Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mun kaivatussa on jotain söpöä vaikka onkin yli 180 pitkä. Kai se olen vain minä, joka näen sen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.
On loukannut (mies). Tässä nyt paha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Päivän jankkausaihe 😁😆
Tosi omituinen aihe. Molemmat adjektiivit positiivisia. Minua on sanottu vain erikoiseksi tai persoonalliseksi ja joskus nuorempana kauan sitten myös söpöksi ja pehmoiseksi.
Ilahtunut aina. Miksi kauniista sanoista pitäisi kaivaa olemattomia negatiivisia sivumerkityksiä?
,🖌️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.
Useinkin, mutta ei koskaan tietoisesti. Hän vain toimii ja puhuu ajattelemattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän jankkausaihe 😁😆
Tosi omituinen aihe. Molemmat adjektiivit positiivisia. Minua on sanottu vain erikoiseksi tai persoonalliseksi ja joskus nuorempana kauan sitten myös söpöksi ja pehmoiseksi.
Ilahtunut aina. Miksi kauniista sanoista pitäisi kaivaa olemattomia negatiivisia sivumerkityksiä?
,🖌️
Joku 46-vuotias nyt vaan halusi jankuttaa tyhjästä. Ehkei sillä ollut lauantaiaamuna parempaakaan tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullamössösukupolvi puhuu muutenkin ihan eri lailla kuin milleniaalit. Vanhukset taas puhuu omalla laillaan ja nuoret omallaan. Eri ikäiset ei ymmärrä toisiaan eikä tarviikaan.
Itse asiassa, ei. Tämän hetken nelikymppiset on kulttuurisesti lähempänä nuorempaa sukupolvea kuin edellistä, sukupolvenväli ei ole koskaan ollut näin kapea ja nimenoman näinpäin. Sukupolvet sekoittuvat nyt, minkä vuoksi on pohdittu sukupolvikokemuksenkin relevanttisuutta käsitteenä (koska käytännössä kahdella sukupolvella on nyt sama kokemus + luokkaerot vaikuttaa enemmän kuin ikä).
T. Yksi palstan sosiologeista
Tällaisista asiantuntijuutta huokuvasta kommenteista onkin jotakin hyötyä. Toisin kuin mutu-argumenteista ja väittelystä, jota ketju on täynnä. Ennen kävin ketjussa kaipaamassa mahdotonta rakkautta, mutta nyt täällä ei vain enää viihdy. Johtuu juuri tästä tyhjänpäiväisestä väittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullamössösukupolvi puhuu muutenkin ihan eri lailla kuin milleniaalit. Vanhukset taas puhuu omalla laillaan ja nuoret omallaan. Eri ikäiset ei ymmärrä toisiaan eikä tarviikaan.
Itse asiassa, ei. Tämän hetken nelikymppiset on kulttuurisesti lähempänä nuorempaa sukupolvea kuin edellistä, sukupolvenväli ei ole koskaan ollut näin kapea ja nimenoman näinpäin. Sukupolvet sekoittuvat nyt, minkä vuoksi on pohdittu sukupolvikokemuksenkin relevanttisuutta käsitteenä (koska käytännössä kahdella sukupolvella on nyt sama kokemus + luokkaerot vaikuttaa enemmän kuin ikä).
T. Yksi palstan sosiologeista
Tällaisista asiantuntijuutta huokuvasta kommenteista onkin jotakin hyötyä. Toisin kuin mutu-argumenteista ja väittelystä, jota ketju on täynnä. Ennen kävin ketjussa kaipaamassa mahdotonta rakkautta, mutta nyt täällä ei vain enää viihdy. Johtuu juuri tästä tyhjänpäiväisestä väittelystä.
Toissa ketju pysyi siistinä kun jengi jaksoi poistattaa ohista. Tämä ja edellinen ihan villi länsi, tyhjänpäiväistä tappelua ja ihme juttuja muutenkin..
eri sivusta samalla fiiliksellä
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Vaikeinta on ehkä ollut sellaiset tilanteet, joissa olen kovasti kerännyt rohkeutta sanoakseni tai ehdottaakseni jonkun asian, johon hän on sitten suhtautunut yliolkaisesti tai se kun hän kesken keskustelun, jossa täysin vereslihalla itkien kerroin asiaa, josta en ollut juuri puhunut kenellekään, lähti pois.
Kaunis on adjektiivi. Söpö on subjektiivi. Merkitys samansuuntainen.
Mikäs tämä suohirviö on? - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on sua loukannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että työkaverisi vihaavat minua? Tai vähintään pitävät pilkkanaan ja nauravat selän takana hyväuskoisuudelleni. Varmaan sinäkin ajattelet samalla tavalla.
No en todellakaan ajattele. Miten ajattelet että vihaavat sinua? Ei sinua kukaan voi vihata
On vain sellainen tunne. He käyttävät kiltteyttäni hyväkseen ja kohtelevat huonompiarvoisena.
Lokero suljettu kirjoitti:
Kaunis on adjektiivi. Söpö on subjektiivi. Merkitys samansuuntainen.
Ja sinä se et osaa lopettaa? Kenen kanssa väittelet kun kukaan ei sun takia enää käy täällä?
P.s. Mikä kumma edes on subjektiivi?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä suohirviö on? - sivusta
Joo, sori, unohdin sanoa tulevani sivusta. Suohirviö olen ulkomuodoltani, moikkaillaan kun tavataan, tunnistat mut varmasti suohirviömäisestä ulkomuodostani.
Entäs 46- vuotiaat miehet, onko heillä myös nuo samat ominaisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on sua loukannut?
En voi sitä täällä avata, vaikka helpottaisikin oloa.
Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi
Vastaa siihen kysymykseen! :D