Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
KAIVA(T)KAA
PERSEITÄNNE!!
Sinä jälleen!🤗 Yksi vakituisista lukijoista, kommentoijista ja kaipaajista, ilahdutit jälleen, kun ilmoittelit itsestäsi!❤😊
Jätän kertomatta sun automerkin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n
Hetken jo luulin, että tää on mulle. Mutta tuo viimeinen lause onneksi kertoo, että oot reippaasti alle 30. Mun kaivattu sanois ihan vaan suomeksi että "Sitä saa mitä tilaa" tai "Sitä niittää mitä kylvää"
Teinisapfot ei tunne suomalaista kansanperinnettä ja sananlaskuja. Kertoo epäsuomalaisesta ideologiasta joka vasta hiljattain levinnyt maahamme.
Mikäs epäsuomalainen ideologia se sitten on?
Sivusta utelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muistella taaksepäin ja muistinkin, että niitä ilmoittamattomia ohareitahan oli silloin taannoinkin pilvin pimein. Siksi minäkin otan kylmän linjan tästä eteenpäin. You reap what you sow.. n-n
Hetken jo luulin, että tää on mulle. Mutta tuo viimeinen lause onneksi kertoo, että oot reippaasti alle 30. Mun kaivattu sanois ihan vaan suomeksi että "Sitä saa mitä tilaa" tai "Sitä niittää mitä kylvää"
Minä kyllä tiedän reilusti yli kolmekymppisiä jotka viljelee enkuksi sanontoja ym.
80-luvulla syntyneitä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Jätän kertomatta sun automerkin,
Jaa, voin kertoo itsekun aika monella on Volkkari😆
Toivottavasti meidän tarina ei pääty kyyneleisiin tai vihaan, kumpaankaan.
Nyt voin vastata siihen yhteen gallupiin: Tapani
Mummulta kutiaa perhanaa ja vitukaitsa. Auttaako joku Sylvi mummaa.
Tarja, Tuula, Eila, Sari, Anu, Kaisa, Tiina, Laura, Pirjo, Sirpa, Tuija, tulkaa nyt perhanan ämmät auttamaan.
Milloin me mies tavataan kahden kesken? Olisiko mahdollista viimeistään kesän nurkilla? Tietty toivoisin jo aikaisemminkin, mutta mitä sä meinaat? Olen odottanut jo niin kauan, että en jaksa enää. Ja mulla on ikävä. Toivottavasti kaikki on ok meidän välillä? En halua mitään erimielisyyksiä meidän välille. Toivottavasti nähdään taas ensi viikolla ihana.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Tarja, Tuula, Eila, Sari, Anu, Kaisa, Tiina, Laura, Pirjo, Sirpa, Tuija, tulkaa nyt perhanan ämmät auttamaan.
😂
Hyvää yötä eräs Juippi! Again.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä saa sinua 😔
Oletko varma? Jos olet, niin miksi?
Kaipaan niitä aikoja kun nähtiin usein. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän ehkä huomenna?
Ehkä sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Minnen kerkiä.. Mään kohta nukkuu ja huomenissa töihin. Mänköön joku muu. Minnen tuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä eräs Juippi! Again.
Hyvää yötä nätti letukka.
Kevätpäivän iltana rakas, ajattelen sinua rakkaudella ja silittelen sinut hellästi uneen. Olisitpa sylissäni. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua. Tule taas uniini.
Ok. Kuitti.