Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
7681/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin joskus teoriaa kaksoissieluista huuhaana, mutta jotain outoa tapahtui, kun me kohdattiin ja tutustuttiin. Aloin tutkia aihetta ja kaikki täsmää. Sen vuoksi uskon, että me kohdataan vielä joku päivä. En tee asialle nyt mitään, enkä pakota. Odotan vain. Ja pitäkää vain hulluna, mutta jotain mystistä tässä on. 😇

Vierailija
7682/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin joskus teoriaa kaksoissieluista huuhaana, mutta jotain outoa tapahtui, kun me kohdattiin ja tutustuttiin. Aloin tutkia aihetta ja kaikki täsmää. Sen vuoksi uskon, että me kohdataan vielä joku päivä. En tee asialle nyt mitään, enkä pakota. Odotan vain. Ja pitäkää vain hulluna, mutta jotain mystistä tässä on. 😇

Mistä tiedät hänen olevan kaksoissielu? Kysyn, koska itse olen samassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Elina, mutta mun sukunimi ei ala noin

No varmaan on Suomessa muutama muukin Elina. Ei ollu sitten sulle

Vierailija
7684/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten 20 vuoden päästä huomaat, että olisi kannattanut tehdä jotain.

Vierailija
7685/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey D ❤️

Howdy!

~ D niinku Dooris ☔️

Vierailija
7686/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko laittaa töpinäksi niin ehdittäisi tehdä vauva ennen kuin oon liian vanha siihen.

Älähän nyt.Laura Malmivaara, 48v. raskaana. Ja eikö se Naomi Campbell, 50v tai jotain saanu vauvan tyyliin vuos sitten. Ehtii ehtii

Vierailija
7687/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E, Nuuksio kutsuu taas. Tulisitko mukaan? T. Maria

Vierailija
7688/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät hänen olevan kaksoissielu? Kysyn, koska itse olen samassa tilanteessa.

En viitsi liikaa paljastaa yksityiskohtia tunnistamisen vuoksi, mutta hänen kohtaaminen sai aikaan minussa valtavan sisäisen muutoksen. Siihen suhteeseen sisältyi telepatiaa ja kaikkea kummallista, mitä en ole ikinä ennen kokenut. Hänen jälkeen tajusin, etten ole ollut ikinä ennen rakastunut oikeasti. Minä rakastuin häneen tosi nopeasti sen jälkeen kun olimme kirjoitelleet Suomessa jonkin aikaa, eikä edes nähty. Sitten kun tapasimme, se vain vahvistui. Ja tunne siis oli molemmin puolinen, mutta jouduimme eroon lopulta.

Vierailija
7689/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi aiempi tunnisteellinen viesti ei ollut minulta.

Röllin tekosia.

Vierailija
7690/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi liikaa paljastaa yksityiskohtia tunnistamisen vuoksi, mutta hänen kohtaaminen sai aikaan minussa valtavan sisäisen muutoksen. Siihen suhteeseen sisältyi telepatiaa ja kaikkea kummallista, mitä en ole ikinä ennen kokenut. Hänen jälkeen tajusin, etten ole ollut ikinä ennen rakastunut oikeasti. Minä rakastuin häneen tosi nopeasti sen jälkeen kun olimme kirjoitelleet Suomessa jonkin aikaa, eikä edes nähty. Sitten kun tapasimme, se vain vahvistui. Ja tunne siis oli molemmin puolinen, mutta jouduimme eroon lopulta.

Somessa*

Vierailija
7691/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on rakastunut. Rakastuneena se tuntuu tuolta.

Minäkin luulin joskus kokevani jotain ylimaallista, mutta jossain vaiheessa ja mm. tämän ketjun kautta ymmärsin olevani ”vain” rakastunut ja sen tyyppisten tuntemusten kuuluvan asiaan silloin, kun ihminen rakastuu.

En vain ollut kokenut rakastumista aikaisemmin, oli kokemusta vain voimakkaasta ihastumisesta.

Eri

Vierailija
7692/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kyllä. Sanoinkin "nyt", koska ihan vielä ei ole oikea aika. Pian, mutta ei vielä..

Vierailija
7693/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö taidettani rumana? Tykkään ujoudesta ja apeudesta teemoina.

Vierailija
7694/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon umpikujassa.

Vierailija
7695/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuun tapaamaan sinua mies. 🧡

Mikä kestää? Odotan jo alasti.

Itse harkitsin itsetyydytyksestä pidättäytymistä silloin kun vielä kuvittelin, että mikä päivä vain voidaan olla oikeassa tilanteessa. Siitä on jo niin kauan aikaa, että olisin varmaan lauennut pyöräillessä tmv. ärsykkeestä jos olisin jäänyt odottelemaan. 😁

Vierailija
7696/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.

Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.

Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.

Vierailija
7697/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke auttaa toivottomaan, järjettömään ja yksipuoliseen rakastumiseen? 😭

Hei, oletko aivan varma yksipuoleisuudesta? Itse olen melko varma omalla kohdallani, mutta olen varma, että näen joskus hänen katseestaan, että hänellä olisi jotain sanottavaa..

N-n

Miksi olette varmoja yksipuolisuudesta? Ottakaa selvää vai voitteko / oletteko jo ottaneet?

Sivusta perjantaifiilksin

Vierailija
7698/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.

Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.

Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.

mutta kuka haluaa kirsikan poimijan...

sivu

Vierailija
7699/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kyllä. Sanoinkin "nyt", koska ihan vielä ei ole oikea aika. Pian, mutta ei vielä..

Onko mies eroamassa?

Vierailija
7700/17476 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?

Ketju on lukittu.