Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
En, seison aina sanojeni takana.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Oletko koskaan katunut tänne kirjoittamaasi viestiä?
Vasta sitten, jos jonain päivänä paljastun niiden kirjoittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen aina pysynyt täysin tunnistamattomana, eikä teksteistänikään ole voinut tunnistaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Hyvä tuo ot-keskustelu kauneudesta sinänsä, että tajusin minun käsitykseni kauniista naisesta olevan pitkälti sellainen kuin oma äitini. Ja tarkoitan kauneudella ihmistä kokonaisuutena.
Nyt on hyvä ja onnekas olo, kun tajusi tuon.
Se, että on saanut syntyä tähän maailmaan kauniista naisesta, kasvaa kauniin naisen kohdussa ja syödä kauniin naisen rintaa, on valtava psyykkinen, sosiaalinen ja energeettinen etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaaka täräyttää pajatsostaan sen jättipotin, että ujoja ei kunnioiteta riittävästi eivätkä ujot enää itsekään halua "leimautua" ujoiksi tai hiljaisiksi vaikka se on hyvä ominaisuus muiden ominaisuuksien joukossa. Se on vähän niinkuin kieltäisi itseltään olemassaolon ja eläisi valheessa.
Ujoudessa ei tosiaan ole mitään huonoa, etenkin jos järjestelee elämänsä ujolle sopivaksi eikä esim. hankkiudu työhön, jossa siitä on haittaa.
Itse olen aika rohkea ja ujo lähinnä vain ihastuessani, mutta minua kiinnostaa yleensä enemmän ne porukan hiljaiset kuin äänekkäät.
Ei äänekkyydessäkään mitään huonoa ole - useat kaverini ovat sellaisia, mutta en kiinnostu samalla tavalla äänekkäästä kuin jostain hiljaisemmasta ja vetäytyvämmästä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, varsinkin niitä viestejä jotka olen väsyneenä tai suuttuneena kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vuosien aikana kirjoittanut tänne mitä sylki suuhun tuo, enkä varmastikaan enää voisi samaistua joihinkin neljä-viisi vuotta sitten kirjoitettuihin viesteihin, koska en enää pitkään aikaan ole tuntenut niin, mutta ei siinä mitään kaduttavaa silti ole.
Elämää vain, enkä ikinä lueskele vanhoja viestejä tai ketjuja. Evvvk.
Vain vanhoja päiväkirjamerkintöjä saatan välillä lukea, koska siellä on se aidoin minä ja tuotokseni.
Sellaisia tekstejä kuin olen kaipausvuosien aikana päiväkirjaan kirjoittanut, en ole koskaan kirjoittanut tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys! En tietenkään!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Luulen että joku on tunnistanut.
Ainakin joku väittää näin.
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun avaan totuuden arkkuni niin sieltä lipsahtaa sammakoita joita muut eivät halua nähdä ja jotka sen vuoksi itseään harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, varsinkin niitä viestejä jotka olen väsyneenä tai suuttuneena kirjoittanut.
Minä en niitäkään, koska tämä ympäristö on jo valmiiksi sellainen ettei väsyneenä ja suuttuneena kirjoittamani viestit tätä pahemmaksi tee, ja jos kuvitellaan että hän olisi ne täältä lukenut ja tunnistanut, niin ei silläkään ole merkitystä, sillä hänen valinta oli alunperinkin olla olematta kanssani IRL yhteydessä, eikä sitä mitkään palstaviestit suuntaan tai toiseen muuta.
Minulle on ollut alusta asti selvää, ettei minulla ole mitään menetettävää hänen suhteensa, koska tajusin sen heti, ettei häntä joka tapauksessa kiinnosta seurani, joten aivan sama miten minä olen tai olen olematta, sillä jos ja kun ihminen ei koe vetoa toiseen, niin ei se siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten surullinen tunne tuli viikosta, yksin ajatusten kanssa kyseenalaistan kaiken mitä olemme rakentaneet. Josko lopulta olen vain räsynukke jota himoitaan, halutaan ja lopulta nurkkaan nakataan. Rikkoutuminen on lopulta väistämätöntä jos hiljenet kirjoitusten kautta ja sanasi kaikki ovat olleet huumoria. Yhdeksi ajattelin joskus toisiimme kietoutuvan, mutta sinulla on mahdollisuus teoilla rakentta, mutta älä roikota.
Oliko tärkeälle?
Ei ollut. En tunne itseäni himoituksi. Mietin onko minulle.
Se tärkeälle
En ole itse katunut kirjoittamaani mutta olen poistattanut täältä viestejä joista on henkilö tunnistettu. Se tuntui pahalta pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Luulen että joku on tunnistanut.
Ainakin joku väittää näin.
Mä olen välillä ollut varma, että joku on irl huomannut mun kiinnostukseni erääseen henkilöön, ja trollaillut minuna täällä. Varmaan omaa harhaa, mutta liian paljon on ollut osuvia yksityiskohtia. Hävettää ajatella, että kaivattuni olisi voinut nähdä nuo viestit. Luotan kuitenkin siihen, ettei hän käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi
On, mutta aika vähän. Kaikki heistä ovat parisuhteissa ym ja niin kiireisiä, että tunnen yksinäisyyttä.
Tähän kun lisää sen tosiasian, että kaivattuni ei edes kommunikoi enään kanssani ja muutenkin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa minulle, niin onko ihme jos on surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi
On, mutta aika vähän. Kaikki heistä ovat parisuhteissa ym ja niin kiireisiä, että tunnen yksinäisyyttä.
Tähän kun lisää sen tosiasian, että kaivattuni ei edes kommunikoi enään kanssani ja muutenkin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa minulle, niin onko ihme jos on surullinen.
Vähän sama, että on kavereita, mutta ei tarpeeksi.
Pitäisi saada lisää, mutta niitä on hankala hankkia näin aikuisiällä Suomessa.
En tosin ole mitenkään surullinen, mutta usein tylsistynyt ja sosiaalisesti puutteessa, kun on niin vähän hengailuseuraa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä siinä hengessä, että sellainen reagointikirjoittelu pahassa olossa hävettää.