Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Pidin joskus teoriaa kaksoissieluista huuhaana, mutta jotain outoa tapahtui, kun me kohdattiin ja tutustuttiin. Aloin tutkia aihetta ja kaikki täsmää. Sen vuoksi uskon, että me kohdataan vielä joku päivä. En tee asialle nyt mitään, enkä pakota. Odotan vain. Ja pitäkää vain hulluna, mutta jotain mystistä tässä on. 😇
Mistä tiedät hänen olevan kaksoissielu? Kysyn, koska itse olen samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Elina, mutta mun sukunimi ei ala noin
No varmaan on Suomessa muutama muukin Elina. Ei ollu sitten sulle
Vierailija kirjoitti:
Pidin joskus teoriaa kaksoissieluista huuhaana, mutta jotain outoa tapahtui, kun me kohdattiin ja tutustuttiin. Aloin tutkia aihetta ja kaikki täsmää. Sen vuoksi uskon, että me kohdataan vielä joku päivä. En tee asialle nyt mitään, enkä pakota. Odotan vain. Ja pitäkää vain hulluna, mutta jotain mystistä tässä on. 😇
Ja sitten 20 vuoden päästä huomaat, että olisi kannattanut tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Hey D ❤️
Howdy!
~ D niinku Dooris ☔️
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko laittaa töpinäksi niin ehdittäisi tehdä vauva ennen kuin oon liian vanha siihen.
Älähän nyt.Laura Malmivaara, 48v. raskaana. Ja eikö se Naomi Campbell, 50v tai jotain saanu vauvan tyyliin vuos sitten. Ehtii ehtii
E, Nuuksio kutsuu taas. Tulisitko mukaan? T. Maria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät hänen olevan kaksoissielu? Kysyn, koska itse olen samassa tilanteessa.
En viitsi liikaa paljastaa yksityiskohtia tunnistamisen vuoksi, mutta hänen kohtaaminen sai aikaan minussa valtavan sisäisen muutoksen. Siihen suhteeseen sisältyi telepatiaa ja kaikkea kummallista, mitä en ole ikinä ennen kokenut. Hänen jälkeen tajusin, etten ole ollut ikinä ennen rakastunut oikeasti. Minä rakastuin häneen tosi nopeasti sen jälkeen kun olimme kirjoitelleet Suomessa jonkin aikaa, eikä edes nähty. Sitten kun tapasimme, se vain vahvistui. Ja tunne siis oli molemmin puolinen, mutta jouduimme eroon lopulta.
Tuo yksi aiempi tunnisteellinen viesti ei ollut minulta.
Röllin tekosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi liikaa paljastaa yksityiskohtia tunnistamisen vuoksi, mutta hänen kohtaaminen sai aikaan minussa valtavan sisäisen muutoksen. Siihen suhteeseen sisältyi telepatiaa ja kaikkea kummallista, mitä en ole ikinä ennen kokenut. Hänen jälkeen tajusin, etten ole ollut ikinä ennen rakastunut oikeasti. Minä rakastuin häneen tosi nopeasti sen jälkeen kun olimme kirjoitelleet Suomessa jonkin aikaa, eikä edes nähty. Sitten kun tapasimme, se vain vahvistui. Ja tunne siis oli molemmin puolinen, mutta jouduimme eroon lopulta.
Somessa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on rakastunut. Rakastuneena se tuntuu tuolta.
Minäkin luulin joskus kokevani jotain ylimaallista, mutta jossain vaiheessa ja mm. tämän ketjun kautta ymmärsin olevani ”vain” rakastunut ja sen tyyppisten tuntemusten kuuluvan asiaan silloin, kun ihminen rakastuu.
En vain ollut kokenut rakastumista aikaisemmin, oli kokemusta vain voimakkaasta ihastumisesta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kyllä. Sanoinkin "nyt", koska ihan vielä ei ole oikea aika. Pian, mutta ei vielä..
Piditkö taidettani rumana? Tykkään ujoudesta ja apeudesta teemoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun tapaamaan sinua mies. 🧡
Mikä kestää? Odotan jo alasti.
Itse harkitsin itsetyydytyksestä pidättäytymistä silloin kun vielä kuvittelin, että mikä päivä vain voidaan olla oikeassa tilanteessa. Siitä on jo niin kauan aikaa, että olisin varmaan lauennut pyöräillessä tmv. ärsykkeestä jos olisin jäänyt odottelemaan. 😁
Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.
Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.
Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke auttaa toivottomaan, järjettömään ja yksipuoliseen rakastumiseen? 😭
Hei, oletko aivan varma yksipuoleisuudesta? Itse olen melko varma omalla kohdallani, mutta olen varma, että näen joskus hänen katseestaan, että hänellä olisi jotain sanottavaa..
N-n
Miksi olette varmoja yksipuolisuudesta? Ottakaa selvää vai voitteko / oletteko jo ottaneet?
Sivusta perjantaifiilksin
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa parisuhdetta ja sitoutumista, huomaan aina sellaisiin asioihin liittyen miettiväni vain huippuja, ja sitten kun tietoisesti väkisillä yritän miettiä ihan vaan arkea parisuhteessa jonkun kanssa, niin se tuntuu aika lässähdykseltä ja epäkiinnostavalta asialta.
Haluan kokea vielä lähivuosina ihastumisen ja oikean, kunnon romanssin sen ihastuksen kanssa.
Haluan ne huiput, ja kokea ne ihmisen kanssa johon olen kunnolla ihastunut.
mutta kuka haluaa kirsikan poimijan...
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kyllä. Sanoinkin "nyt", koska ihan vielä ei ole oikea aika. Pian, mutta ei vielä..
Onko mies eroamassa?
Gallup: minkä merkkinen auto ihastuksellasi on?