Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
7701/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin joskus teoriaa kaksoissieluista huuhaana, mutta jotain outoa tapahtui, kun me kohdattiin ja tutustuttiin. Aloin tutkia aihetta ja kaikki täsmää. Sen vuoksi uskon, että me kohdataan vielä joku päivä. En tee asialle nyt mitään, enkä pakota. Odotan vain. Ja pitäkää vain hulluna, mutta jotain mystistä tässä on. 😇

Mistä tiedät hänen olevan kaksoissielu? Kysyn, koska itse olen samassa tilanteessa.

Hän on rakastunut. Rakastuneena se tuntuu tuolta.

Minäkin luulin joskus kokevani jotain ylimaallista, mutta jossain vaiheessa ja mm. tämän ketjun kautta ymmärsin olevani ”vain” rakastunut ja sen tyyppisten tuntemusten kuuluvan asiaan silloin, kun ihminen rakastuu.

En vain ollut kokenut rakastumista aikaisemmin, oli kokemusta vain voimakkaasta ihastumisesta.

Eri

Sama. Luulin löytäneeni kaksoisliekin, mutta myöhemmin selvisi, että olen vain rakastunut. Mistä sitä voi tietää, jos ei ole aiemmin kokenut mitään vastaavaa?

Vierailija
7702/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näen sinua mies, sitä enemmän kiinnostun sinusta. Voisin katsella sinua vaikka kuinka kauan. Yritän tehdä sen kuitenkin niin ettei muut huomaa tai ettei sinulle tulisi vaivaantunut olo ja voit keskittyä työhösi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.

Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.

Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.

mutta kuka haluaa kirsikan poimijan...

sivu

Toinen vastaava. Kyllä maailma on täynnä ihmisiä, joille kelpaa romanssi eivätkä haikaile parisuhteeseen juuri sen ihmisen kanssa.

Vierailija
7704/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?

Kia

Vierailija
7705/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin joskus teoriaa kaksoissieluista huuhaana, mutta jotain outoa tapahtui, kun me kohdattiin ja tutustuttiin. Aloin tutkia aihetta ja kaikki täsmää. Sen vuoksi uskon, että me kohdataan vielä joku päivä. En tee asialle nyt mitään, enkä pakota. Odotan vain. Ja pitäkää vain hulluna, mutta jotain mystistä tässä on. 😇

Mistä tiedät hänen olevan kaksoissielu? Kysyn, koska itse olen samassa tilanteessa.

Minäkin luulin joskus kokevani jotain ylimaallista, mutta jossain vaiheessa ja mm. tämän ketjun kautta ymmärsin olevani ”vain” rakastunut ja sen tyyppisten tuntemusten kuuluvan asiaan silloin, kun ihminen rakastuu.

En vain ollut kokenut rakastumista aikaisemmin, oli kokemusta vain voimakkaasta ihastumisesta.

Eri

Sama. Luulin löytäneeni kaksoisliekin, mutta myöhemmin selvisi, että olen vain rakastunut. Mistä sitä voi tietää, jos ei ole aiemmin kokenut mitään vastaavaa?

Ei sitä voikaan, kokemuksesta oppii.

Vierailija
7706/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietoa

Vierailija
7707/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko laittaa töpinäksi niin ehdittäisi tehdä vauva ennen kuin oon liian vanha siihen.

Harjotellaan nyt ensin🍩

Vierailija
7708/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ja mitä väliä miksi sitä kutsutaan? Hyvä kemia on hyvää kemiaa

Sivu

Vierailija
7709/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.

Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.

sivu

Toinen vastaava. Kyllä maailma on täynnä ihmisiä, joille kelpaa romanssi eivätkä haikaile parisuhteeseen juuri sen ihmisen kanssa.

jotenkin tuntuu,että parisuhteeseen haluava on aina altavastaaja; yksi pettää,toinen haluaa vain hetken kokea huippuja ,kolmas on suhteessa taloudellisten yms. takia..voi tätä rakkauden määrää

Vierailija
7710/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ja mitä väliä miksi sitä kutsutaan? Hyvä kemia on hyvää kemiaa

Sivu

No ei nyt ollut kyse ”hyvästä kemiasta” vaan rakastumisen maagisesta kokemuksesta, joka tuntuu suorastaan yliluonnolliselta.

Tietty ihan sama miksi sitä kutsuu, en minäkään käytä termiä ”kaksoisliekki”.

Vierailija
7711/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten 20 vuoden päästä huomaat, että olisi kannattanut tehdä jotain.

Teen kyllä. Sanoinkin "nyt", koska ihan vielä ei ole oikea aika. Pian, mutta ei vielä..

Onko mies eroamassa?

Ei ole kolmansia osapuolia.

Vierailija
7712/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuun tapaamaan sinua mies. 🧡

Mikä kestää? Odotan jo alasti.

Itse harkitsin itsetyydytyksestä pidättäytymistä silloin kun vielä kuvittelin, että mikä päivä vain voidaan olla oikeassa tilanteessa. Siitä on jo niin kauan aikaa, että olisin varmaan lauennut pyöräillessä tmv. ärsykkeestä jos olisin jäänyt odottelemaan. 😁

Oi, tuota ongelmaa ei ole halukkaalla naisella. Milloin vain sopii. Paitsi jos itse nainen on sairas. Itseltä kuume vie voimat ja halut, mutta en kyllä ole kuumeessa ollut naismuistiin. Ei nouse enää kuume muuta kuin nautinnon odotuksesta.

Vierailija
7713/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Elina, mutta mun sukunimi ei ala noin

No varmaan on Suomessa muutama muukin Elina. Ei ollu sitten sulle

Selvähän se ettei ollut mulle, mutta jospa joku täällä kaipaisi minuakin

Vierailija
7714/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kialla söpö nainen ajelee.

Vierailija
7715/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivu

jotenkin tuntuu,että parisuhteeseen haluava on aina altavastaaja; yksi pettää,toinen haluaa vain hetken kokea huippuja ,kolmas on suhteessa taloudellisten yms. takia..voi tätä rakkauden määrää

Parisuhteet kai yleensä syntyy sen seurauksena, että molemmat sitä haluaa, eli kumpikaan ei ole sen enempää altavastaajana.

Ei se sinulle kuulu mitenkään, kaipaako joku palstarandom parisuhdetta vai ei, ja on ihan ok kaivata ihastumista ja romanssia eikä parisuhdetta.

Vierailija
7716/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n

Vierailija
7717/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piditkö taidettani rumana? Tykkään ujoudesta ja apeudesta teemoina.

Missä sitä on nähtävänä. Sivusta kysyn, koska pidän monenlaisesta taiteesta.monella eri saralla. Estetiikan kaipuun silmäni lepäävät monenlaisissa luovuuden tuotoksissa.oi, tästä voisin puhua maallikkona vaikka ja kuin.

Vierailija
7718/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n

”Niität mitä kylvät” ihan suomeksi tuo. Ei se englanniksi kuulosta yhtään paremmalta.

Vierailija
7719/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle Miehelle iltalaulu😘

Vierailija
7720/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Niität mitä kylvät” ihan suomeksi tuo. Ei se englanniksi kuulosta yhtään paremmalta.

Sen laitan, mikä tulee ensimmäisenä mieleeni. Toisille suomi ei ole ensimmäinen kieli, kuten sinulle.

Ketju on lukittu.