Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä tuotteita kaipaat, jotka ovat kaupoista poistuneet parin viime vuoden aikana?

Vierailija
12.02.2017 |

Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.

Itse olen huomannut näiden kadonneen:

- itse lohkaistava Kunto-näkkäri
- Grand Dessert -pähkinävanukas
- HK:n filepekoni
- Finaxin kanelimysli
- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)

Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.

Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.

Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!

Kommentit (1507)

Vierailija
1/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta pari viikkoa sitten ostin tuota pähkinävanukasta paikallisesta Prismasta, jos sitä ei vaan saa enää sun lähikaupoista?

Vierailija
2/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyöreä kumina -näkkäri. Se oli parasta. Näkkärihyllyillä on yhä enemmän kummallisia "näkkäreitä", vaaleita ties mitä vehnää, kauraa ja kastanjaa vaikka kuinka montaa laatua, en ymmärrä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta pari viikkoa sitten ostin tuota pähkinävanukasta paikallisesta Prismasta, jos sitä ei vaan saa enää sun lähikaupoista?

Missä päin Suomea? Lähden heti ostoksille! ;-P

Itse asun Tampereella ja täällä päin ei pähkinävanukasta ole missään kaupassa, sen paremmin Prismassa, Stokkalla kuin Cittarissakaan näkynyt enää puoleentoista vuoteen.

t. ap

Vierailija
4/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisellä reseptillä valmistetut Bliw-saippuat (tosin poistuivat jo useampi vuosi sitten). Nämä nykyiset litkut eivät vaahtoa, kuluvat puolta nopeammin ja liukastavat pesuhuoneen lattian.

Vierailija
5/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion profeel-ananasjogurtti.

Valion makeutusaineella makeutetut rasvattomat jogurtit kilon purkissa.

Pirkan levitettävää sulatejuusto, vähärasvainen versio.

Vierailija
6/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin piparisuklaa. Siis pelkkiä piparinmuruja seassa! Ei mitään marsunruokasekoitusta joita nyt kahtena vuonna yritetty tunkea joulumarkkinoille!

Vierailija
7/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin piparisuklaa. Siis pelkkiä piparinmuruja seassa! Ei mitään marsunruokasekoitusta joita nyt kahtena vuonna yritetty tunkea joulumarkkinoille!

Naulan kantaan.

Fazerin tuotekehityksessä on keulinut pidemmän aikaa, ja on tungettu markkinoille muka hienoja suklaita joissa on pistaasimöhnää tai jotain mesimarja-angervokökkäreitä eikä kunnon suklaata juurikaan. Sitä ylihinnoiteltua skeidaa, jossa pakkaus maksaa enemmän kuin sisältö, pitäisi sitten tyytyväisenä ja ylpeänä Fazerin alennustilasta ostaa.

Vierailija
8/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan reilun kaupan banaani-manteli-valkosuklaalevy :( Kävin KUUDESSA eri k-kaupassa etsimässä, kunnes luovutin. peekele

Vierailija
9/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin luomukahvit 250g,

Kenya, Mexico, Columbia 😔

Kahvihyllyllä on käynyt hulvaton mylläkkä ja nämä herkkukahvit ja ihanat viemiset ovat poissa 😞 ... .

Vierailija
10/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Maraboun maitosuklaalevy maultaan jotenkin halvempi kuin joskus parikymmentä vuotta sitten vai aika kullannut muistot?

Vierailija
11/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtihirmu pillimehut. Juu on samaa nestettä nykyisissäkin mutta vauhtihitmua oli hauskempi juoda.

Vierailija
12/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin valikoimissa ei ole enää kivipuuteria, jota olen tottunut käyttämään meikkivoiteen kiinnittämiseen, vaan ainoastaan sellaista "meikkivoiteen ja puuterin yhdistelmää", joka muka leviää kätevästi pikkuisen kostutettuna. Tosiasiassa paakkuuntuu heti, jos nestemäärä on väärä, eikä sovi päivän mittaan kiillon poistoon. Enkä tykkää, että meikkifirma rupeaa keksimään pyörää uudestaan ja opettamaan minulle uusia tapoja meikata.

Harmin paikka, että eläinkokeilla testaamattomia sopivia meikkejä on vähän vaikea löytää.

Vierailija
13/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruit circle, kermajogurttia ja hedelmäsalaattia. Oli hyvää 🤤

Vierailija
14/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mie yllätyin siitä, miten lähellä tämän  vuoden joulusuklaa oli piparisuklaata! se karpalo-joulumauste.. ja oli siinä jotain muutakin. hyvää!

Vierailija
15/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkan reilun kaupan banaani-manteli-valkosuklaalevy :( Kävin KUUDESSA eri k-kaupassa etsimässä, kunnes luovutin. peekele

mitämitä? mikä miulla on mennyt ohi?! vai onko tämä joku stadilainen erikoisuus? :D Mikkelissä en muista ainakaan nähneeni myynnissä moista missään..

Vierailija
16/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten jo kadonneet suklaapiparit. Ohuet, joissa toinen puoli päällystetty tummalla suklaalla. Jouluna tekee mieli, vaan eipä löydy.

Ihme, kun kaikenlaista muuta piparivääntöä on.

Vierailija
17/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan kevytjogurtit, joissa oli kahta makua neljän kappaleen pakkauksessa. Yksi annospakkaus taitettiin irti siitä neljän satsista.

Miksi nämä aina loppuu yhtä äkkiä ilman ennakkovaroitusta? Vai onko kukaan valmistaja koskaan järjestänyt kyselyä verkossa, josta kyselystä olisi ilmoitus ko. tuotteen luona hyllyssä. "Kerro mielipiteesi tuotteestamme." Minäkin jos olisin tiennyt valikoimasta poistamisen tuota jogurttia uhkaavan, olisin käynyt useammin K-kaupassa ja aina ostanut sitä jogurttia.

Vierailija
18/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitämitä? mikä miulla on mennyt ohi?! vai onko tämä joku stadilainen erikoisuus? :D Mikkelissä en muista ainakaan nähneeni myynnissä moista missään..

se oli niin hyvää! sai ainaki turusta ja varmasti kaikkialta muualtakin. Samaa sarjaa on vielä myynnissä joku tylsä tumma suklaa. http://www.suklaayhdistys.com/arviot.php?valmistaja=46&tuote=3409 suklaayhdistyksen sivuilta löytyy kuvan kanssa arvostelut. 

Vierailija
19/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Fazerin sitruunajogurtti -suklaapatukka sellasessa pienessä patukassa. Oli muuten TODELLA hyvää.

Vierailija
20/1507 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Body Shopin valikoimissa ei ole enää kivipuuteria, jota olen tottunut käyttämään meikkivoiteen kiinnittämiseen, vaan ainoastaan sellaista "meikkivoiteen ja puuterin yhdistelmää", joka muka leviää kätevästi pikkuisen kostutettuna. Tosiasiassa paakkuuntuu heti, jos nestemäärä on väärä, eikä sovi päivän mittaan kiillon poistoon. Enkä tykkää, että meikkifirma rupeaa keksimään pyörää uudestaan ja opettamaan minulle uusia tapoja meikata.

Harmin paikka, että eläinkokeilla testaamattomia sopivia meikkejä on vähän vaikea löytää.

No, tuo body shopin meikkipuuteri on ollut valikoimassa jo vuosia eikä ole suunniteltu kivipuuteria korvaamaan.

Minun luottotuotteeni ollut jo pitkään. Ei paakkuunnu kyllä laisinkaan. Aiheuttaisiko mahdollisesti märkänä levitys paakkuuntumisen. Itse käytän aina kuivana ja on kyllä tosi hyvä tuote!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme