisuhdeasioissa nämä ulkonäköasiat on aika suuressa roolissa, ainakin sen ensikiinnostuksen herättäjänä. Jos mulle nainen sanoisi, ettei häntä kiinnosta mun mielipiteet, niin vaikeaa olisi hänen kanssaan ruveta suhteeseen, oli millainen kaunotar tahansa.

Muhun oli epätoivoisesti rakastunut mies, jolla oli tapana arvostella muiden naisten ulkonäköä minulle kuvitellen ehkä, että se nostaisi itsetuntoani (tai sitten oli vain kokovartalomulkku). Arvaa otinko?

Ei tietenkään. Minulle tuli joskus baarissa juttelemaan mies, joka haukkui jotain minun kanssani samoilta seuduilta kotoisin olevaa naista.

Katselin hänen ohi ja lähdin pois, käyttäydyin kuin hän olisi ollut ilmaa eli ignoorasin täysin.

Toinen totally turn off on se, jos mies sanoo ”kerrankin voi naisen kanssa keskustella kunnolla” tms.

Joskus reissussa törmäsin pariin suomalaisjäbään ja keskustelin niiden kanssa useamman tunnin, jonka jälkeen tunnelma lässähti pahoin kun nämä ”kehuivat”, että harvoin voi naisen kanssa tällä tavalla oikeasti keskustella ja pitkästä aikaa joku nainen joka on myös älykäs yms.

Urpoja juttuja, ei tee vaikutusta - päinvastoin.

Vierailija
7998/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on sanottu söpöksi ja kauniiksi, kumpaakin ihan yhtä usein, miehet sekä naiset. Ja nykyäänkin, enkä ole enää nuori. En ole loukkaantunut kummastakaan kommentoinnista.

Itse puolestani olen sen verran kaunis, että ulkonäköäni eivät kehu sen kummemmin naiset kuin miehetkään. Päinvastoin, ulkonäköni kommentoimista vältellään kaikin keinoin. Miehet hakevat jatkuvasti seuraani ja katsettani, mutta uskaltavat ehkä sanoa yhden sanan. Naiset puolestaan kyräilevät varsinkin, jos heidän aviomiehensä ovat paikan päällä.

Tuo on juuri se jota erottaa kauniin ja söpön, söpö ei koskaan kehuskelisi itseään noin.

Vierailija
7999/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut täysin saman, tosin eksälläni oli tapana arvostella myös minua kavereidensa ja sukunsa kuullen. Sama tapa jatkuu myös hänen uuden kumppaninsa kanssa. Syystäkin eksä.

Vierailija
8000/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä särkeä kuplasi, mutta tuo ei liity kauneuteen ulkonäkönä, vaan energiaan. Johonkin vibaan, joka sinusta lähtee.

Ketju on lukittu.