Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on sanottu söpöksi ja kauniiksi, kumpaakin ihan yhtä usein, miehet sekä naiset. Ja nykyäänkin, enkä ole enää nuori. En ole loukkaantunut kummastakaan kommentoinnista.
Itse puolestani olen sen verran kaunis, että ulkonäköäni eivät kehu sen kummemmin naiset kuin miehetkään. Päinvastoin, ulkonäköni kommentoimista vältellään kaikin keinoin. Miehet hakevat jatkuvasti seuraani ja katsettani, mutta uskaltavat ehkä sanoa yhden sanan. Naiset puolestaan kyräilevät varsinkin, jos heidän aviomiehensä ovat paikan päällä.
Tuo on juuri se jota erottaa kauniin ja söpön, söpö ei koskaan kehuskelisi itseään noin.
Mikä osa tuosta mielestäsi oli kehua?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut täysin saman, tosin eksälläni oli tapana arvostella myös minua kavereidensa ja sukunsa kuullen. Sama tapa jatkuu myös hänen uuden kumppaninsa kanssa. Syystäkin eksä.
MIehet eivät psykologisten tutkimusten mukaan havaitse muutoksia omassa kehossaan samalla tavalla kuin naiset, joten kaikennäköiset viemärivalaat kokevat oikeudekseen arvostella vaikka missinnäköisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on sanottu söpöksi ja kauniiksi, kumpaakin ihan yhtä usein, miehet sekä naiset. Ja nykyäänkin, enkä ole enää nuori. En ole loukkaantunut kummastakaan kommentoinnista.
Itse puolestani olen sen verran kaunis, että ulkonäköäni eivät kehu sen kummemmin naiset kuin miehetkään. Päinvastoin, ulkonäköni kommentoimista vältellään kaikin keinoin. Miehet hakevat jatkuvasti seuraani ja katsettani, mutta uskaltavat ehkä sanoa yhden sanan. Naiset puolestaan kyräilevät varsinkin, jos heidän aviomiehensä ovat paikan päällä.
Ikävä särkeä kuplasi, mutta tuo ei liity kauneuteen ulkonäkönä, vaan energiaan. Johonkin vibaan, joka sinusta lähtee.
Ikävä särkeä oma kuplasi, mutta oikeasti kauniit tunnistavat ilmiön.
Onpas keväinen horoskooppi minulla:
"Olet lennokkaalla tuulella ja voit innostua panemaan suunnitelmasi uusiksi olemattomalla varoitusajalla. Muilla on suuria vaikeuksia pysyä kyydissäsi."
:)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on semmonen kehu, jota miehet viljelee vähän kaikille seksin toivossa. Jos ei nyt ihan suohirviöltä näytä.
Jep, ja ketjun kommenttien perusteella en ihmettele. Turvallinen valinta, kun naiset näin paljon laittaa sille arvoa ja ottaa vakavasti. Huvittavaa.
Sunkin kannattaisi miehenä laittaa huomiota naisten mielipiteeseen eikä huvittua.
Ei kun tarkoitus on, että nainen arvostaa miehen mielipiteitä kehostaan ja olemuksestaan ja henkilökohtaisista attribuuteista, mutta mies voi naureskella naisten mielipiteille mistä tahansa.
Vielä kerran, naiset: se kommentoija ei ollut mikään mies. Hukkaan menee siis piikit ja spekulointi nyt
Lesboilla on samat läpät kuin miehillä.
Eipä ollu sekään :D
Nykyihmisen kyky hävetä on olematon
(☞ ಠ_ಠ)☞ siitä johtuu pahoinvointi, koska ei osata pysähtyä miettimään ratkaisuja ongelmiin.
(☞ ಠ_ಠ)☞ siitä johtuu että mietteliäät ihmiset jäävät ulkopuolisiksi ja heitä kukaan ei kuuntele sillä kyky kuunnella eli mitätöidä omaa puhettaan on vähentynyt yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä särkeä kuplasi, mutta tuo ei liity kauneuteen ulkonäkönä, vaan energiaan. Johonkin vibaan, joka sinusta lähtee.
Ikävä särkeä oma kuplasi, mutta oikeasti kauniit tunnistavat ilmiön.
En tiedä mitä tarkoitat ”oikeasti kauniilla”, mutta kauniit naiset on usein suosittuja ja niillä on paljon naispuolisia ystäviä, joten en usko kyräilyyn.
Saatat myös ottaa jonkun uuden ihmisen epävarmuuden ja varautuneisuuden kyräilynä, vaikka tietynlainen varautuneisuus on Suomessa normaalia muiden kuin läheisten seurassa.
Myöskään se ei ole Suomessa kovin yleistä, että miehet kehuisivat naisten ulkonäköä tuolla ympäriinsä.
Kuvauksesi kuulostaa siis oikeastaan vaan suomalaiselta kulttuurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on semmonen kehu, jota miehet viljelee vähän kaikille seksin toivossa. Jos ei nyt ihan suohirviöltä näytä.
Jep, ja ketjun kommenttien perusteella en ihmettele. Turvallinen valinta, kun naiset näin paljon laittaa sille arvoa ja ottaa vakavasti. Huvittavaa.
Sunkin kannattaisi miehenä laittaa huomiota naisten mielipiteeseen eikä huvittua.
Ei kun tarkoitus on, että nainen arvostaa miehen mielipiteitä kehostaan ja olemuksestaan ja henkilökohtaisista attribuuteista, mutta mies voi naureskella naisten mielipiteille mistä tahansa.
Vielä kerran, naiset: se kommentoija ei ollut mikään mies. Hukkaan menee siis piikit ja spekulointi nyt
Lesboilla on samat läpät kuin miehillä.
Toi nyt ei sinänsä liity ylläolevaan (tai mihinkään muuhunkaan) mitenkään, mut lesbona sivusta totean, että olet tosi väärässä. Lesbot on yksilöitä siinä missä muutkin ihmiset. Mua feminiinisempää naista on vaikea kuvitella, käytöksessäni ei ole mitään maskuliinista. Olen kuitenkin 100% homo.
Sivusta
Aurinkoista kaipausta kaikille!
🤗☀️💕
Huomaan, että itse olen, Luojan kiitos, taas selkeämmin irti kaikista vanhoista siteistä.
En kaipaa enempää tuttuja kolhuja.
Miten surullinen tunne tuli viikosta, yksin ajatusten kanssa kyseenalaistan kaiken mitä olemme rakentaneet. Josko lopulta olen vain räsynukke jota himoitaan, halutaan ja lopulta nurkkaan nakataan. Rikkoutuminen on lopulta väistämätöntä jos hiljenet kirjoitusten kautta ja sanasi kaikki ovat olleet huumoria. Yhdeksi ajattelin joskus toisiimme kietoutuvan, mutta sinulla on mahdollisuus teoilla rakentta, mutta älä roikota.
Vierailija kirjoitti:
Miten surullinen tunne tuli viikosta, yksin ajatusten kanssa kyseenalaistan kaiken mitä olemme rakentaneet. Josko lopulta olen vain räsynukke jota himoitaan, halutaan ja lopulta nurkkaan nakataan. Rikkoutuminen on lopulta väistämätöntä jos hiljenet kirjoitusten kautta ja sanasi kaikki ovat olleet huumoria. Yhdeksi ajattelin joskus toisiimme kietoutuvan, mutta sinulla on mahdollisuus teoilla rakentta, mutta älä roikota.
Oliko tärkeälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se jota erottaa kauniin ja söpön, söpö ei koskaan kehuskelisi itseään noin.
Ihme käsityksiä ja joko/tai-ajattelua.
Minä liitän kauneuteen mm. puhtauden, lempeyden, jalouden ja tietynlaisen ylväyden.
Kauneus säteilee koko yhteisöön.
En yhdistäisi koko asiaa tällaiseen keskusteluun, tosin tässä kai keskustellaan vain pinnasta ilman muita ulottuvuuksia, vaikka hankala kenestäkään on vain pintaa ilman muita ulottuvuuksia erottaa.
Sivusta
Hopeakettu kirjoitti:
Onpas keväinen horoskooppi minulla:
"Olet lennokkaalla tuulella ja voit innostua panemaan suunnitelmasi uusiksi olemattomalla varoitusajalla. Muilla on suuria vaikeuksia pysyä kyydissäsi."
:)
Todellakin horoskoopit toimii. Nyt oon pizzaa pizzeriassa odottamassa. Koira kämpillä ku ei heti tullut mukaan vaikka kutsuin😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
OINAS
Olet lennokkaalla tuulella ja voit innostua panemaan suunnitelmasi uusiksi olemattomalla varoitusajalla. Muilla on suuria vaikeuksia pysyä kyydissäsi.
HÄRKÄ
Nyt ei kannata olettaa mitään eikä luottaa kuulopuheisiin. Pidä pää kylmänä, selvitä tosiasiat ja muodosta mielipiteesi itsenäisesti niihin perustuen.
KAKSONEN
Vapaudenkaipuusi on suuri, etkä siedä juuri mitään itseesi kohdistuvia rajoituksia. Mitä tiukemmin joku koettaa sinua kahlita, sitä rajummin sinä pyristelet.
RAPU
Ympärilläsi piisaa kuhinaa ja houkutuksia, joiden vastustamiseen tarvitset koko tahdonvoimasi. Tärkeän tavoitteesi saavuttaminen vaatii kuitenkin sitä.
LEIJONA
Elämässäsi on nyt niin paljon meneillään, että kärryillä pysyminen ei ole ihan helppoa. Karsi turhat rönsyt ja päätä, mikä sinulle on tärkeintä.
NEITSYT
Kaipaat elämääsi jotain uutta, mutta muutos jännittää ja voi pelottaakin. Anna tunteiden tulla ja mennä, mutta älä anna niiden estää sinua toimimasta.
VAAKA
Jos tunnet usein, ettet tule kuulluksi tai että ylitsesi kävellään, kiinnitä huomiota tapaasi viestiä. Älä vihjaile äläkä selittele vaan puhu suoraan.
SKORPIONI
Jokin elämänlaatuusi vaikuttava asia nousee esiin ja saattaa kaivata muutosta. Ota aikaa asian pohtimiseen. Löydät paremman ratkaisun kuin uskotkaan.
JOUSIMIES
Sinulla on kirkkaan vision lisäksi myös tavallista enemmän puhtia ja itsekuria ja näin ollen hyvät mahdollisuudet saada vietyä hankkeesi maaliin asti.
KAURIS
Nyt ylös, ulos ja lenkille tai muuten ihmisten ilmoille! Luvassa on antoisia kohtaamisia, joista eräs osoittautuu aivan erityisen merkitykselliseksi.
VESIMIES
Hellitä suosiolla ohjaksista ja aikatauluista ja kulje sen sijaan virran mukana. Saat nauttia leppoisasta menosta ja vielä hauskoista yllätyksistäkin.
KALAT
Tunteesi vellovat laidasta laitaan, ja olosi on kuin vuoristoradassa. Muiden on vaikea ymmärtää, mistä tuulee. Ehkä et itsekään tiedä, mistä kiikastaa.
Oot aina yhtä hyvä mulle, tummalle miehelle 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tuli jostain syystä mieleen tämmönen gallup, että onko kaivattusi loukannut sinua joskus? Yläpeukku on kyllä ja alapeukku ei.
Onko sellainen ihminen edes jonkun kaivattu?
Oma kaivattuni on loukannut mua, mutten tiedä tekikö tahallaan vai ajattelemattomuuttaan. Jos saisin tietää, että eka vaihtoehto on oikein, niin olis ehkä helpompi karistaa hänet ajatuksista.
Saitko pakit?
Ei ollut sellaisesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
OINAS
Olet lennokkaalla tuulella ja voit innostua panemaan suunnitelmasi uusiksi olemattomalla varoitusajalla. Muilla on suuria vaikeuksia pysyä kyydissäsi.
HÄRKÄ
Nyt ei kannata olettaa mitään eikä luottaa kuulopuheisiin. Pidä pää kylmänä, selvitä tosiasiat ja muodosta mielipiteesi itsenäisesti niihin perustuen.
KAKSONEN
Vapaudenkaipuusi on suuri, etkä siedä juuri mitään itseesi kohdistuvia rajoituksia. Mitä tiukemmin joku koettaa sinua kahlita, sitä rajummin sinä pyristelet.
RAPU
Ympärilläsi piisaa kuhinaa ja houkutuksia, joiden vastustamiseen tarvitset koko tahdonvoimasi. Tärkeän tavoitteesi saavuttaminen vaatii kuitenkin sitä.
LEIJONA
Elämässäsi on nyt niin paljon meneillään, että kärryillä pysyminen ei ole ihan helppoa. Karsi turhat rönsyt ja päätä, mikä sinulle on tärkeintä.
NEITSYT
Kaipaat elämääsi jotain uutta, mutta muutos jännittää ja voi pelottaakin. Anna tunteiden tulla ja mennä, mutta älä anna niiden estää sinua toimimasta.
VAAKA
Jos tunnet usein, ettet tule kuulluksi tai että ylitsesi kävellään, kiinnitä huomiota tapaasi viestiä. Älä vihjaile äläkä selittele vaan puhu suoraan.
SKORPIONI
Jokin elämänlaatuusi vaikuttava asia nousee esiin ja saattaa kaivata muutosta. Ota aikaa asian pohtimiseen. Löydät paremman ratkaisun kuin uskotkaan.
JOUSIMIES
Sinulla on kirkkaan vision lisäksi myös tavallista enemmän puhtia ja itsekuria ja näin ollen hyvät mahdollisuudet saada vietyä hankkeesi maaliin asti.
KAURIS
Nyt ylös, ulos ja lenkille tai muuten ihmisten ilmoille! Luvassa on antoisia kohtaamisia, joista eräs osoittautuu aivan erityisen merkitykselliseksi.
VESIMIES
Hellitä suosiolla ohjaksista ja aikatauluista ja kulje sen sijaan virran mukana. Saat nauttia leppoisasta menosta ja vielä hauskoista yllätyksistäkin.
KALAT
Tunteesi vellovat laidasta laitaan, ja olosi on kuin vuoristoradassa. Muiden on vaikea ymmärtää, mistä tuulee. Ehkä et itsekään tiedä, mistä kiikastaa.
Horoskoopit ovat täyttä pskaa, mutta kauriina voin tuohon tänäänkin samaistua juuri 15km juoksulenkiltä tulleena. Lenkillä en ketään kohdannut, mutta päivästä tulossa muuten liiankin sosiaalinen introvertille. Kaivattu on rapu ja pitänee tuo yleispätevä elämänohje paikkansa myös hänen kohdallaan. Terveisiä söpölle❤️ (Yhtä hyvin olisin voinut laittaa myös kauniille, terävälle, älykkäälle, huumorintajuiselle, sensuellille, määrätietoiselle.. pointtina siis, että söpökin on ihan käyttökelpoinen sana)
Miehet jatkuvasti ownaavat itsensä eivätkä edes tajua sitä.