Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.
Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.
Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.mutta kuka haluaa kirsikan poimijan...
sivu
Toinen vastaava. Kyllä maailma on täynnä ihmisiä, joille kelpaa romanssi eivätkä haikaile parisuhteeseen juuri sen ihmisen kanssa.
jotenkin tuntuu,että parisuhteeseen haluava on aina altavastaaja; yksi pettää,toinen haluaa vain hetken kokea huippuja ,kolmas on suhteessa taloudellisten yms. takia..voi tätä rakkauden määrää
Parisuhteet kai yleensä syntyy sen seurauksena, että molemmat sitä haluaa, eli kumpikaan ei ole sen enempää altavastaajana.
Ei se sinulle kuulu mitenkään, kaipaako joku palstarandom parisuhdetta vai ei, ja on ihan ok kaivata ihastumista ja romanssia eikä parisuhdetta.
ei sulle kuulu..mikään mielipide täällä ei kuulu kuin sille yhdelle henkilölle joka sen kirjoittaa eikö niiiiiiin? siis minunkin. ei kuulu sulle haluaako joku parisuhteen jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.
Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.
Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.mutta kuka haluaa kirsikan poimijan...
sivu
Toinen vastaava. Kyllä maailma on täynnä ihmisiä, joille kelpaa romanssi eivätkä haikaile parisuhteeseen juuri sen ihmisen kanssa.
jotenkin tuntuu,että parisuhteeseen haluava on aina altavastaaja; yksi pettää,toinen haluaa vain hetken kokea huippuja ,kolmas on suhteessa taloudellisten yms. takia..voi tätä rakkauden määrää
Parisuhteet kai yleensä syntyy sen seurauksena, että molemmat sitä haluaa, eli kumpikaan ei ole sen enempää altavastaajana.
Ei se sinulle kuulu mitenkään, kaipaako joku palstarandom parisuhdetta vai ei, ja on ihan ok kaivata ihastumista ja romanssia eikä parisuhdetta.ei sulle kuulu..mikään mielipide täällä ei kuulu kuin sille yhdelle henkilölle joka sen kirjoittaa eikö niiiiiiin? siis minunkin. ei kuulu sulle haluaako joku parisuhteen jne jne
Hänen juttuaan kommentoit, joten kyllä se kuuluu hänelle. Tee oma aloitus, niin ei kuulu sun mielipide kellekään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
Ei se sinulle kuulu mitenkään, kaipaako joku palstarandom parisuhdetta vai ei, ja on ihan ok kaivata ihastumista ja romanssia eikä parisuhdetta.ei sulle kuulu..mikään mielipide täällä ei kuulu kuin sille yhdelle henkilölle joka sen kirjoittaa eikö niiiiiiin? siis minunkin. ei kuulu sulle haluaako joku parisuhteen jne jne
Ei ollut kyse mielipiteestä, vaan siitä mitä tunnen ja kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
Hänen juttuaan kommentoit, joten kyllä se kuuluu hänelle. Tee oma aloitus, niin ei kuulu sun mielipide kellekään. Sivusta
ja kenen juttuja sinä kommentoit?
Olen suojattu. Korkeammat voimat suojaavat minua. Nyt vain odotan ja suunnittelen tulevaa.
Taas kerran: Ihmiset haluavat erilaisia asioita elämältä ja ihmissuhteilta. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa tehdä asiat ja elää elämä, eikä erilaisuus ole mitään ”kirsikanpoimintaa”.
Jos itse ikinä lähtisin parisuhteeseen, olisi se melko riisuttu versio perinteisestä. En haluaisi koko ajan kuulla enkä nähdä, koska en vain jaksa sellaista. Kerran viikossa olisi minulle ihan riittävä määrä näkemistä ja kuulla voisi sen toisen kerran. Ikinä ei muutettaisi yhteen, eikä siihen kuvioon myöskään kuuluisi lapsia.
Ja jos suhde noilla spekseillä kävisi sille toiselle, se olisi meidän parisuhteemme sitten. Asia ei kuuluisi muille tippaakaan.
Pelkän romanssin saaminenkin on kyllä vaikeaa, kun täytyy ensinnäkin kohdata joku johon ihastuu ja joka ihastuu myös suhun, ja sen lisäksi vielä haluaa hengailla kanssasi ja jakaa ne huiput eli elää sen romanssin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?
Musta tai tummanharmaa Pia eiku Korche.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
ja kenen juttuja sinä kommentoit?
Niin, juuri näin ärsyttävää se on. Tee oma aloitus, niin sun mielipide ei kuulu kellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun tapaamaan sinua mies. 🧡
Mikä kestää? Odotan jo alasti.
Itse harkitsin itsetyydytyksestä pidättäytymistä silloin kun vielä kuvittelin, että mikä päivä vain voidaan olla oikeassa tilanteessa. Siitä on jo niin kauan aikaa, että olisin varmaan lauennut pyöräillessä tmv. ärsykkeestä jos olisin jäänyt odottelemaan. 😁
Nykynuoret.😏 Ennen varmistettiin, ettei mälli ole liian kevyessä, tosipaikan tullen.
Niin se maailma muuttuu.
mies54v
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️
🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
☮️☮️☮️☮️☀️☀️☀️☀️☀️
♥️🌼♥️♥️♥️♥️♥️♥️,🖌️
🤍☀️
Positiivisuutta, rauhaa ja
rakkautta lankaan.
Kossua puolukkamehulla. Puolukat itsepoimittuja
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n
Niin oli. Sinä et koskaan saapunut paikalle.
Mä taas pystyn antamaan paljonkin asioita anteeksi, koska monesti asioita tehdään omasta kivusta käsin. Eri asia sitten ne jotka eivät välitä toisten tunteista ja jyräävät heikommat alleen ja ottavat silmätikuiksi ne joille ovat kateellisia. Sellaiset jätän omaan arvoonsa, ei kiinnosta olla tekemisissä.
Otan itselleni entisen ystäväni miehen, särjen heidän liittonsa. Olen paljon parempi ja tasokkaampi kuin miehen nykyinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n
Niin oli. Sinä et koskaan saapunut paikalle.
Niinkö se meni? Muistelin hieman toisin.ap
Vierailija kirjoitti:
Otan itselleni entisen ystäväni miehen, särjen heidän liittonsa. Olen paljon parempi ja tasokkaampi kuin miehen nykyinen vaimo.
Hyvyys ja tasokkuus riippuvat näkökulmasta ja omin silmin katsottuna näkökulma saattaa olla hiukan poikkeava oletusarvosta, koska olet jäävi itsesi suhteen.
Jääkö mulle tosiaan kuva sun kädestä, kelkasta ja varpaista muistoksi vain 😅 ei siinä, onhan niitäkin kiva kattella.