Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
7961/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei ole Elinan kaipaajia

Kyllä niitä kohta on, trollit tarttuu täällä kaikkiin nimiin.

Eivät tartu

Vierailija
7962/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että työkaverisi vihaavat minua? Tai vähintään pitävät pilkkanaan ja nauravat selän takana hyväuskoisuudelleni. Varmaan sinäkin ajattelet samalla tavalla.

No en todellakaan ajattele. Miten ajattelet että vihaavat sinua? Ei sinua kukaan voi vihata

On vain sellainen tunne. He käyttävät kiltteyttäni hyväkseen ja kohtelevat huonompiarvoisena.

Toivottavasti luulet vain. Olet ihana ja kultainen ja kaikinpuolin miellyttävä ihminen. Miten kukaan voisi vihata sinua? Sun lähellä tulee aina hyvä fiilis. Voibettä kun voisin halata sua tiukasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kauniita, eivät söpöjä! Eläimet ja esineet ovat söpöjä, eivät ihmiset! Muistakaahan tämä miehet, kun naisille viestejä kirjoitatte.

Mun mielestä söpö nainen ja kaunis nainen on kyllä kaksi eri asiaa.

Eivät ole, sama nainen voi helposti olla molempia.

Tilanteesta riippuen.

Aamulla herätessä söpö, juhlissa kaunis jne.

Vierailija
7964/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että työkaverisi vihaavat minua? Tai vähintään pitävät pilkkanaan ja nauravat selän takana hyväuskoisuudelleni. Varmaan sinäkin ajattelet samalla tavalla.

No en todellakaan ajattele. Miten ajattelet että vihaavat sinua? Ei sinua kukaan voi vihata

On vain sellainen tunne. He käyttävät kiltteyttäni hyväkseen ja kohtelevat huonompiarvoisena.

Toivottavasti luulet vain. Olet ihana ja kultainen ja kaikinpuolin miellyttävä ihminen. Miten kukaan voisi vihata sinua? Sun lähellä tulee aina hyvä fiilis. Voibettä kun voisin halata sua tiukasti.

Voi että

Vierailija
7965/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan solvattu 46- vuotiaita naisia niin mikä ikä otetaan seuraavaksi kohteeksi?

Vierailija
7966/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi

Ihan samalla lailla kuin sullakin

Vierailija
7967/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö on minusta suurempi kohteliaisuus. Kuvaa samalla myös luonnetta. Kaunis on vain sellainen pinnallinen kehu ulkokuorelle. Täysin tyhjä kehu siis.

En ajattele noin, tosin huomaan ettei ihanteeni luonnepiirteissä ole sellainen jossa söpöys korostuisi kovinkaan monessa ympäristössä tai tilanteessa.

Kaunis sisältää myös paljon muutakin kuin ulkokuoren, mm. kauniin mielen ja kauniin käytöksen.

Vähän naurettavan kuuloista arvottamista joillain täällä, mutta ehkä kulutatte vain kieli poskessa aikaa ettekä ole niin tosissanne noiden mielipiteidenne kanssa.

Vierailija
7968/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan teillä kenelläkään kavereita irl? Ajatus vain jostakin syystä juolahti mieleeni. T. Psykologi

Jutuista päätellen ihmisillä täällä keskimäärin taitaa olla aika hiljaista kaveri- ja parisuhdemarkkinoilla -sivusta

Vierailija
7969/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorta porukkaa taas linjoilla. Varttuneemmat naiset näkee eri tavalla nämäkin asiat. Turhaa väittelyä sinänsä kun yleensä seurustellaan oman ikäluokan kanssa ja kaikki puhuu samaan tapaan.

Yksi mielensäphoittaja vaan. Ehkä se vääntää vain vääntämisen ilostakin? Kyllähän nyt jokainen järkevä aikuinen tajuaa, että söpö on just hyvä kehu 👍 kauniiksi sanotaan silloin kun ei keksitä mitään muutakaan sanottavaa.

Mutta ap- kommentissa loistaa katkeruus, vaikka vanhempi mies on söpö oikein ihanuus

Vierailija
7970/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutuista päätellen ihmisillä täällä keskimäärin taitaa olla aika hiljaista kaveri- ja parisuhdemarkkinoilla -sivusta

Samassa veneessä me silti kaikki ollaan, oli se mielikuva mikä tahansa ;)

Vierailija
7971/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä on poistettu viestejä?

Vierailija
7972/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele irl kaveri. Jos tarkoitat ihmisiä joita näkee fyysisessä olomuodossa arjessaan niin vastaus on ei.

Vierailija
7973/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpö = pikkusievä

Tämä. Ja joka ainut aikuinen nainen sen tietää.

Mä en ole tajunnut. Aikuisena naisena itseäni pidän. Joo, vivahde-ero näissä sanoissa mutta positiivisia viboja ehdottomasti molemmista. Millainen nainen on sitten pikkusievä? 🤔 kertokaapa viisaammat, itse en äkkiseltään osaisi määritellä kun kauneus / söpöys / pikkusievyys kaikkineen aika subjektiivisia määreitä. Sivistäkää minua.

Vierailija
7974/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpö = pikkusievä

Tämä. Ja joka ainut aikuinen nainen sen tietää.

Mä en ole tajunnut. Aikuisena naisena itseäni pidän. Joo, vivahde-ero näissä sanoissa mutta positiivisia viboja ehdottomasti molemmista. Millainen nainen on sitten pikkusievä? 🤔 kertokaapa viisaammat, itse en äkkiseltään osaisi määritellä kun kauneus / söpöys / pikkusievyys kaikkineen aika subjektiivisia määreitä. Sivistäkää minua.

Ja mitä miehet te tuumaatte, jos nainen sanoo sinua söpöksi? Karmeeta-ok-upeeta -janalla, kiits. Mikä on miehinen vastine pikkusievälle? Hauskannäköinen?

Vierailija
7975/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on kaipausketju muuttunut taas väittelyketjuksi. Mitä hiton väliä sillä on, millä nimellä joku toista kutsuu. 

Samaa mieltä.

Rasittavaa porukkaa, ja ei tosiaan mitään väliä.

Minua on sanottu niin komeaksi, kauniiksi kuin söpöksikin, ja näistä lähinnä sellainen huomio, että tuota ”komeaa” on sanoneet vain jotkut vanhat ihmiset, ja söpöä taas vain Z-sukupolven miehet.

Oman ikäiset miehet ei sano ikinä söpöksi, tosin ei ne sano muutenkaan kyllä mitään.

Vierailija
7976/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.

Onko sellainen ihminen edes jonkun kaivattu?

Vierailija
7977/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti varmaan ex- kaivattua.

Vierailija
7978/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.

Onko sellainen ihminen edes jonkun kaivattu?

Ei ole olemassa ihmistä, joka ei joskus loukkaisi jotakuta. Kaatuuko sun tunteet pariin huolimattomaan sammakkoon, joista pahoitat mielesi?

Oma kaivattu on ainakin loukannut, mutta ei tarkoituksella. Olen päässyt yli ja elänyt eteenpäin, sattuuhan noita. Itsellekin.

Vierailija
7979/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On loukannut (mies). Tässä nyt paha paikka.

Miten hän on sua loukannut?

En voi sitä täällä avata, vaikka helpottaisikin oloa.

Miksi kaipaat häntä silti?

Vierailija
7980/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa muuten nykyvalossa ikävää kuulua Z -sukupolveen. Tullankohan tuota kirjainta muuttamaan?

Ketju on lukittu.